kvelden i går

“Godmorgen”. Haha faen så ødelagt jeg føler meg i dag. . . Har vondt i hele kroppen og bena mine her helt opphovnede :( Men om det var opp til meg kunne jeg godt dratt ut i dag igjen!

Hadde en helt crazy men gøy kveld i går! Vet ikke helt hvordan jeg skal oppsummere den kort, vi kan jo si blod, svette og tårer? I alle fall blod og tårer, haha. Men det gikk fint med meg, jeg følte meg i helt ok form når jeg våknet klokken 08 i morges, etter det har jeg bare vært så sinnsykt sliten at jeg ikke har klart å bevege meg mer enn rundt om kring i senga. .

Ble desverre ikke tatt mange bilder i går overhode, det er ganske lettå glemme at man har med seg kamera når man har det gøy. . . Må virkelig prøve å skjerpe meg med det der! Mest fordi jeg vil ha bildene til meg selv slik at jeg har minner, men også for at jeg vil vise dere såklart :)

79 kommentarer

Siste innlegg