Jeg elsker denne dagen

Hei dere ♥

Dagen min ble akkurat slik jeg ønsket – avslappning, film og serier mens jeg spiser litt etterlengtet godteri. Perfekt for meg! Eneste gangen jeg har vært ute av huset i dag var. . Nei vent, jeg har ikke vært ute av huset. Er jeg rar om jeg synes det er deilig? Haha! Har sett på min kjære ugly betty, ble aldri til at jeg så “LOL” som planlagt. Får ha det til gode, hører mange av mine venner synes den er bra selv om ikke alle dere syntes det! Uansett, var godt å se litt ugly betty igjen, herlig serie som får meg til å trekke på smilebåndet flere ganger per episode.

Uansett, jeg føler jeg har gjort noe produktivt i dag, nemlig å henge opp mitt nye wallsticker! Det er så utrolig godt når man får noe nytt på rommet, jeg liker så godt å gjøre små endringer. Bare dette gjorde at rommet mitt føles nytt! 
Jeg måtte riktignok ha hjelp av pappa til å henge det opp, det fulgte med bruksanvisning og var ikke vanskelig når vi skjønte hvordan det skulle gjøres. Det kommer fra lutch.no og de har veldig godt utvalg av wallstickers, billig er det også. Me love! Kan kjøpes HER. 

Har noen av dere også wallstickers? Og hva synes dere om mine nye?

 

70 kommentarer

Siste innlegg