hater-livet-i-dag

Hei hei, og tusen takk for fine kommentarer på sist innlegg! ♥

Har ikke fått blogget før i dag og tviler egentlig for at jeg blir å få blogget mer, har besøk av tremenningene mine som er 10 år, jeg er egentlig mest bare sammen med de og nå er jeg superstressa fordi vi skal se harry potter og jeg sitter her å blogger. . Alle vennene mine skal ut i dag men jeg hadde egentlig ikke lyst, noen perioder er alt egentlig bare dritt og man føler seg som den styggeste i gjengen og har ikke lyst til noen ting, haha. Slik er det vel for meg akkurat nå, satser på at det er over til i morgen.Noen som kjenner seg igjen?

Neida, jeg skal ikke klage, fordi i dag fikk jeg spist KJØTT!!!!! Neida jeg spiste soya “kjøtt”deig, det smaker helt som kjøtt men så er det ikke det. Hvorfor trenger jeg kjøtt da, liksom? Så nå kan jeg spise taco, pizza og alt mulig! 

Slik ser det ut. Man kan kjøpe det på helsekost og det koster 60 kr for en pakke. 

Nam!


Hunden min satt ved matbordet og hadde lyst på haha

Og slik ser jeg ut i dag. Nå blir det harry potter!

68 kommentarer
    1. du er jo såå fin når du smiler med åpen munn, hvorfor gjør du det aldrii??!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??! dør

    2. Extensionene // håret ditt var syyykt fint i dag 😀 Så skikkelig friskt ut 🙂 hihi nå skal jeg til posten og hente min første pakke med exensions fra Luxshair(?) skal teste derfra bare fordi du skriver så mye bra om dem 😀

    3. Hei!
      Jeg er veldig uenig med deg att det smaker akkurat som kjøtt, for det gjør det absolutt ikke. Har vært vegeterianer i 3 år og smakt det meste. Men det er kjempe bra att du prøver. Blir veldig glad når jeg ser att folk prøver. Stå på! 😀

    4. nydelig! hater å ha sånne dager! vil ikke gjøre noe annet enn å stenge meg inn på rommet ,være sur og ligge i senga å se på serier hele dagen!

    5. Du er så pen når du smilen med åpen munn!! <3 Lenge siden jeg har sett deg med slett hår nå, tror jeg.. :p Var noe som var annerledes, men kan hende det bare var at du smilte med åpen munn da! <3 Søta <3 <3 Elsker deg! <3

    6. Den styggeste i gjengen!Du er den peneste i gjengen, ander du hvor mange som er sjalu paa deg og din kropp (spoorsmaalstegn) Er i utenlandet saa de har ikke de norske bokstavene

    7. Hater slike dager, men går alltid over!
      Haha, dævver litt .. Så først på bilde av den spagettien på bilde og det så så proffesjonelt ut også kommer bildet ditt under. Var kanskje ikke meningen av det skulle ligne eller noe heller da, men hahah ..

    8. Maten så jo god ut! Og ja, jeg har den dagen idag. Føler meg som verdens styggeste og isolerer meg. Vil ikke gå ut i det heeeele tatt…. Så du er ikke den eneste!

    9. Sophie! fikk ikke kommentert på det forgie innlegget men skriver det her: du har fine former. Du fikk de kanskje ikke med en gang, men ikke tenk på det! Tenk på at du har det nå! Ser hvirkelig opp til kroppen din! Jeg føler jeg har for mye former og av den grunn ser det ikke som jeg er tynn med former, men rett og slett tykk ut. Hver fornøyd med deg selv det burde du ! Btw LOVE your tatoo! <3

    10. hater-livet-idag jeg også. sykt lei av at alle ønsker at jeg skal vere så perfekt, orker det ikke lengre. klarer ikke å være den personen alle vil at jeg skal være, hva skal jeg gjøre med det? orker ikke at alle skal ditche meg og hate meg lengre, det går bare ikke… tips til noe jeg kan gjøre….? klem fast leser!

    11. digger deg fordi du har blitt vegetarianer – IKKE misforstå meg, digga deg før også, men folk som sier de er så for dyrs rettigheter men enda spiser kjøtt skjønner jeg meg bare ikke på. det finnes jo SÅ mange gode alternativer til kjøtt!
      you go sophie :’)

    12. Seriøst, du er virkelig ikke ut med det løshåret. Det er altfor langt, altfor mye, altfor uekte, altfor UEKTE!! Det ser ut som en parykk!! Gosj, tenk ti år fremover i tid jente…jeg er glad for at mine ungdomsår kun er foreviget i et billig fotoalbum som ligger nederst i en eske på loftet. Som ingen andre trenger å ta del i – NOEN gang. Du ligger ute til spott og spe – FOR ALLTID. Skaff deg litt perspektiv jente!! Skaff deg hjelp eller noe sånt! Det er jo tyydelig at du sliter med en identitetsfortyrrelse eller noe sånt. Livet består av så mye mer enn extensions og potetgull snuppa….uff, wake up :-/

    13. Janne, du burde skamme deg, rakker ned på ungdomsjenter når du selv ikke er det lengre. Tydelig at du bare er sjalu på nydelige Sophie og selv savner å være tenåring. SKJERP DEG! Aner du hvor mye dritt hun må takle hver dag? Og hun er fullstendig klar over at bildene blir spredt på nett, hun er ikke dum. Hun har vel bare litt bedre selvtillit enn deg, når du pakker ned bildene og er glad ingen ser dem, det sier jo litt. Håret hennes er dritfint.

    14. Dyu er så herlig når du smiler med tenna!<3<3 jaaa, kjenner meg igjen der jaa..føler det sånn nesten hve dag..du er heldig som har det utsendet du har, så ik bry deg om at du ser litt stygg ut EN dag..fordi du er såå nydelig de andre dagene ellers<3 det må jeg bare si sophie<3<3du er heldig<3 (ik det at jeg mener at du ser stygg ut idag..for det synes jeg alldeles ikke<3) så pliis vær fornøyd med deg selv..det er såå mange andre jeneter som lengter etter å se ut som deg...fordi du er nydelig på alle mulig måter..<3<3

    15. Så fint at du får spise “kjøtt” da 🙂 Skal du sjekke deg på legen nå, og igjen om et halvt års tid kanskje, for å se hvilken effekt det har på deg? =)
      ♥ Lizbethosnes.com -Behind the scenes. Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com

    16. Du har altså den merkeligste hodefasongen jeg har sett…en sånn ca tre meter lang panne og de merkeligste øyenbrynene.

    17. Hei, jeg lurte på et spørsmål om extensions som jeg hadde blirr utrolig glad for om du svarte på.
      Jeg har tenkt til å kjøpe extensions fra luksurhair i 180 gram, siden håret mitt er utrolig tykt. Men problemet er at når jeg ser på bildene av deg med brune extensions, så sier du at du brukte #7, men på bildet på luksushair, så ser jo #7 ut som om det er blondtaktig! Jeg har sånn ca sånn farge som det du hadde når du hadde brunt hår, kanskje bittelitt lysere, men jeg vet ikke åssen farge jeg skal velge på extensionsa! jeg hadde satt utrolig pris på om du kunne svare meg på dette spørsmålet.
      også en lita ting til.. hvis man har bestilt hår, og det er i feil farge, går det ann til å sende det i retur og bytte fargen?

    18. Så sant, så sant! Er lei av denne trenden, det er jo som å si at litt større jenter ikke er fine… Bare omvendt, og at tynne jenter ikke har følelser.

    19. sophie- får du ikke bare flekker av all extension? Hørt om mange som får bare flekker av clip ons som bruker det hver dag… Du har jo såpass mye på også.?

    20. Hei Sophie!
      Jeg har lest gjennom alle innleggene dine om dyrevern, dyremishandling osv. Jeg ante ikke at du engasjerte deg for sånne ting, og det er veldig bra at vi har en intelligent blogger i bloggverden! Det virker som du har veldig mye mellom ørene og det er ubeskrevelig bra at noen kan skirve litt fornuft på bloggen sin. Ting som betyr noe, liksom. Jeg har alltid trodd at du var en jente som bare tenke på sminke osv, men jeg må innrømme at jeg har tatt helt feil av deg. Jeg leser ikke bloggen din fordi jeg elsker sminken eller klesstilen din, vi er to veldig forskjellige personen på utsiden. Men jeg leser bloggen din fordi det er så mye bra på den. Du skriver så utrolig bra og det aller meste som kommer ut av deg er bra! Jeg har lenge vært en motstander av dyretesting, sett forferdelige videoer, grått masse. Men kunne du kanskje ha skrevet noe mer om det? Om hvilke merker som er dyretestet osv? Og en annen ting jeg vil fortelle er at jeg er på feire i Florida for øyeblkket, og vi hadde tenkt til å dra til SeaWorld eller hva det heter, men etter at jeg leste delfin-innleggene dine, fortalte jeg hele familien min om alt med det forferdelige med dyreparken etc, og vi ble til slutt alle enige om at det var noe vi ikke ville støtte! Tusentusen takk for all info du har gitt meg! Når jeg kommer hjem vil jeg bruke litt mer av min tid på å engasjere meg i dyrevern, og muligens melde meg inn i forskjellige fond/grupper. Hadde vel aldri trodd at jeg kom til å skrive en sånn melding som dette til deg, men bloggere som bruker mye tid og legger inn mye innsats, og som gjør en god jobb, fortjener å høre det! Det er vel kanskje litt for lite postive og oppmuntrene kommentarer!
      Uansett, ha en fortsatt god sommer, stå på videre og hold fast ved hva du syntes er riktig!

    21. må si i fra at hver gang du SMILER på bilder (med åpen munn) så begynner jeg å smile selv, du virker så lykkelig, eller. det er vanskelig å forklare, hyggelig. jeg vet ikke det rette ordet, du får meg bare til å smile stort forbilde for meg er du. men blir egentlig litt skuffet når du legger ut “drøye” bilder, ikke skuffet men… ja. jeg syntes uansett at du er perfekt og jeg mener INGENTING slemt med at jeg blir skuffet, men du virker så søt å hyggelig at jeg blir overrasket over bildene… hvis du skjønner

    22. Moren min jobber i en helsekost og hun selger masse vegetarisk mat, og hun tar ofte med smaksprøver hjem. Jeg synes det er kjempegodt jeg også 🙂

    23. Tipser om å dra til Sverige for å kjøpe vegetarkjøttdeig osv. En kilo koster ca 80 kroner tror jeg:) vurderer å bli vegetarianer jeg også, men siden jeg bare er femten år og trener fire-fem ganger i uka er det viktig at jeg får i meg de riktige proteinene til å bygge muskler. Men det finnes heldigvis mange bra erstatninger som bønner, kikerter, grønnsaker, fisk osv.( har litt nordlending i meg, så må ha min ukentlige dose med laks,haha:D) får alltid dårlig samvittighet da jeg har spist kjøtt, med tanke på hvordan dyrene har det på slakteriet, under transport osv. Er så utrolig glad i dyr, som du sier er alle dyr verdt like mye, og et liv er et liv. Sirkus gjør meg rett og slett kvalm, har lyst på å røske med meg alle plakatene om dyretortur som henger på lyktestolpene og reklame for dyreparker der for eksempel aper blir holdt inne i små rom med et par pinner som leketøy gjør meg forbanna! Var i en dyrepark i danmark for ca tre år siden(forferdelig, jeg vet) der det var en isbjørn som svømte rundt i et basseng med noen store steiner oppi, i ca 30 varmegrader! Utrolig provoserende..
      Haha, blir så engasjert av å lese om dyreplageri, så blir bare sittende å skrive:) men du virker som ei fornuftig jente som har mye bra kunnskap inne, så bruk det riktig! Tror du hadde vært en god representant for dyrevern og dyrs rettigheter,og du er veldig flink til å uttale deg om disse sakene:) veldig bra du gjør enda flere i Norge oppmerksomme på hvordan den forferdelige virkeligheten egentlig er, og hvor groteske vi mennesker egentlig er. Det du har skrevet om på bloggen din i det siste har inspirert meg til å engasjere meg mer i sakene om dyrs rettigheter og levekår. Søsteren min er også vegetarianer og er med i dyrebeskyttelsen, noe som hjelper på litt:) skriver med iPhone, så har brukt ganske lang tid på denne kommentaren,orker ikke se over skrivefeil! Hahah, men lykke til som vegetarianer og håper du skriver mer om dette på bloggen din:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg