i’ve got a pole in my room

INGEN gjettet rett på hva det kunne være i forige innlegg! Wow, det hadde jeg faktisk trodd dere skulle klare.. Gjett mer!

Første dag som vegetarianer er i alle fall ovestått – bare resten av livet igjen. Neida, jeg synes faktisk ikke dette er noe kjipt, mamma og pappa tok det veldig greit og har hjulpet meg masse med hva jeg bør spise. Mamma propper i meg vitaminer annenhvert minutt men det er en annen sak, haha. . Glad de respekterer at jeg bryr meg så mye!

Eller så er det en typisk sommerdag i nordnorge.. Regn, vind og kaldt. Jeg leste på forsiden av vg ” Nå kommer solen!” og med knøttliten skrift under sto det ” i sør…”. Jepp, så lenge varte den gleden. Tror jeg skal krype under dynen her hjemme sammen med hunden min å sove! Dårlig vær er rett og slett ikke noe for meg, blir smådeprimert. Om det ikke blir bedre snart booker jeg tur til syden, omså jeg må dra alene! 

Vet at oppdateringen min har vært dårlig i det siste, for øyeblikket er jeg koblet på via mobilnettet siden internett her er så dårlig. Men men, jeg prøver så godt jeg kan!

Hvordan er været hos dere nå? Missunner dere i sør!

Tok disse bildene i sta. Som dere vet elsker jeg den “barn men voksen” looken på bilder.






Tenker forresten jeg skal lage en knapp under menyen min som heter “hjertesaker” hvor jeg kan legge innlegg som jeg har skrevet om dyrevern slik at alt blir samlet på ett sted, for dere som kunne vært interessert i dette. Høres det bra ut? Jeg har jo skrevet om sirkus, dyrebeskyttelsen norge, kosmetikktesting på dyr, delfiner og hai. Så det kunne jo vært bra! 

121 kommentarer

Siste innlegg