Smilemunn og ikke punktum? Thats LOVE!

 GIRLPOWER.

 

Hva tror dere er den løgnen vi jenter forteller til hverandre oftest? Er det ” det er hannes tap”,  ” han er interessert, han har sikkert bare mistet mobilen” eller er det ” du fortjener bedre”? Jeg vet i alle fall at disse ordene hører jeg jenter fortelle til hverandre ofte, jeg hører det sikkert hver gang jeg er sosial og jeg lurer – forteller gutter også slikt til hverandre? At han fortjener bedre, at det er hennes tap og at hun sikkert er interessert – det bare virker ikke sånn?

For er det noe jenter er flinke til, så er det å pynte på sannheten. Jeg har så ofte lyst til å bare rope ut “jeg tror faktisk ikke han er så interessert i deg” når en venninne bortforklarer hvorfor en gutt har vært utro eller hvorfor han ikke ringte opp før etter 8 timer. Og helt ærlig, er det verdens undergang? Noen ganger passer man bare ikke sammen, men jenter har en tendens til å overanalysere alt, hver minste ting gutter sier skal plukkes ifra hverandre, analyseres og settes sammen slik at det får en helt annen mening. Wow, skrev han smilemunn og ikke punktum? Da må han jo være interessert! Skjønner dere tegninga?

Om en gutt er interessert i deg, så vil han faktisk være sammen med deg. Da sier han ikke “nei” om du spør om dere skal finne på noe, da glemmer han ikke avtaler med deg. Enkelt og greit, da virker han interessert. Om en gutt virker sur og frekk kan enhver jente i sitt lille hode snu det om til at han leker hard to get, så er det plutselig greit for oss å mase litt ekstra. Stakkars, stakkars gutter. . .

Jeg får daglig mailer hvor jenter skriver ned historier om livet sitt og spør meg hva de skal gjøre. MEG? Jeg er egentlig like fortapt som enhver av dere når det kommer til dette. Men er det en ting jeg er god til, så er det å ta nei for et nei, og ikke minst – ta en drittsekk for en drittsekk og en snill gutt for en snill gutt. Jeg skjønner ikke helt den der fascinasjonen at jenter faller for slemme gutter. . .? Det er jo overhode ikke morsomt å være sammen med en som oppfører seg helt idiot, synes nå jeg da. Skal man liksom “temme” han? Om du leter etter noe å temme, dra på løvesafari i afrika , ikke begynn med slike leker i kjærlighetsslivet ditt.

Poenget mitt med alt dette var egentlig bare å komme med en beskjed til alle jenter som har problemer, til jenter som sender meg mailer om dette (ikke det at det gjør noe, jeg synes det er hyggelig) og til jenter som IKKE MINST føler seg fornærmet av dette innlegget – det er ikke hannes tap, det er ditt. Det er du som taper tid på å snurre rundt etter en fyr som ikke kunne gitt seg mer faen i om du var her eller i Kina, det er du som taper på det når du ligger å gråter dag ut og dag inn fordi han var utro igjen, det er du som taper på det når du føler du må skjule for vennene dine at du har tilgitt han – igjen. La oss si at du var en bolig, du senker verdien på deg selv når du holder på slik. ” Jaja nå har hun tatt han tilbake igjen, svake jente”. Og hvordan vinner du? Du begynner å leve for DIN del, ikke for han. Deg uten han. Ikke noe dere, men DEG. 

Noen som kjenner seg igjen?

156 kommentarer
    1. bra innlegg. men btw, det heter hans, og ikke hannes. når du skrives hannes, så virker det som om du skriver om en jente som heter hanne. 🙂

    2. du e so flink til å skrive! ditta e ting som ej kunne ha lest i ett blad som utdanna folk ha skreve!

    3. ååååh fyfaen, sykt bra skrevet og fikk meg faktisk til å tenke litt over ting. Du er så sykt bra person. Elsker slike innlegg med litt ‘tips’

    4. Tusen takk for at du skrev det her! Hjalp meg til å komme et steg videre! Nå skal idioten jeg kjemper for faen meg få angre!!

    5. Sykt bra skrevet, Sophie! Du har så mye bra meninger! Bloggen hjelper meg virkelig, og jeg er sikker på at den hjelper mange andre også! :))

    6. Vanligvis kommenterer jeg ikke på blogger, men denne gangen traff du meg.
      Dette innlegget fikk meg til å innse at jeg har kastet bort tiden på noe som ikke var verdt å kjempe for. Det gjør spesielt vondt når man innser at det er noen der ute som viser interesse og er god mot deg, men allikevel velger man den personen som legger på når du ringer, ignorerer deg og sårer deg mest.. Utrolig bra skrevet, og håper dette innlegget åpnet flere øyne og ikke bare mine.

    7. Hehe, kjenner meg ganske igjen her ja!
      Men vet jo egentlig alt det du sier, men var veldig greit å få en så bra påminnelse på det faktisk:))
      Men det med slemme gutter har jeg ingen forklaring på, det bare er sånn, hehe:)
      Analysering vet jeg at jeg er overflink til derfor prøver jeg å ikke gjøre det mer:)
      Stå på søta, du e best:*

    8. Skal være helt ærlig og si at du faktisk har rett, og at dette er noe jeg selv må bli bedre på.. Det er jo faktisk mitt tap når det er er jeg som ligger å griner og savner han.

    9. Så utrolig bra skrevet! Fikk en liten tankevekker for og si det sånn..
      Bloggen din hjelper meg utrolig mye, så tusen takk! 🙂

    10. Jeg er helt motsatt. Jeg greier ikke å innse at en gutt er interessert, så jeg avviser dem uten at jeg vet det. Hater det. Med mindre dem sier “jeg elsker deg” eller noe lignende, så tør jeg ikke prøve meg eller noe i nærheten.

    11. Sier hun som hylgråt for hun trodde kjæresten skulle slå opp med henne, for håret hennes hadde blirr misfarget.

    12. Wow, kan ikke huske sist jeg leste noe bedre, rett og slett fordi det har jeg ikke. Utrolig bra skrevet, Sophie! Du er vakker.

    13. Du har ikke tenkt på at du ender med å såre venninene dine veldig??! eller er det fordi du heller tenker at han er interessert i deg istede?

    14. veldig enig! men får litt hykler følelse av siste avsnitt når det kommer fra en jente som aldri har vært singel..

    15. kjenne meg igjen. hadde en type som oppførte seg slik mot meg, va sammen med han i ett år, og det er nå 2 måneder etter at vi slo opp at eg virkeli tenke koffer i faan holdt eg ut så læng? når nån oppføre seg sånn, og e frækk mot jeinta i tilegg og gir faan og bare tænke på sine prinsippa, da e det bare ett ord for denj fyren: drittsekk. kjent meg så igjen i det du skreiv no, for eg va så svak for han, og hanj ga for det mæste bare faan, og for overalt aleine uten meg, fikk ikke møte noen venner av han en gang og han var aldri inntressert i å være sammen med meg bortsett fra hjemme hos meg. allj i rondt meg, familie og vænna sa hanj behandla meg som en dritt når hanj allti kom meg unnskyldninga, og laug og va sånn, mang måna før eg te slutt vart forbannja pån og fekk nok, og no skjønne eg itj koffer eg holdt ut så læng.

    16. Du har så absoultt rett, mener akkurat det samme!
      Jeg tror mange jenter er rett og slett naive. Har selv opplevd dette, men nå har jeg lært og de tabbene kaller jeg erfaring:)

    17. ahahaha, nå må jeg le litt sophie!!
      du sier at det er våres tap, vi må slutte å gråte over disse guttene, disse guttene er ikke verdt vår tid pga de er drittsekker osvosv!
      men DU har jammen meg skrevet på denne bloggen her at du har grått over han gutten, han er så bra, du savner han osvosv!
      du driter litt på draget når du gir oss tips om hva som er bra, også gjør du det stikk motsatte og klager etterpå? 🙂
      – ellers så var det ett superbra innlegg, og jeg kjente meg godt igjen idet!

    18. drit bra skreve sophie! du en av få blondine “barbia” som æ vet om som har nokka i mellom øran! stå på <3

    19. wow, du kan virkelig det å skrive for deg! sterke ord. Kjenner meg igjen i mye av det du skriver 🙂 du inspirerer meg! lovelove

    20. Du er flink til å skrive og alt det der, men du er ikke spesielt flink på å velge overskrifter..heh 🙂

    21. Liker innlegget og er enig i det du sier, men det er faktisk noe eksta med “badboys”… Jeg, og sikkert maaange flere, synes faktisk det er skikkelig tiltrekkende, uansett hvor dumt det høres ut, haha

    22. ja, jeg skjønner hva du mener. jeg er enig i at vi jenter pakker inn sannheten alt for mye… men hva faen? Når du skriver “det er du som taper på det når du ligger å gråter dag ut og dag inn fordi han var utro igjen” Tenk om din kjereste (som jeg ikke aner om du har.. :P) hadde vert utro med deg! du hadde faen meg ikke reagert noe posetift på det! kroppen reagerer når noe er galt, og du vil selv merke at når noen du er glad i, er utro så blir du jo jævlig forbanna! det er helt naturlig! selvfølgelig vil man jo gråte, og gråte og gråte! Men man kommer over det! Men det trenger man tid til! det er helt opp til hver enkelt person, hvor mye tid man trenger på å komme over noe sånt som det! du kan ikke si noe sånt! du er faen meg skutt i hue!
      BTW: det heter “hans” ikke “hannes”
      Du er en dyktig blogger, elsker alle “dyre” innleggene der du sier hvor forbanna du blir over hva folk gjør mot dyr osv! den delen av deg elsker jeg<3 men hva faen er dette?

    23. Noe av det beste jeg har lest på år å dag!!!!!! OMG!!!! VG burde re-publisere dette innlegget RIGHT AWAY! Da hadde flere dumme jenter der ute skjønt at de bare driter seg ut! I tilleg hadde vi muligens sluppet alle irriterende statusene på Facebook om hvor fælt hun hater ham, og hvor hardt hun har det pga ham!

    24. Er pga. ting som dette at jeg er så glad for at jeg har en så utrolig snill og god kjæreste som aldri gjør noen noe vondt og er godt likt av absolutt alle pga. “snillheten” hans 🙂 <3

    25. Veldig bra skrevet! 🙂
      Aurora: Det blir litt dumt å påpeke skrivefeil når du har mange av dem selv…

    26. Wow! Dette var utrolig bra skrevet, og er enig i hver minste lille ting! Favoritten:
      “Det er du som taper tid på å snurre rundt etter en fyr som ikke kunne gitt seg mer faen i om du var her eller i Kina” GENIALT. Skjønner ikke hvorfor jenter ikke kan ta hintet innimellom. Det hjelper heller ikke bli sammen med noen for at du skal “redde” dem fra de de er. Kan ikke si det er alt for dumt. For hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke levd. Om du skjønner tegninga? Mor som blir gravid som 15 åring og en lang historie etter det!

    27. Kjære sophie, ikke tenk så mye. Det er så enkelt som at slemme jenter faller for slemme gutter, og omvendt. Det er forsket på og bevist for lenge siden. Ingen normal jente kaster bort tiden på drittsekker med mindre man ikke er en drittsekk selv.

    28. Bra Sophie Elise!! De trenger virklig å få høre det! Kunnet ikke vært mer enig! Du kan å få sagt det! Leser bloggen din ofte, må si du kan virker “blond og dum” men det er du absolutt ikke! Trist att alle har for seg at alle som liker å ta vare på seg selv er jævlig dumme.. Å virklig, du må vær utrolig sterk for å klare å ha en så stor blogg med så mye dritt! Jeg hadde virklig aldri klart det!

    29. Jeg er enig, selv om jeg ikke altid klarer å tenke på det når jeg er i situasjoner selv. haha, mye tatt fra filmen “han er faktisk ikke interessert” ser jeg:D elsker den filmen!

    30. møtte deg på hove og sa jeg beundra at du stod for det du mente osv!! Dette var helt sinnsykt bra skrevet!! 🙂

    31. veldig bra skrevet! du får sagt det på en veldig realistisk måte som jeg liker veldig godt, det er kanskje derfor jeg MÅ sjekke bloggen din HVER dag? du hjelper meg(og mange andre) på ting jeg synes er vanskelig, og det setter jeg veldig pris på:-D taakk!
      uansett; jeg kjenner med igjen der også..jeg er selv sånn at jeg overreagerer om han bare skriver ”hei” og ikke noe smiley osv.egentlig er det litt teit,haha! det er vel noe som ligger i de fleste jenter tror jeg. gutter er kanskje mer anonyme eller hva jeg skal si. så jeg er veldig enig med deg, og dette innlegget ble en vekker om hvor dumt det høres ut,haha! takk for at du blogger ,Sophie! at du tar deg tid til å skrive lange innlegg om følelser og vanskelige valg og sånne ting!!<3

    32. Off, så rett du har.. Det var faktisk akkurat dette jeg trengte å lese nå. Det er så lett å lyve for seg selv når man er forelska, men nå har jeg grått nok, og prøvd en gang for mye å prøve å få en egentlig helt middelmådig, normalt kjekk fyr til å begynne å like meg. ARGH! Første gang jeg så han var han ikke kjekk engang. Så hvordan han er blitt til “verdens beste fyr” skjønner jeg egentlig ikke! Sikkert fordi han er uoppnåelig. Jenter ass

    33. Bra skrevet!
      La meg bare tippe(jeg sier ikke at det er noe galt i dette men.. det hadde bare vært litt morsomt hvis jeg hadde rett, om du skjønner..) har du sett filmen; Han er faktisk ikke interessert ?
      Den minnet meg veldig om dette innlegget;)
      Uansett. Jeg kan anbefale filmen veldig! link på IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1001508/

    34. Oi. Første gang jeg er innpå bloggen din faktisk, ikke så mye inne på blogger. Men så noen venner av meg som delte linken på facebook så måtte inn å se. Du skriver bra, blir faktisk imponert over måten du får fram denne saken på og hvor rett du har. Er egentlig ganske patetisk hvordan jenter oppfører seg, er jo så mange muligheter foran dere, bruk dem 😀

    35. Akkurat lært meg det der selv, jeg. Det var en gutt jeg ble kjent, jeg sov hos han ofte og på fest var det alltid oss to, vi lo sammen, tok bilder og han hadde profilbilde av oss å greier(Litt stats da,haha).Men når jeg ikke var med han virka han så jævlig uinntresert, å jeg tenkte det kanskje bare var sånn han var.(Dette er 1mnd senere) Så en kveld jeg hadde sovet der, sto opp, lagde mat til han og kompisene hans. Så satt han seg unna meg, ville ikke kysse meg osv. Ante jo ugler i mosen fra før, så sa jeg ifra om at vis han bare ville være venn med meg så kunne han bare si det, jeg ble ikke sur! (En liten løgn, ble forbanna inni meg). Så fikk han det frem på en rar måte at han bare ville det da. Latet som jeg ikke brydde meg og at det var ok, ble helt knust inni meg da, gråt en dag i strekk.(Så til slut t skrev jeg hva jeg følte til han, han ble litt satt ut tror jeg, han var ikke frekk og tok det godt imot fordi jeg også skrev alt på en hyggelig måte.) Men kom meg fort over det også. Nå inser jeg at han ikke var verdt det i det hele tatt, de få jævlige dagene og alle tankene mine gjennom hele greia. Men, eksen min f.eks som jeg ikke liker lenger, vi hadde ett langt forhold. Nesten ett år. Han elsker jeg å ringe, møte og kysse han når jeg møter han. Han vet jeg at liker meg, sel vom han ikke sier det. Men jeg liker ikke han? Hva er galt med meg… Jeg hadde aldri såra han, fordi det blir jo aldri oss uansett. Tror bare jeg liker den oppmerksomheten. At jeg føler meg likt ihvertfall for en liten stund…

    36. Det er mange jenter som blir avhengige av en gutt, det heter Condopendent, da mister man seg selv, alt dreier seg om han, jeg var sånn før. Men man må skjønne det, slik at man kan gjøre noe med det, man må være litt ego i ett forhold, litt tøff, bygge opp sitt eget slik at ikke alt raser sammme bare fordi kjæresten gjorde det slutt. Dessuten er det INGEN gutter som syns slike jenter er attraktive, som bare løper rundt etter en som en bikkje. Man blir uinteressant og ikke minst Uselvstendig, jenter må bli litt mer tøffere og skjønne det at jenter og gutter faktisk er forskjellige. Bra du skriver ett innlegg om det, du har jo skjønt det 🙂

    37. Kjempe bra innlegg, kjenner meg igjen ja det skal være sikkert.
      Fortsett med sånne innlegg, du er kjempe flink å skrive om sånt, du treffer virkelig! 🙂 <3

    38. Husker du skrev et innlegg om at du mislikte sirkus, at det var så synd på dyrene… Men jeg bare lurer på en ting, hva tenker du om hester? Hvordan hester blir behandlet?

    39. Haha, som klipt og limt fra filmen he’s just not that into you:) men den filmen har mange bra poeng!:) men du burde kanskje tipse om den filmen under eller liksom hvor du har hentet inspirasjon sånn at folk kan få med seg hele historien:)

    40. det der med slemme gutter, jeg liker “slemme gutter” men det er ikke slik at kjæresten min er uto og gir blanke i meg osv det er bare det at han er litt badass og macho. jeg takler ikke gutter som er for “jentete” de som bare vil puse og bare er for søte, for om jeg ville vere sammen med en jente hadde jeg blitt sammen med en jente 🙂 og ja han kan få meg til å gråte for noen ganger skulle jeg ønske han var søtere, men han kan faktisk ikke lese tankene mine så jeg aksepterer at han ikke er i kosehumør alltid når jeg er det. og bare så det er sagt så trenger han ikke å bare vere bad ass, han kan vere søt også og kosete, og når han først er det er det mye mer spessiellt enn en gut, som er så klisje, som kaller deg vakker hver dag, og bare går å klenger på deg. men alle har sin egen smak og om det er en slik gutt du vil ha så versegod sier bare jeg, men det er veldig opp til have og en hvilke typer man liker.

    41. Jeg kjenner meg veldig godt ijenn ! Men tenk deg om vist du er sykt forelsket i en gutt, altså du ville gjort alt for han men han bare gir faen, som han har jort i 4 år ! kanskje det ikke er så lett å la være å gråte seg i søvn, eller liker å snakke med han om han gir faen i hvor på jorden du er. Det er ikke så enkelt å være forelsket i en gutt som gir totalt faen ! JA, kanskje du får forventinger når han gjør noe snilt mot deg, fordi han pleier aldri å jøre det !.. jeg syns du skriver veldrig bra når du skriver om sånt som dette, mn her syns jeg du burde tenke deg om. Det er ikke bare bare når du er døds forelset i en gutt, da kan du ikke bare gi faen å legge det på hylla.. du må tørre å møte virkeligheten ja, du må til slutt si til deg selv HAN ER IKKE INTRESERT, men jeg vil vite hvordan du gjør det når du gjør alt for den gutten, å du sitter og overbeviser deg selv hver dag att kanskje kanskje kanskje det er håp for meg i han. Jeg selv vet det, og jeg tror også flere jenter vet att han er ikke intresert men du fortsetter fordi du klarer ikke la være. Det er forskjell på å skrive det å oppleve det. Prøv å være forelsket i en gutt i fire år, å det eneste du opplever er avvisning, og blanke faen ! prøv selv..

    42. Haha, skjønner så godt hva du mener! Jeg er mer sånn som deg, tror jeg. Tar virkelig ett nei for ett nei, og føler også jeg er sykt god på å ta ett hint. Skjønner ikke greia med jenter som skal mase ihjel gutter etter at de ganske klart og tydelig har fått ett nei. Det er jo, som du sier, ikke verdens undergang. Finnes flere fisker i havet, som er interessert i akkurat deg, så vent heller på de! 🙂 Nå er jeg heldigvis lykkelig forelsket 😀

    43. Hahaha måtte le når du skrev “hannes” ( sikkert dialekt eller noe) 😀 men det skrives hans, so now you know!

    44. Åh, så utrolig bra skrevet Sophie! <3 Du har alltid så mye klokt å si, og måten du får sagt det på! Finnes ikke ord, stå på! <3

    45. Du er faen meg ikke helt rett skruvd sammen jente!
      skriver som du viste alt.. når du faktisk har suttra å grina på bloggen opp til flere ganger over gutter! tror du VIRKELIG at du har rett i det du skriver i dette innlegget da? lurer små jenter til og tro det er sånn og sånn.. åsså har du egentlig ikke en fjærneste peiling! Tror nok du bør ha LITT mer lærdom inne kjærlighet før du skal vurdere og skrive sånne innlegg!

    46. noen jenter faller faktisk for ”slemme gutter”, og da er det faktisk ikke noe noen kan gjøre med det. Man kan ikke noe for når man faller for en gutt, om det er en snill en eller ikke! Ja, når man faller for noen man ikke burde falle for vet man om konsekvensene, hva som sannsynligvis kan skje og alt annet som er minus, men man overser alt det med vilje, fordi det er det som skjer når man faller for noen. Man mister fokuset, og ser bare det positive. sånn var det vertfall med meg. ville bare gi deg et synspunkt om akkurat det fra en som faktisk har hvert der. greit nok at du ikke faller for slemme gutter, fordi du vet sikkert akkurat om det er bra gutt eller ikke tidlig. Jeg skal ikke snakke for deg, men sånn har du gitt meg inntrykk av. 🙂 Men veldig bra skrevet! Det er noe mange jenter trenger å ta til seg! Du er veldig flink å skrive slike innlegg.

    47. Kjenner meg igjen.. Meen gutter sier faktisk det samme. Men det deilige er når kompisene hans sier “du fortjener bedre, det var hans tap” OG du er enig selv. Selvsagt en drittsekk, som skulle temmes :)))) men er helt ferdig med det badboy dritten. come at me nice boys

    48. Utrolig bra skrevet! Og hvor sant er det ikke? Vi jenter skal alltid overanalysere det gutter skriver eller sier. Men jeg tror de sier det som faller dem inn uten å egentlig legge så mye mer i det enn akkurat det som kommer ut. Har så mange venninner som tar av på dette guttestyret, så har selv funnet ut at jeg tar det som det kommer og er meg selv. Ta kontrollen jenter! Ikke vær så easygoing.

    49. du er flink til å skrive og du er ikke redd for å si dine meninger. Du er et stort forbilde for meg og mange andre. jeg er 90% enig 🙂 jeg syntes det er ok om folk er såret og feller en tåre. men det er jeg bare min mening. men å droppe vennene sine og ligge en uke på sofaen for at en gutt slo opp er litt overdrevet. kanskje men hadde følelser for den personen men gutter har jo følelser de og.
      Litt mye… jeg vet … xD
      -Jente,12

    50. Dette er utrolig bra skrevet! Tror de fleste kjenner seg igjen i dette.
      Jeg var en del med en gutt for noen måneder siden. Han ringte meg omtrent hver dag og spurte om jeg ville komme bort til han, og om jeg ville møte han og slikt. Han skrev de lengste og søteste meldingene på facebook og på mobilen. Jeg begynte virkelig å falle for han. Og dette visste han godt! Helt til jeg en dag kom til han, og det endte med at vi hadde sex. Han var veldig hyggelig og alt den dagen, etter at det hadde skjedd. Men når jeg hadde reist, så snakket han ikke til meg. Han sendte meg ikke en eneste melding, og vi hadde avtalt at vi ikke trengte å gå rundt å si det til folk, noe jeg var veldig glad for, fordi ryktene kunne jo spre seg fort, og komme ut som noe annet. Men så spurte vennene hans om det hadde skjedd, og at han hadde fortalt det til mange osv… Jeg mener det. Var virkelig helt knust i flere måneder. Og jeg tenkte helt utrolig mye på det. Jeg fikk stadig spørsmål i hodet mitt: ”brukte han meg bare for sex?” ”Var det bare derfor han gadd å bruke tiden sin på meg og skrive masse koselige lange meldinger, og sa at han var glad i meg?”! jeg sitter nå å tenker over det, og skjønner ikke egentlig hvorfor jeg orket det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble knust over han, når jeg vet han er en drittsekk. Jeg vet jo da selv, at jeg ikke ville innse at han var det da!
      Jeg skriver ikke dette for at jeg syntes synd på meg selv, for det gjør jeg ikke. Jeg er mere irritert over at jeg ikke fikk øynene opp for at det bare det var det han ville. Det er jo min feil, og jeg gjorde den, ingen andre.
      -Christina Olsen

    51. at en gutt “leke” hard to get er jo ikke bestandig tilfelle, han kan jo faktisk VÆRE hard to get – og at det bare er måten han er på…? går ikke det også an? eller mener du virkelig at alle gutter som er litt “tøffere” bare “leker” hard to get, for å få jenta til å jobbe litt ekstra for det? mange gutter synes faktisk det er tiltrekkende at en jente ikke bare får det som hun vil hele tiden!
      hilsen gutt, 19

    52. Sykt bra skrevet Sophie! Men man må jo også få lov til å bruke litt tid på å komme over det man har vært igjennom. Elsker å lese bloggen din forresten! :))

    53. kjenner meg igjen her. ikke i meg selv, men hos veninner. Jeg synes du er utrolig flink til å utale deg selv. Utrolig bra innlegg, du virker som en utrolig bra person!

    54. Kjenner meg igjen der ja! For jeg har ei utrolig god venninne som er sammen med en som er tre år eldre, det er faktisk bestekompissen til broren min. Og det er bare meg og hun som egentlig er godt kjent med han, og jeg skjønner meg ikke på de. Synes veldig synd på hun, for det er slik at hun stalka han i ett år. Så begynte de å få følelser for hverandre, så ble de sammen, Også sier de at de elsker hverandre hele tiden(via facebook OSV) Men de krangler med hverandre hver dag, og hun venninna mi har ikke tid til noe annet siden hun er til han hele tiden, har vært med hjem til han og første halv timen er alle glade og vi har det morro men etter det blir de plutselig sinte på hverandre. Og han gutten drikker hver helg, og da sjenker han andre jenter og flørter med dem og noen ganger mer. Så finner hun vennina mi ut av det og blir kjempelei seg, men etter en dag har hun tilgitt han. Og de har sagt flere ganger at de skal ta pause i en uke eller to uker, og vennina mi sier hun hater han og orker ikke snakke om han eller høre om han, også to timer etterpå er de sammen igjen! Hun må jo skjønne det snart, men hun vil jo være sammen med han bare fordi da blir hun mer respektert og får ligge med han og få K*K. Alle andre guttevennene mine sier det også(de fleste er eldre enn meg og venninna mi) de sier at hun er bare ut etter K*K
      er så lei nå, hun blir bare lei seg. Forige gang vi var på fest sammen og han var der også, begynte hun å skrike(hun skreik hele kvelden) bare på grunn av at han ble sint for at hun sølet, når hun var full. Jeg måtte passe på hun ,fordi at kjæresten ikke giddet lenger. Hun drakk seg drita og grein hele kvelden, jeg hadde bare drukket litt men jeg er vanskelig å få full. og han satt og drakk med noen andre.

    55. Hahaha, nå følte jeg meg som en tåsk! Er sånn jeg er, sikkert alle andre også. Sykt bra skrevet og du får fram et godt poeng! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg