FEST HOS MEG FOR ALLE LESERE

Hei hei! Herregud nå skal dere høre, lille hypokonderen meg er ute på bærtur igjen. . Nå har jeg fått det for meg at jeg har diabetes. Haha, er det ikke det ene så er det pokker meg det andre, jeg kan sitte oppe hele natten og google symptomer på det ene og det andre. Men for tiden er jeg tørst HELE tiden, drikker som en tulling og føler jeg skal besvime når jeg ikke får vann. Ofte så holder jeg på å besvime når jeg røyser meg, men aner ikke om dette har noe med diabetes og gjøre – har bare hørt at de trenger vann. . Haha, jeg har jo garantert ikke diabetes, er bare så uhelig å ha mange sykdommer fra naturen sin side så hvilken skade kan vel en til gjøre? Noen som vet symptomer og lignende? Jeg mangler sikkert bare et eller annet mineral siden jeg hele tiden er så sløv og dårlig.

Men ja, jeg er i alle fall alene hjemme! Skriver dette på bloggen fordi jeg håper på at en ukjent morder dukker opp 🙂 Neida, men jeg er ikke redd for det, jeg bor jo et spøkelseshus så om noen tør å komme hit er de dumme. Med mindre er venn med meg da, spøkelsene elsker meg og derfor gjør de ikke noe med mine gjester. Er jeg syk i hodet eller virker det bare sånn? Uansett, til penget, jeg er alene hjemme og derfor vil jeg invitere alle dere bloggleser på fest! Ta med autografblokk og penn så fikser jeg resten. Haha neida jeg er bare trøtt, holder på å sovne over tastaturet når jeg skriver dette og er ikke helt 100% klar over hva jeg skriver engang . . . POENGET ER egentlig at jeg er redd for å være alene, så snart kommer Lisa hit til meg. Takk gud ♥ Kjenner litt på angsten nå, hater å være alene en hel natt.

Hahaha ler meg ihjel av dette bildet, ser ut som en giraff ( skriver man det sånn? sjiraff?) dere skjønner. 

Heldigvis har jeg mange bamser som kan passe på meg! Hver og en av bamsene jeg har betyr faktisk noe spessielt. Den ene bamsen der fikk jeg hos en gutt når jeg var 10 år, vi skulle gi hverandre gaver så hadde jeg glemt det av. . Typisk meg, så fikk jeg en så fin gave hos han liksom!

Ikke minst så kan måsen Mac Miller passe på! Til dere som lurer, ja han lever, han kan til og med fly litt nå! Jeg lærte han det. Haha! Neida søtingen min lærte det helt selv, tror det er normalt for måser. Han bor ute på verandaen til dere som kanskje lurer på om han bor inne i huset. Han er så morsom, synes han ser så utrolig søt og rar ut! 

Her er det berømte spøkelseshuset jeg bor i.. Stort og jævlig

138 kommentarer
    1. Altså kjære søte deg. Sikker på at du ikke bare har lavt blodtrykk? jeg har diabetes. “de trenger vann” er ikke heelt riktig fasit. Du er tørst, har en grusom ekkel smak i munnen, slimete og tørr om hverandre. Det du drikker renner rett igjennom og du tisser enda mer enn du får i deg.. Du er sliten og blodsukkeret ditt er høyt og lavt. Spiser du ikke blir du så svimmel at du føler deg fyllesjuk x5!

    2. Da ville du gått raskt ned i vekt (mange, inkludert jeg gikk ned 1kg hver dag), bli blek, klarer ikke å spise, er tørst konstant. De gangen jeg har høyt blodsukker kan jeg f.eks drikke 1L vann på 5 minutter. Får håpe det kun er varmen, for jeg kan love deg – du vil ikke ha diabetes.

    3. Jeg har det akkurat sånn som deg, jeg svimler når jeg reiser meg for fort om jeg har lugget lenge helt stille, og jeg drikker hele tiden! kansje ikke vann, men jeg liker ikke det så godt så jeg drikker for det meste melk. Men jeg har vert hoss legen med det, og det skyldest at jeg mangler noe i blodet. Det er ikke farlig, langt ifra. Det gjør bare at man kan bli svimmel osv. Det hjelper å spiste mat so inneholder mye jern. F.eks leverpostei og “korn-mat” 🙂

    4. Du mangler nok jern, for da blir man svimmel av å reise seg. Spis leverpostei!! eller noe annet som inneholder jern 😀

    5. Grunnen til at du er så mye syk Sophie det er for at du spiser veldig mye dritt, dette er ikke bra for kroppen din eller immunforsvaret ditt. For det svekkes når det omtrent aldri kommer proteiner, vitaminer osv.
      Dette er ikke frekt ment i det hele tatt, prøver bare å hjelpe deg. Og jeg kan ikke uttale meg om at du alltid spiser dritt og aldri spiser sunt, for det gjør du helt sikkert. Men utifra bloggen så spiser du nok dritt til at dette kan gjøre deg syk.

    6. Det kan være at du har jernmangel, da blir man som oftest slapp og trøtt hele tiden. Så en tur til legen for å sjekke skader ikke 🙂

    7. Tror kanskje du har jernmangel, haha! Har hatt det veldig mye, og da må jeg ta <3 jerntabeletter <3.. Det er mye verre når man har mensen! Eller hvertfall hos meg.. Så om du har mensen nåå, kan det hende det hjelper med jerntæææbs

    8. Det kan vær jernmangel! Spis leverpostei og masse havre. Ett lite tips mamma lærte meg er å spise havre suppe! Det er det damene får på sykehuset etter dem har fødet, for da mister dem så mye blod, haha, men det fynka! Du finner sikkert oppskrift på internettet.

    9. ææh.Huset ditt er prikk likt mitt,og her spøker det også!!!
      Hvis du holder på å besvime når du reiser deg opp fra senge/sofaen, så kan det være at du har lavt blodtrykk, det har jeg.Det er sånn at når du reiser deg opp blirman svimmel,og må ståog holde seg til noe en stund, til det går bort!

    10. Som de andre sier, jernmangel.. men jeg hadde de samme symptomene når jeg hadde kyssesyke, så hvis dette går over f.eks. flere dager burde du dra til legen å få tatt en blodprøve 🙂

    11. Om du er sløv og tørst, føler deg dårlig eller lignende. Prøv B vitamin 😀 jeg følte meg sløv og dårlig, så gikk på apoteke å kjøpte meg bare en boks ren b vitamin , og etter det har det komt seg 😀 wihu!! Går jo an å prøve 🙂

    12. Uansett om du inviterer folk på besøk som en spøk, så ville jeg nok unngått å fortelle leserne mine at jeg var alene hjemme.
      Du er en ganske stor og profilert blogger, og flere av dine lesere har tidligere funnet adr din og sendt deg brev og gaver, slik jeg har forstått det?
      Du vet aldri hvilke mennesker som finnes der ute, og du vil ikke ha en ustabil fan på døren som du kanskje ikke klarer å få til å forlate.
      Ta vare på deg selv, og ha en fin kveld!

    13. Jeg tror du bare har jernmangel, eller lavt blodtrykk. Har lavt blodtrykk selv, holder på å besvime om jeg reiser meg opp for fort… Om du har lavt blodtrykk, er det beste å bare være forsiktig når du reiser deg opp, ikke løpe for fort, og ikke hoppe altfor høyt med en gang. 😉

    14. Det kan hende du har jermangel eller lavt blottykk? Det kan være lurt å ta en tur til legen iallefall, det gjorde jeg. Håper du blir frisk! 🙂

    15. Jeg har også vært sånn, du burde dra til legen og sjekke blodprosenten 🙂 man kan bli svimmel og veldig sliten på mangel av jern, så mulig du trenger tilskudd på det 🙂

    16. Det kan godt være at du har jern mangel eller lite blod. Det har jeg og det begynte med at jeg var veldig bleik, sliten, svimmel. En gang besvimte jeg faktisk på badet, haha! Men du kan dra til doktor og ta blodprøve sånn at de kan finne ut hva som er problemet. Det gjorde jeg og da fikk jeg jern tabeletter som jeg skulle ta hver dag. Nå går det bra men jeg skal ta tabelettene når jeg har mensen siden jeg mister en del blod da:) Men jeg blir fortsatt ekstremt svimmel når jeg reiser meg og trener for hardt. Oi, dette ble langt! Jaja, håper du finner ut av det 😀

    17. du mangler garantert jærn i kroppen, jeg hadde sånn før at jeg holdt på å besvime når jeg røyste meg.. så du må bare kjøpe jærn tabeletten så blir det bra 🙂

    18. Hvis du føler deg svimmel når du røyser deg, står eller hålder på med et eller annet, eller at får en slik følelse av at jorda spinner rundt eller at allt hålder på å bli svart,så kan det hende at du har fått noe som heter krystallsyken søk det opp 😉
      PS. digger bloggen din <3

    19. Jeg har diabetes og hadde tørsthet og slapphet som mange av symptomene på det da jeg fikk det. Det som er, er at det bare er små faktorer på en måte. Hvis du raser ned i vekt, har slik “acetonånde” og ikke spiser over en god stund, så burde du kanskje få sjekket noe. Det kan jo godt være at du kanskje har lavt blodtrykk eller jernmangel, for det kan ofte føre til tørsthet, slapphet og svimmelhet. Håper du finner ut hva som feiler deg da! 🙂 Hvis du vil lese om symptomene til diabetes, gå inn på diabetes.no, den siden er til mye hjelp 🙂

    20. Det at du blir svimmel når du reiser deg opp, er mest sannsynligvis fordi du er blodfattig! Har vært det selv. Du må spise B-vitaminer og reise deg forsiktig opp. Evt. drikk floradix du kjøper det hos matbutikken, men den smaker utrolig vondt!! Brekkmiddel nr. 1! Fine bilder 🙂

    21. Jeg har veldig lavt blodtrykk og er svimmel og har vondt i hodet egentlig hele tiden. Føler meg aldri opplagt. Er også litt blodfattig da(det henger litt sammen).
      Kan godt være dette du også har:) Er egentlig ikke farlig.

    22. jeg kan love deg at du IKKE har diabetes.
      hvis du må drikke ofte og føler du har symptomet for diabetes er ikke rett. min mor har diabetes og når hun fikk det drakk hun liter på liter og klarte ikke stoppe å drikke, det er ikke noe som skjer over dager, det er noe som skjer der og da også må man kontakte lege fordi man kan jo ikke gå en hel dag og drikke vell? da mener jeg KUNN DRIKKE, ikke sånn at du kan gjøre noe annet en stund også drikke masse til. hvis du skjønner? 🙂 jeg er veldig dårlig på å forklare.
      -anette

    23. Det kan være du har lavt blodtrykk, høres litt sånn ut på symptomene dine. Jeg sliter med det selv, og er alltid kjempesvimmel når jeg reiser meg opp etter å ha sittet en stund, er mye svimmel, og dette forverrer seg hvis jeg blir tørst eller sulten. Andre symptomer er å være slapp, trøtt, ingen overskudd, blek og å være litt “tung” i hodet ofte. Du burde gå til legen så du kan få noen gode råd, men det er ikke farlig 🙂

    24. Jeg har hatt samme symptomer som deg, og når jeg fikk sjekket det ut, viste det seg at jeg hadde mangel på jern og måtte bynne på jerntabletter. Det hadde kanskje vært lurt å få sjekket det ut 🙂

    25. En periode ble jeg kjempe svimmel når jeg røyste meg, og det ble bare verre og verre. og til slutt datt jeg bare rett ned i gulvet, jeg hadde ikke besvimt, men jeg ble bare så svimmel.Og en gang når jeg satt i bilen skjedde det samme. Så sa mamma til meg at jeg manglet gjær, man finner det i brunost blandt annet. så jeg bynte å spise mye brunost, og det har bare blitt mye bedre.

    26. Jeg blir også svimmel når jeg røyser meg, og har hørt om flere som blir det. Noen sier at det er fordi man har jernmangel elns. Skjekk det ut til legen 🙂

    27. hahaha, døør! du er så morsom! 🙂 Men det med at hvis reiser deg så blir du svimmel, det er sånn med meg også, men etter jeg har begynt å jerntabletter ellernoe sånt, så ble jeg ikke svimmel mere. Det var bare det at jeg hadde mistet mye blod osv, så du burde prøve ut det en stund! 🙂 anbefales!

    28. du har sikkert jernmangel 🙂
      jeg blir også utrolig svimmel når jeg reiser meg opp (pga for lite jern), dra på apoteket og kjøp noen vitaminer eller noe som har jern i seg 🙂

    29. når du reiser deg fort opp, så blir du litt svimmel (som om du skal besvime) fordi, blode renne fort ned til beina frå haude, for at dei skal fungere, så kommer det tilbake da:)

    30. vet ikke, haha 🙂 men helt serr, legge ut bilde av huset ditt og skrive at du er alene hjemme?!!?! wtf sophie?

    31. Hvor kan jeg finne den ”spøkelsevideoen” hen?
      Kan noen legge ut en link her hvis dere vet hvor den er? pliss <3

    32. Kan være at du har jernmangel! Det er veldig normalt blant unge, for kostholdet de har inneholder gjerne ikke så mye jern osv, og det fører til trøtthet og at man blir litt slapp, så du kan kontakte lege og se om du ikke må begynne på jerntabletter, er ikke farlig!:)

    33. Slet med det samme en periode, og ble svimmel hver gang jeg reiste meg. For søsteren min hjalp det med jerntabletter, mens jeg begynte å spise mer mat med jern i som for eksempel leverpostei og brunost 🙂

    34. Jeg har samme problem som deg, besvimer nesten når jeg røyser meg osv. Jeg var til legen for å skjekke det, og jeg har lavt blodprosent elns. Det er også sånn som bare er i tenårene. Gå til legen å skjekk det, minuset med det er blodprøven, men er verdt det så får du skjekka det! Hjelper ikke så mye å drikke vann, ikke i mitt tillfelle vertall :p

    35. neste gang du skal spise burger eller noe annet dritt, smør på litt leverpostei (haha tuller, æsj). men ja, prøv å smør på litt av det på brødskiven fremover 😉 eller kjøp tabletter, funker det å!

    36. har du sjekket om du har lav blodprosent eller ei? kan godt hende du bare har mangel på jern, da er ofte noen av symptomene at en blir svimmel når man reiser seg fort opp.

    37. Jeg har diabetes type 1. Og jeg hadde syntomene at jeg drakk litervis med vann hver dag, måtte på do hele tiden, mistet balansen hele tiden, bare sov og bar slapp hele tiden, hehe =) håper det hjelper deg litt:)

    38. Jeg har diabetes type 1, det er forskjell på type 1 og to.. men uansett så var symptomene mine at jeg ble jævli bleik drakk Hele tiden, og gikk på do hver time eller mer. hvis du tror du har det bør du dra å få sjekket det,for om du har det er det farlig å gå uten medisin og sukker. du kan besvime om du ikke får i deg nok mat osv og du sliter ut nyrene dine uten medisin 🙁 håper det ikke er diabetes! det kommer som et sjokk og blir der livet ut 🙁

    39. Jeg har en diabetes type som kalles diabetes insippidus (vet ikke helt hvordan det skrives?), men ihvertfall har jeg hatt dette siden jeg var tre. her er symptomene slik att uten medisin vil jeg drikke veldig mye og vil være konstant tørst. etter det vil jeg tisse det rett ut igjen. jeg går vell på do en gang i halvtimen, og når jeg skal hente meg et glass vann nedenfra, ender jeg opp med og drikke opp hele glasset før jeg kommer opp. men også hvis jeg ikke har tatta medisinen kan jeg bli veldig slapp og får lett vondt i hodet. denne typen har ikke noe med mat og sukkerspising og gjøre da 🙂 håper det kunne ihvertfall hjelpe deg litt. 🙂

    40. kan godt hende at hu har jern mangel 🙂 jeg hadde det sånn før at jeg ble kjempe svimmel og var nærme å svime av når jeg reiste meg, så dro til legen og skjekket det ogfikk vite at jeg hadde jern mangel

    41. Hvis du har brukt clip ons i 4 år, mister du ikke mye hår da, så mange clips som du har på? Du vet at man får bare flekker i hodet av for mye clip-ons-bruk daglig?

    42. Du har nok bare jernmangel i kroppen! Dette fører til at man kan bli trøtt, slapp og svimmel, samt at det “mørkner” for deg når man reiser seg kjapt! Finnes en sånn vitaminting som man tar for jernmangel. Tror det er flytende. 🙂

    43. Hei, Dette høres kanskje dumt ut, men jeg trodde aldri jeg skulle si at jeg digger deg. Folk dømmer deg ALT for fort. Du er fantastisk kul 🙂 Pen er du også. Du har bare blitt penere og penere! Jeg leser bloggen din hver dag, og jeg er ingen boggperson 🙂

    44. Vil tro at du har jern mangel i blodet eller for liten blodprosent, for lite jern kan føre til at du blir veldig sliten og veldig trøtt :p
      Enten kan du gå til legen og sjekke det eller gå på apoteket og spør etter piller som blir anbefalt for de med jern mangel og drikk masse appelsinjuice ^^

    45. Kutt ut mye av godterispisingen, skulle ikke forundre meg over at du hadde fått diabetes av dette..

    46. det kan være stoffskifte ditt 🙂 når jeg fikk høyt stoffskifte merket jeg det med at jeg følte jeg skulle besvime ofte og ble avhengi av vann og ble veldig tørst:) men det er mange forskjellige symptomer da, vis det fortsetter kan du ta en blodprøve på det hos legen 😉

    47. sikkert jernmangel eller stoffskifte 😉 jeg har lavt stoffskifte, svimer av om jeg ikke spiser på 2-3 timer, fryser hele tiden.. drikke MASSE vann osv…
      Jernmangel symptomer er når man blir svimmel når man reiser seg raskt osv… ganske vanlig for jenter pga mensen…

    48. Venninna mi har diabetes og hun var veeldig tørst i den perioden der hun fant det ut, men uans trur du må ha ganske mange flere symptomer for at det betyr noe.

    49. Høres ut som du har sirkulasjonssvikt, det er typisk når man føler at man besvimer når man reiser seg, ellers har jeg hørt at det er enkelte gjenferd som suger energien ut av folk. Ganske skummle greier altså. Stakkars deg.

    50. Folkens, dere må skille mellom å ha lavt blodtrykk og å ha blodtrykksfall. Har man lavt blodtrykk er man konstant svimmel og problemer med å holde seg på bena. Sophie, Du HAR ikke lavt blodtrykk, blodtrykket ditt er antakeligvis helt fint. Det du derimot får når du reiser deg, er et blodtrykksfall. Dette stabiliserer seg raskt. Det er helt normalt når man er ung, ALLE har kjent på det å bli svimmel når man reiser seg fort.

    51. Hei! jeg har diabetes og har hatt det i 5 ås 😛 du kan sjekke det for å være sikker men det høres ikke ut som du har det ! symptomer på diabetes type 1 er at du blir veldig tørst og du må tisse unormalt mye og når du tisser tisser du MYE! du kan bli kvelm,skjevlen,se dobbelt,enten gå opp i vekt fort eller ned og du kan bli syyyykt sulten og du blir liksom ikke mett på en måte og så mye mer. for å være på den sikre siden burde du få tatt en test 😀

    52. Jeg tror du manlger jern, og kanskje noen andre vitaminer. Jeg har det sånn som deg, og tar jerntabletter nå. Gå til legen med det, det er nok ikke noe farlig 😉
      Elsker bloggen din og deg forresten, du er forbildet mitt ♥

    53. Før var jeg også sånn skikkelig tørst hele tiden, men det gikk over av seg selv etter rundt 1 eller 2 uker 🙂 Hvis du er sliten og blir svimmel av å reise deg, så kan det være at du mangler jern. Jernet i kroppen gjør at blodet får fraktet mer oksygen til hjernen, og når du da har for lite jern blir du veldig svimmel. Spis mye leverpostei eller kjøp jerntabletter. Det funket for meg! 🙂

    54. Haha x) Diabetikere trenger sukker for å føle seg vell igjen, ikke vann. Vann gir de ikke høyt blodsukker 😛

    55. Hvis du føler deg slapp og har lite energi, ofte trøtt, svimmel når du reiser deg osv, så er det ofte tegn på B12 eller jern mangel 🙂

    56. hm, jeg har jernmangel.det vil si at man ofte får sånn at man føler man besvimer osv.. jeg selv har det,det går jo an å sjekke om du har det?bare vanlig blodprøve,enkelt:-) hvis man fikk mensen tidlig med mye menstrasjonsblod er det større sannsynlighet for at det er jernmangel(eller blodmangel,mangel av de røde eller de hvite blodcellene..haha)<3

    57. Du har sikkert samme greia som meg! For lave blodverdier. Jeg ser svart hver gang jeg reiser meg, og derfor skal jeg egentlig ta jerntabletter… jeg bare glemmer de hele tiden. Men reis til legen din og sjekk blodprosenten din, det er sikkert det som er galt 🙂

    58. Tror ikke du har diabetes, hvis du ofte må tisse etter du har spist noe med masse sukker osv.. og du har høyt blodsukker ofte kan det hende men jeg tror virkelig ikke du har diabetes.

    59. det kan være at du har mensen? jeg var hos legen om akkurat dette, og hun sa at det var fordi jeg hadde mensen og mistet veldig mye blod! hun saat det var normalt. og vist du ble svimmel skulle du sette det oppp sakte og telle til 10 før du sto f.eks opp av sengen 🙂 håper du er frisk 😀

    60. det kan være at du har lite jern i blodet, du kan kjøpe jerntabeletta på appoteket uten resept 🙂
      når æ røys mæ fort så blir æ svimmel som om æ skal besvim men etter æ begynte på tabelettan e alt mye bedre 🙂

    61. kan være pga du har lite jern i kroppen, ikke mer en det : p
      da kan du bli fort svimmel når du reiser deg og føle at du svimer av , kjøp jern tabeletter på apoteket det funker : )
      av egen erfarign : )

    62. Jeg har samme problemet, og det er pga jeg får tilført for lite jern. Jeg går på jern tabletter som du får kjøpt på vanlig matbutikk. De hjelper veldig mye 🙂

    63. Det at du kan bli svimmel, og føler at du skal besvime når du røyser deg, er helt sikkert bare blodtrykksfall:-) Jeg fikk det en gang jeg skulle på do på natta. Jeg kjente jeg ble syykt svimmel og kvalm, og plutselig våkner jeg opp på gulvet. Da hadde jeg altså besvimt, haha! Jeg var kvalm en liten stund etterpå også, meen det gikk over!:-)

    64. jeg har diabetes og jeg tror nok ikke du har det! før jeg fant ut at jeg hadde det var jeg tørst hele tide og så måtte jeg på do. vesken bare “rant” gjennom deg og den klarte ikke ta det opp i kroppen. når jeg fikk det viste jeg det ikke selv, jeg fikk bare høre av foreldrene mine at jeg ble tynnere og tynnere selvom jeg spiste normalt!

    65. Jeg hadde akkuratt samme syndromet som deg, så jeg dro til legen og fikk tatt en blodprøve.. Det viste seg at jeg hadde mangel på d-vitamin.. Da må man ta en pille som smaker godt av appelsin vær dag i en uke også ta solarium. Jeg lover det blir så mye bedere. Det er en grunn til og bli brunere også. Haha.. Men ja det med tørst, svimmel, Besvime og tro at du har diabetes kjenner jeg meg helt igjen i. Det blir så mye bedere av og ta tablettene. De kan kjøpes på vits og apoteket. Det er nesten sånn at du vil ta mange fordi de er så gode. Smaker som søte sukkertøy. Elsker bloggen din<3

    66. Har du sjekket blodprosenten din? Før sommerferien hadde jeg det akkurat slik, sliten, trøtt, og orket ingenting. Fikk meg en legetime, og det viste seg at blodprosenten min var ekstremt lav. Jeg hadde jærnmangel, og ble sendt til sykehuset for å finne grunnen. Nå går jeg på jerntilskudd, og masse annet, og formen er mye bedre. På mitt værste kunne jeg ikke engang løpe fem minutter, men nå er jeg på topp igjen 🙂

    67. Jeg blir også veldig svimmel hver gang jeg røyser meg opp fra stolen eller sofaen -.- Er trøtt hele tiden, å er ikke sulten så ofte Ô.o

    68. Hvordan vet man når man bestiller extensions om det da blir rett farge? og må man farge håret likedan som extensions’et?. Og hva er forkjellen på CLIPON MAXI og CLIPON MEDIUM? har tenkt å kjøpe hår fra luxus hair:)

    69. Hadde det sånn for tre år siden. Jeg var svimmel og hodet gikk helt rundt, om jeg ikke fikk støttet meg til noe fort som fy – datt jeg om og fikk krampetrekninger mens jeg lå der. I tillegg mistet jeg hukommelsen, på den måten at jeg ikke husket noe fra den siste timen før jeg besvimte. Så ikke la det gå så langt. Var på sykehuset og tok diverse tester, blant annet for epilepsi (fikk negativt svar på denne så det var jo supert!), fikk påvist ekstremt stor mangel på alle næringsstoffene og lav blodprosent, i tillegg til at jeg tydeligvis hadde for lavt veskeinntak. Så jeg anbefaler deg å få i deg vitaminer, mineraler, jern og kalsium, i tillegg burde du ha med deg en vannflaske uansett hvor du går:)

    70. Det finnes en sjelden form for diabetes hvor du er tørst hele tiden, og ikke føler at du blir “utørst” liksom. Dra til legen og sjekk det, er ikke noe farlig 🙂

    71. Det hørtes ut som meg det du forklarte der. Bare at jeg mistet synet flere ganger og besvimte en gang før jeg dro til legen. Det viste seg at det var mangel på jern og folsyre, og derfor hadde jeg en veldig lav blodprosent på bare 9,3 når den egentlig skal være over 12. Da fikk jeg tabeletter for det, og skulle ta 2 jerntabeletter og 1 folattabelett om dagen i 3 måneder. Og jeg er mye bedre nå! Du burde dra og sjekke blodprosenten din ja. Det er ikke noe farlig, men det er best å få orden på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg