sexy nurse costume

Som dere vet elsker jeg kostymer, og for en stund siden ble jeg tipset av en leser om lillefrekke.no ! Så nå er jeg “endelig” eier av enda et nursekostyme som jeg falt for med en gang jeg så det på nettsiden. Til dere som lurer på hva jeg egentlig bruker alle kostyme jeg har til, så gjør jeg faktisk fint lite med dem. De henger på rommet og så bruker jeg de når det er kostymeparty og slike ting! Men jeg personlig får 1000 ganger bedre selvtilitt med en gang jeg tar på meg et slikt kostyme, så det kan være godt å gå litt rundt i det en gang i blandt kun for min egen del. Høres sikkert rart ut, men slik er det! 

Anbefaler egentlig alle med litt dårlig selvtilitt å skaffe seg et slikt kostyme. Har dere sett sex and the city hvor de snakker om “hemmelig-singel-oppførsel”, altså ting man gjør som ALDRI kjæresten din kan få se? Ja her har dere min. Bruke kostymer mens jeg sitter på pcen og slapper av, haha. Freakshow!

Men hva synes dere om dette kostymet, og er noen av dere eiere av noe lignende? Kan i alle fall fåes kjøpt HER !

Fra det ene til det heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt andre: 

Siden det er søndag skal jeg og lillesøsteren min se på harry potter og spise potetgull! Blir sikkert veldig koselig, jeg må nesten bare stresse nå fordi jeg må fikse HDMI og alt til tven, er tydeligvis kun jeg som kan det her i familien. . . Føler meg skikkelig handy-man, og hvem hadde trodd at JEG er teknisk anlagt!? Jeg har blitt litt flink opp igjennom årene, har alltid hatt kjærester som ikke kan en dritt med slike ting så derfor har jeg fint måtte lære meg det selv. 

 

HAHAHAH herregud har dere lagt merke til det her før? Jeg har ledd meg til tårer på grunn av den replikken der,  HVA SKJEDDE DER LIKSOM!?

79 kommentarer
    1. utrolig søtt kostyme <3 likte den veldig<3 du er bare sååååååååååååååå fiin <3 kan ikke du begynne å lage lange videoer sonn at jeg kan se på det vakre ansiktet litt lengre en vanlig? <3

    2. Du er søt du! Elsker også å kle meg ut! 😀
      Du må legge ut bildene fra photoshooten når du får de! :DD<3

    3. Hei Sophie 🙂
      Jeg leste nylig en artikkel fra femelle (?) Om deg. Om at du hadde hatt det vanskelig og sånt. Jeg er en jente på som sliter med dårlig selvtillit… Jeg skjønner ikke at jeg skriver dette nå, for du synes sikkert det er helt teit!
      Jeg har gjort flere dumme ting jeg angrer på fordi jeg har hatt det kjempe vanskelig. Og jeg har tom. vurdert enda værre ting! Jeg ble “mobba” lenge på barneskolen uten at noen av familie eller lærere skjønte noe.. jeg sov nesten ikke og lata ofte som jeg var syk. Jeg hadde det så fælt at jeg kunne begynne og gråte av ingenting 🙁 til slutt fortalte jeg det til foreldrene mine, og mamma fikk meg til å snakke med noen. Så jeg gjorde det, og etter det følte jeg alt ble værre. Så jeg slutta, noe jeg sikkert ikke burde gjort.
      En dag hadde vi en stor jente krangel, jeg følte alle var sure på meg selv om de ikke var det. Plutselig klokka det og jeg begynte å gråte og ropte ut hvor fælt jeg hadde det.. jeg orka ikke mer! 🙁
      Jeg lurte på om Su kunne skrive litt om hvordan du greide å tallet problemene dine, hvis du har skrevet om det for – kan du legge ut en link i et innlegg?? Jeg ser virkelig opp til deg, og synes du virker son er en heelt herlig jente 🙂 beklager om du synes dette var helt teit
      – stor fan, mia

    4. Har mitt eget-komponerte med svarte knestrømper, svart bh og string. Liker det litt lettere hihi (a’

    5. Jeg har først begynt å lese bloggen din for noen få dager siden, så vet ikke om du har skrevet noe om det eller svart på det før, men er krøllene ekte eller er de krøllet eller er det extantions? Jeg vet ikke helt hvordan extantions skrives, hahah… Men du har i hvertfall sykt fint hår!! 🙂

    6. Knall fint kostyme<3
      Haha bra video..
      kan hu hjelpe hun mia som har skrevet en kommentar, jeg begynnte nesten å grine 🙁

    7. du er så sykt hyklersk. Later som om du bryr deg så jævlig mye om hvaler og delfiner på denne jordkloden, når fakta er at du fikk en kommentar av en som allerede bryr seg. Så finner du den første videoen som popper opp på youtube og copy+paster første avsnittet på Wikipedia, og later som du er utroolig interessert og har brydd deg om dette så lenge. Klikket meg videre fra disse videoene du hadde linket til, og alt du skriver som “hard sannhet” og banker i tastaturet som om du har hele vettet, har du tatt fra toppkommentarene på disse videoene. Lavmål.
      Og jeg lo høyt da du skrev om måken som var skutt. Du kan ikke seriøst mene at du vil at politiet skal bruke mer ressurser på et eget “måkepoliti” som skal passe på at måker ikke blir skutt? Herregud, hvor mange måker er det i Norge? Tror ikke denne ene måken truer noe utryddelse. Døde momentant hvert fall. Og så skriver du at DET er viktigere enn at politiet passer på at folk holder fartsgrensen. Are you fucking kidding me?! Herregud, du og din familie kunne kollidert med en av disse bilene som kjører villbasser rundt omkring. Jaja, bedre at Frida dør enn en måke på et tak?

    8. Må bare spørre, men hva er det egentlig man begynner med for å komme seg på topplisten, er min største drøm innen blogg, har alltid lurt på det!Jeg sender nesten sånne blogg shooter hverdag, men hjelper ikke så, hadde vært fint om du svarte:)

    9. Haha, glad å se at flere gjør rare ting når de er alene 😀 Likte bildene! Vet ikke om du har lest kommentaren min på outfit innlegget ditt sist, har dårlig samvittighet for at jeg virka så frekk! Det var ikke min mening 🙂

    10. Jeg eier ingen kostymer, men har slike hofteholder og strømper. Jeg føler meg faktisk sykt sexy når jeg har de på, og elsker å bruke de foran kjæresten min. Og da slipper jeg bare å føle meg sexy, han bekrefter det! Han blir helt vill, og jeg anbefaler det virkelig!

    11. Hvordan kan du si at man burde kjøpe seg en sexy nurse kostyme hvis man har dålig selvtillit? Hvis man har dålig selvtillit så har man enten problemer med utseende sitt (som de fleste med dålig selvtillit har) eller så har man problemer rundt seg.
      Hvis man har problemer med kroppen sin, så er å ta på en sexy kostyme det siste man gjør. Hvis man har problemer rundt folk, og at du blir mobbet. Så tar du heller ikke denne kjolen på seg, pga du er redd for hva de vil si. Jeg har vært der, jeg vet hvordan det er. Men alle gjør feil og når man er på topplisten så legger folk mer merke til det. Bare ville si det 🙂 fin blogg!

    12. Ååååååå, du er bare såååååå kul<33
      Elsker bloggen din<33
      Kjerlighet vet første blikk, mellom bloggen din og meg<33

    13. haha, er HELT enig med deg! Jeg kunne også gått alene rundt i kostymer, er faktisk utrolig hvor mye ting du kun gjør alene hjelper på selvfølelsen! Digger deg!

    14. stakk innom bloggen din bare for å sjekke om du hadde forandret deg litt, men du er den samme, digg å se at du er deg selv, det liker vi

    15. ååå, endelig fant jeg en youtube video av det klippet uten å måtte spole meg til det HVER gang jeg ser filmen… Bruker å le til jeg griner!

    16. Så altså, det du mener er att vis ei dame på 90kilo, tar på ett sånnt kostyme så får hun bedre selvtillit?
      -nohate 🙂

    17. Kanskje du burde tatt en kurs i å legge make up? Og frem til da kanskje bare kutte helt ut å prøve, for det ser virkelig ikke fresht ut! :-/

    18. Må jo si at du blir ganske heit i det kostymet 🙂 men kjipt at ikke kjærestene dine får “oppleve” det…. gleder er til for å deles 😛
      ellers toppers blogg 🙂

    19. Kan du ikke legge ut et bilde av deg uten NOE sminke, er du snill!?
      Føler kanskje det er mange jenter ute der som trenger å se den naturlig pene deg også 🙂 <3
      XOXO

    20. du har iallefall nok selvtilitt.
      du er ikke så fin som du tror du er.
      oransj i trynet er du også, kanskje du skal bruke enda mer selvbruning og brunkrem. åååh fint jaah.
      trutemunn på hver bilde, haha ler hver gang jeg ser det.

    21. Komenterer på dette innlegget om det forrige, har sett den filmen og den er forferdelig, jeg jobber selv hos dyrebeskytteslen. Kunne ikke du foreslått/opplyse her på bloggen din at man kan kjøpe bursdagsgavet/ jule gaver på dyrebeskyttelsen. No, der man redder ett dyr, istedenofor så kjøper jo folk så mye dritt, de fleste av oss har jo alt vi trenger. Da kan flere bidra for dyrenes rettigheter. Bra at du engasjerer det og viser det, vi trenger fler som bryr seg om dette.

    22. Nydelig antrekk! Elsker bloggen din sophie og du er bare helt rå!
      Har sett alle Harry Potter filmene og de er knall bra! Ha en fin kveld da 🙂

    23. Sier meg helt enig i denne kommentaren:
      du er så sykt hyklersk. Later som om du bryr deg så jævlig mye om hvaler og delfiner på denne jordkloden, når fakta er at du fikk en kommentar av en som allerede bryr seg. Så finner du den første videoen som popper opp på youtube og copy+paster første avsnittet på Wikipedia, og later som du er utroolig interessert og har brydd deg om dette så lenge. Klikket meg videre fra disse videoene du hadde linket til, og alt du skriver som “hard sannhet” og banker i tastaturet som om du har hele vettet, har du tatt fra toppkommentarene på disse videoene. Lavmål.
      Og jeg lo høyt da du skrev om måken som var skutt. Du kan ikke seriøst mene at du vil at politiet skal bruke mer ressurser på et eget “måkepoliti” som skal passe på at måker ikke blir skutt? Herregud, hvor mange måker er det i Norge? Tror ikke denne ene måken truer noe utryddelse. Døde momentant hvert fall. Og så skriver du at DET er viktigere enn at politiet passer på at folk holder fartsgrensen. Are you fucking kidding me?! Herregud, du og din familie kunne kollidert med en av disse bilene som kjører villbasser rundt omkring. Jaja, bedre at Frida dør enn en måke på et tak?
      Alle med litt vett i hodet skjønner at Sofie gjør alt for å beholde en plass på topplisten.. er vel ikke lenge til før du kaster trusa og bhen for å få lesere hehe 😀
      bloggen din er jo den verste på topplisten.

    24. Seriøst, Jeg var også den eneste av alle som jeg kjenner som instinktivt la merke til stemmeskifte tendensene til daniel radcliffe i den filmen. Måtte peke det ut til alle jeg så filmen med i senere tid. Sykepleier kostymet var kjempe søtt da, nå blir sikkert din boyfriend kjempe glad;)

    25. Haha seriøst!!
      Husker jeg la merke til det der for en stund siden når jeg så Harry Potter, og måtte bare spole tilbake igjen og igjen. Det er så UTROLIG morsomt! hahhaha

    26. Regner med du har fått en del sponsor penger for å kle deg i det harry greiene der. Billig.no…… “som dere vet så liker ikke jeg å reklamere for produkter……….” Jo det liker du!!

    27. Først av alt, DU KLER JO SØREN MEG ALT!!! 😀 Digger kostymet ditt!!! hehe 😀
      Men jeg blir så SYKT IRRITERT AV DE SOM LEGGER IGJEN STYGGE KOMMENTARER!!! VIRKELIG?!?!? GIDD FOLK Å SKRIVE FLERE METER LANGE INNLEGG OM HVOR “TEIT” DU ER, NÅR DEM ER SÅ STØGGE SJÆL AT DE MÅ RAKKE NED PÅ ANDRE FOR Å FÅ LITT SELVTILLIT?!?!?!? GUD!!!!
      også til slutt, jeg skjønte ikke filmen 😮 og jeg er skikkelig Harry Potter fan! Noen MÅ fortelle meg hva som er greia :DDD hihih

    28. du har noe det enhver gutt ønsker seg av kjæreste, fin kropp og kler kostyme:)
      fint kostyme BTW 😉
      niiice

    29. Uansett hvor sexy det “sexy nurse” kostymet er, så blir det ikke sexy når man er så oransje i trynet. Turnoff.

    30. Herregud! Du går i et sykepleier kostyme og kaller det sexy. Og enig med he. Du bryr deg altfor mye om hvordan du ser ut!!,!,!,! Det er ingen som bryr seg untatt deg, jeg og hele klassen min ska ikke lese bloggen din mer når du skal hold på sånn…….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg