bursdagsfeiring i går!

I går feiret vi bursdagen til Stine, det var veldig hyggelig! Har merket at vi er utrolig glad i å feire ting i gjengen vår, for i mogen skal vi nemlig feire bursdagen hennes nok en gang. . Når jeg blir 18 skal jeg satse sterk på at vi feirer min bursdag hele tre ganger! Neida, men jeg håper hun hadde en hyggelig kveld, noe jeg tror hun fikk. Jeg og jentene har laget en ganske bra bursdagsgave til henne som vi alle har spleiset på, gleder meg veldig til å gi den til henne. Noe av det beste jeg vet er nemlig å gi gaver til andre, det er mye bedre enn å få!

Føler meg egentlig veldig dårlig i går, ikke fordi det ble spessielt høyt inntak av alkohol i går for det ble det ikke, men mer fordi jeg har blitt syk (som vanlig). Gud, kan jeg ALDRI få være frisk mer enn to uker i strekk!? Jaja ingen tid å miste her, jeg må fikse meg fordi jeg har forskjellige ting å blogge om. . HARDT LIV. 

Pitabrød til taco, flere som spiser det? Det er sykt godt!

Jellyfruits!

 

42 kommentarer

Siste innlegg