kveldens outfit – ny kjole

Hei hei! I dag skal vi feire bursdagen til Stine Mari som feirer 18 år på mandag, tenk at hun har blitt så stor! Og at vi har vært bestevenner så lenge ikke minst ♥ Gleder meg til vi skal på Justin Bieber sammen i april! Og til dere som lurer, vi har biletter til den 17 og har golden circle. På toppen av det hele drar Amanda til spania på Onsdag, så blir den siste helga vi er sammen på en stund – med andre ord, må ha det veldig gøy i dag! Vi skal lage taco her på vorsh hos Anne-Sofie, og etter det drar vi videre til en ganske stor fest som faktisk ikke er så langt ifra der jeg bor (jeg bor litt utenfor byen). Så det blir gøy, og for første gang i mitt liv kan jeg faktisk GÅ hjem fra en fest! Hater at sjofør er så utrolig dyrt. 

 Har på meg en ny kjole i dag fra kimstore.se , den er utrolig fin synes jeg! Kom litt dårlig fram på bildene her, men dere får se bedre i morgen! Er så sulten nå at hendene mine rister mer enn vanlig og er enda en time til vi skal spise, jeg KLARER IKKE VENTE PÅ TACO. Jaja haha, hva synes dere om kveldens outfit? ♥

Desperat forsøk på å vise skoene, haha..

Haha ser dere at jeg kan blåse ring!? Om man ser bort ifra at jeg ligner på en 40 år gammel dame her da. . . Og som dere vet festrøyker jeg, derfor er det ingen poeng i å ta av i kommentarfeltet her angående det. 

123 kommentarer
    1. dt er greit at du festrøyker. men du må huske på at du har tusenvis av små jenter som har deg som forbilde og prøver å være mest muli lik som deg, selv om du skriver på bloggen at ikke alle trenger å være som deg. Så derfor burde du bare droppe å legge ut slike bilder å istede være et bra å sunt forbilde

    2. æ mene nu at visst dem hadde bynt å røyke pga at ho sophie festrøyke, så e dem faen ikkke gammel nok til å være på nett 🙂

    3. Hvordan blåser du ringer? 😮 skjønner ikke hvordan man gjør det, kan du lage innlegg om d, eller noe :L hehe

    4. utrolig fin kjole! digger skoene, og vurderer å kjøpe dem selv? men tror jeg heller tar JC, men nagler…

    5. Hei kjære Sophie!!:) Bor i Narvik og tenkte å ta piercing i navelen, men har gjort det i Narvik 2 ganger før og blir aldri fornøyd. De tar hullet skjevt og man får også bare ring.. Er det noen plass i Harstad de tar piering i navelen? 🙂 og hvor man får stang? Klem fra Cristina!!:) og utrulig fin blogg du har, stå på, du virke som ei fantastisk jente ;)Håper av hele mitt hjerte at du får tid til å svare, selv om du har mye å gjøre angående blogg!!:)

    6. Anonym: Man kan ikke glorifisere seg selv for å bli ett såkalt “Godt Forbilde”, da blir man jo, nettopp: Det motsatte.

    7. De aller fleste som røyker fast, startet med festrøyking. Så fest røyking er ikke noe kult ;D
      Men en ting, hvorfor er du så orange i trynet og hvit på kroppen?? Får du ikke tatt sol lenger pga 18 års grense? 😛

    8. Vær så snill, du trenger ikke så mye solpudder i ansiktet. Det ser skikkelig unaturlig ut. Syns leppene dine plutselig har blitt så store:) har du tatt restalyne????

    9. Du sier du kun festrøyker, jeg viste ikke at det var fest på Operataket da Justin var der 😉

    10. Du sier at du festrøykar men eg så deg i Oslo dagen før justin bieber konserten og då røyket du.. Hvis du røyker er det bare å si det som det er.. Bare tragisk å pakke det inn på den måte.. Hvis du bare fest røyker koffor røyker du i oslos gater då?

    11. Noe jeg har tenkt på lenge når jeg leser bloggen din, sammenlignet med andre bloggere, er bildekvaliteten din. Det er noe som trekker ned for din del, for jeg elsker bloggen din ellers. Du er ei herlig jente, og jeg mener mange av de samme tingene som deg, så dette er ikke for å rakke ned på deg. Rettere sagt bare konstruktiv kritikk. Helt greit med uklare bilder av og til også, er ikke det jeg mener. Men du tar liksom ikke så bra bilder som jeg vet du kan. Se for eksempel på Kristina Andersen, tcmn, tuvaw, annais og for ikke å glemme fotballfrue! Når de skal vise outfit, eller bare legger ut vanlige bilder av seg selv, så ser man hele henne, eller hele ansiktet. Skjønner at du vil ha din egen stil og særpreg over bloggen. Men ja, man må liksom bla siden lengre ned for å få sett hele bildet, og da ser man jo ikke helheten. Hvorfor bruker du ikke stativet ditt til å ta litt bedre bilder, så man faktisk ser de fine kjolene og skoene du har på deg her(f.eks)? Håper du skjønner hva jeg mener, uten å tro at jeg vil du skal stå rett opp og ned inntil en vegg når du viser klærne dine. Dette gjelder alle bildene du tar, for de er alltid slik som dette når du viser oss deg selv! Men uansett, kos deg i kveld, håper du leser kommentaren og ikke ta deg nær av den på noen måte 🙂

    12. Blir så oppgitt over mange over her som bryr seg så alt for mye om hvordan Sophie ser ut og hva hun gjør, voks opp!
      Sophie, du ruler, digger deg! Ha en fin kveld 🙂

    13. et spørsmål; visst du har så sykt bra kamera, hvorfor er alle bildene dine så uklare? greit nok at du kanskje vil ha noen litt uklare bilder, men alle bildene er jo enten av halve deg eller superdårlig kvalitet…?

    14. Whoho, så kult! Jeg og veninna mi skal også ha Golden Circle den 17.! Kaaanskje vi muligens kunne fått ett bilde med dere etter konserten hvis vi ser dere? Meen, isåfall .. syntes du det er greit vi kommer bort? Ville vært pinlig hvis du egentlig bare syntes det er irriterende ;P <3

    15. Noe som irriterer meg er folk som kommenterer negativt om noen røyker. Herregud, vi vet konsekvensene, og herregud, om man tar seg en festrøyk er det opp til en selv? dessuten tror jeg ingen røyker for at det er “kult” når man er 18 år.. herreguuud, la folk gjøre hva de vil uten å kommentere alt. Dere som kommenterer “omg røyker du?” osv.. let me guess, dere drikker sikkert alkohol på fest? alkohol er faen ikke bedre for kroppen enn et par sigaretter. Herreguud! 😉

    16. Røyker selv, vil anbefale at du slutter med festrøyking- slik jeg ble avhengig og angrer. Klarer aldri å slutte helt, prøvd noen ganger nå 😛

    17. åå, kult at du kan lage ringer!! jeg har ingenting i mot at du festrøyker, men sa ikke du at du skulle slutte helt med det etter hove?
      å HVA FAEN feiler det egenltig folk som kommenterer: ”hahahha, nesa…..” jeg klarer seriøst ikke se noe gale med nesen din! wtf

    18. Elsker bloggen din, og alt du står for! Men seriøst? greier du å få plass til mer brunkrem i tryne eller?? LOL! du er sykt fjortis! 😛 mener det helt seriøst, ansiktet ditt er dekt i brunkrem! og halsen din er hvit! prøv å fjerne litt i tryne, eller ta litt mer på halsen? 😛

    19. Jeg synes du er kjempe flink å blogge, og du er en vakker jente sophie! Jeg digger bloggen din og er innom den rimelig hverdag. Og det er mange mange små jenter der ute som er innom bloggen din også hverdag. Kommentere, dagdrømmer og snakker om deg. For du er deres forbilde! En ting jeg synes du burde stoppe med, er å legge ut røykbilder. Skal ikke si noe for jeg selv røyker avogtil, nåår jeg er på fester. Bare jeg legger ikke ut bilder og det eller gjør det til en stor sak, siden ingen vet om det (tror jeg HEHE). Bare det er mange andre unge jenter ute som kan begynne å røyke pga de ser du røyker og tenker da er det sikkert ikke farlig å røyke, for det ser normalt ut? Tenker bare på det beste til jenter som er yngre. Seff, stå på videre med bloggen. Digger den, som jeg sa! :))

    20. Hærreguuud! Jeg eeelsker leppene dine! De minner sånn om Lana Del Reys, var det det som var meningen fra begynnelsen? (heh, hvis du har tatt Restylane da) Vet jo at du er fan og hvis dette var et sånn “fan-look-a-like” moment du hadde så lyktes det, virkelig! Uansett… skoene har vi jo sett før på bloggen så for meg iallefall var det ingen krise akkurat 😉 En liten ting bare, kommer det sånn “hemmeligheter” innlegg snart? Har ventet såå lenge nå!
      Digger deg, stå på og fortsett med de innleggene du har hatt i det siste om dyrevern ogsånnt! Vil også gjerne vite hvordan det går med måsen din? 🙂

    21. Kan du ikke lage en video der du forklarer/viser hvordan du lager røykringer?<3<3<3 HADDE EGENTLIG VÆRT JÆVLIG FETT, både å lære det, og å lese kommentarene på videoen :'D

    22. pent antrekk, utenom at du er for brun i huden! som sagt tidligere, du er nå blond så kutt ned på foundation =)

    23. Ka heite den sang so du sang på en videoblogg lenger nede? 😀
      Du sang berre ei setning elns.. 😀
      KAN DU SVARE PÅ ETT INNLEGG KA SANGEN HETER? 😀 <3
      Digge bloggen diin <3

    24. Hei! jeg lurte på en ting: kan du slutte å legge ut bilder av at du røyker, blir litt kvalm, for jeg hater røyk 😉
      ps: elsker bloggen din

    25. du er fin sophie!
      også lurer jeg på hvordan du greier å blåse ringer? greier det ikke hahah, men ser drittkult ut!

    26. Sophie, kan du være så snill å lage et bittelite innlegg på den fantastiske bloggen din om ; hvilket kamera du har, hvilket objektiv du har, hvilke innstillinger og effekter du bruker osv. For de bildene du har tatt ute – som også er i headeren din- de er helt nydelige, unike og fantastiske! Jeg klarer ikke få så flott resultat med mitt speilrefleks! Vær så snill, ville betydd så mye!
      – Hilsen en fotogal jente, 16 😀

    27. Du ser sånn serr ikke uuuut med den relastynen i leppene eller hva faen det heter. Og ser ikke du selv hvor sykt oransje du er i trynet iforhold til resten av deg? Jeg så et innlegg her om dagen der du la ut bilder av deg selv for ca. et år siden og bilder fra nå, og du sa at du likte forandringene. Seriøst? Du var mye finere før.

    28. heei 🙂 eg synest du e fin og ikkje bry deg om ka dei andre sei di er bare misunnlige! 😉 elska bloggen din og du er ei perfekt jente uansett…<3 🙂

    29. Duck face had blit orange hehhehe :D:D klæsj litt mer på halsen så du iallefall jevner det ut 😛 😀

    30. Utrolig fint antrekk, har de samme skoene i blå, men klarer ikke å gå med de! Utrolig kult å blåse ringer, hvordan får du det til?? Kanskje ikke kjempelurt å lage et innlegg om det,men hadde vært gøy å lære 😀

    31. Du kler jo virkelig den kjolen 🙂 og ser fantastisk bra ut, men de skoa syns jeg skrek litt… jeg hadde snudd meg og sett etter deg når jeg så kjolen, men tenkt meg om 2 ganger når jeg så skoa…

    32. Du liker skrekk filmer så når jeg hadde sett en veldig bra skekk film tenkte jeg på deg, haha!
      Filmen heter ; Orphan
      Og jeg anbefaler deg å se den, den er veldig bra!
      (Du har sikkert sett den, men just in case du ikke har..)

    33. Gaaaad, la nå jenta ha så mye sminke hun bare vill. Dessuten, jeg kjenner så mange som leser bloggen til Sophie, og er alt fra 8-24 osv.. Men, ingen av de har da vell ikke begynt og røyke forde? Ah, noen folk har ikke liv altså.. Stå på Sophie, så får bare haters hate videre, uten noenting annet og gjøre enn og rakke ned på folk 🙂

    34. hvilke falske øyevipper er det du bruker? ser bedre ut enn de “dragqueen” øyevippene jeg som oftest finner :/

    35. Okey Sophie! Det er heilt “greitt” at du festrøyker,og beundrer deg for at du har lagt ut bilde av at du røyker og innrømt det selv, men for guds skyld! en gang er nok! Jeg vet om noen som begyndte og røyke for at dei såg opp til deg og såg at du gjorde det! Og jeg sa at det bare var dumt at hun ikkje måte gjøre som deg, men alikavell gjor hun det for at hun så sån opp til deg!
      For all del, eg elsker deg og bloggen din og driter i om du røyker! det er ditt valg, men det er nok og legge det ut 1 gang!
      Kjolen var sinnsykt fin 🙂

    36. Ka heite den sang so du sang på en videoblogg lenger nede? 😀
      Du sang berre ei setning elns.. 😀
      KAN DU SVARE PÅ ETT INNLEGG KA SANGEN HETER? 😀 <3
      Digge bloggen diin <3
      Skrev dette lenger oppe, men fikk ikke svar.. Noen andre som vet?:D

    37. SOPHIE! Jeg digger deg, ut-inn, bak-frem, opp-ned og alt det der, men nåå har du virkelig tatt på deg for mye foundation! Jeg sier ikke dette for å være frekk eller noe, men om du også ser opp på bildene dine igjen, så klarer du, like godt som meg å se overgangen fra den herlige brunfargen på skuldrene og armene dine, til den litt mindre fine(unnskyld) oransj-fargen i ansiktet ditt.
      Jeg pleier vanligvis ikke å bry meg om hvordan andre kler seg og sminker seg, men nå klarte jeg ikke dy meg. Og, igjen, dette er ikke for å være frekk, jeg vil heller at du skal se på meg som en snill “vennine”(heh) som bare forteller deg det, siden du kanskje ikke ser det selv.
      Du er så utrolig vakker – nesten så jeg av og til tviler på om du vet det selv. Kjolen er helt fantastisk nydelig på deg og sitter som et skudd!
      En ting til.. lurer på hva det er som egentlig skjer med at du har litt dårlig kvalitet på bildene dine, når du har et så bra kamera? Har du prøvd fjernutløser? Da kan du fokusere når du har stilt deg opp til å ta bilde, slik at du slipper å gjøre det på forhånd. Bare et lite tips til: anbefaler deg til å opplaste bildene dine i mindre format – f.eks 700px(?) slik at det er mulig for de som leser bloggen, å faktisk kunne klare å se hele bildet på en og samme tid, og ikke bla milevis nedover før bildet er ferdig. Jeg må alltid zoome ut når jeg går inn på din blogg, fordi jeg takler ikke å måtte bla for å se hele bildet. På min blogg bruker jeg 800px, og det synes jeg er helt perfekt! Da ser man hele bildet, og det er skikkelig!
      Ellers så håper jeg du har hatt en fantastisk Søndag 🙂

    38. Ka heite den sang so du sang på en videoblogg lenger nede? 😀
      Du sang berre ei setning elns.. 😀
      KAN DU SVARE PÅ ETT INNLEGG KA SANGEN HETER? 😀 <3
      Digge bloggen diin <3
      Skrev dette lenger oppe, men fikk ikke svar.. Noen andre som vet?:D

    39. Er ditt valg om du festrøyker, men er litt dumt av deg å legge ut slike bilder, når det er mange yngre enn deg som leser bloggen din. Du går ikke akuratt fram som et veldig godt forbilde for å si det sånn.

    40. DU E PERFEKT AKKURAT SOM DU E!! herregud, sku så sykt hadd utseendet ditt! vet at det ikke hjelpe å sitte hjemme å drømme, så æ har latt mæ inspirere av kroppen din å har starta å trene! har allerede gått ned 3 kg på 3 uke 😉 hahaha, fyfaen du har ei syk rompaa 😀

    41. Ser du VIRKELIG ikke skillet mellom halsen og trynet ditt? Det vises jo nesten på alle bildene men ekstra på disse! Eller er det kanskje det som er meningen? Blond og orange liksom? I så fall er det veldig oppbrukt og trashy.

    42. Hei. Tenkte bare at eg skulle si atte du må jo tenke på at du er ett forbilde for andre mennesker og det tar o seg ikke ut lissom å gå med korte skørt og fine sko. åså røyker du og du drikker sikkert å. har du tewnkt på alle de som blir påvirketr av deg, du er slett ikke snill. har du tenkt på det? jeg syntes du byrte tenkje litt. men du er søt da og jeg skulle ønske jeg var deg. klem

    43. forresten Johanne, hvorfor er du så slem. syns det er fint å være oppbrukt og trashy jeg. å er det ikke vi gutta som liksom skal liksom sånn bestemme hva som er fint på jenter? det er jo vi som skal bedømme det!!!!!! så synes du skal slappe av med den drittleppa di før måka bæsjer på’n. hun er jo bare ung og usikker liksom. klem glad i deg xxx
      å unskyld johanna vakke meningen å være slem, men syns du var teit! <3

    44. ouwrfhwuorfug huwh fough wu ruhwglsjghobvkvb u jfuworvakøhgbvieb bgrevubdfhvtbv iy jbv u iguvnfuvbfdiugbvfh vsugøbruvidfv fdjv guhkdfjngergfub irugheabgfkdbgiuøerg urtdfiuøgahødfjbgvurei gjrieøgubergefbgieugbpbv hutdujribgårojgbjirbgvåerjbgerigå hjtvhi jbgvytsbh jpgenih komvrjbgf hivf k

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg