Jeg blir angrepet

Hei ! 

Nå er jeg hos Lis og vi skal snart gå til Anne-Sofie. Akkurat nå holder Lisa sin lillebror på og stjele iphonen min, han sitter nå og prøver å finne ut koden. . Han er faktisk ett tall unna å klare det så er litt stressa, haha! Han er 6 år og har en energi som virkelig aldri tar slutt, jeg prøver hele tiden å leke skikkelig mye med han slik at at han forhåpentligvis blir sliten men neida, det skjer aldri! Nå deaktiverte han telefonen min, pokker. . OG NÅ ØDELA HAN GENSEREN MIN!!!! 

Haha herreguuud

Hadde i alle fall besøk tidligere i dag, vi så ” 21 jumpstreet” som faktisk var en veldig bra film! Men er det kun jeg som faktisk ikke synes Channing Tantum ( eller hva han nå heter) er kjekk? Finner han ikke attraktiv overhode, haha. . .

Jaja, nå blir vi hentet av min boooyfriend og så drar vi! Snakkes senere ♥

 

 

69 kommentarer

Siste innlegg