Det finnes ingen fasit, folkens

Er det en ting som virkelig irriterer meg, så er det mennesker som ser så svart-hvitt på alt. Enten så er man det ene, eller så er man det andre. At folk i det hele tatt kan tenke slik? Jeg kan ta et eksempel. . . Jeg fikk en kommentar på at jeg har dårlig musikksmak fordi jeg hadde skrevet om Justin Bieber, og at jeg må høre på mer “ekte” musikk som for eksempel Incubus og slikt. For det første, så er det ikke noe som heter dårlig musikksmak. Det er ingen fasit på hvilken musikk man skal like! Og for det andre, selv om jeg liker Justin Bieber, så liker jeg ikke KUN Justin Bieber. Jeg har tre forskjellige lister på spotify jeg hører mye på : en med søt musikk som for eksempel Justin, Miley Cyrus, Hilary Duff og slike ting, en annen med Kid Cudi, Mac Miller, Kid Ink og Drake og en siste med for eksempel Nirvana, Pearl Jam, Perfect Circle og – Incubus. Man kan jo like så mye mer enn bare en sjanger, NÅR skal folk skjønne at man kan ha mer enn EN interesse og mer enn EN ting man liker? Gud, kom dere ut av 1950 please. Er det noen andre av dere som er slik som meg, nemlig kan høre på det meste?

Jaja, nok negativitet fra min side, for jeg har nemlig hatt en fantastisk morgen! Jeg fikk sove hele 12 timer i natt, så gratulerer til meg selv for det. Jeg har dusjet, spist vaffel til frokost og skal snart få besøk av min venn Håkon som jeg ikke har sett på lenge. Gleder meg! Fikk også nye happyplugs i posten i dag, mine forige rosa klarte jeg nemlig og ødelegge her om dagen.. Jeg dro den hardt til meg, og så ble ene ørepluggen slitt av! Da var det bare å bestille en ny. Om dere er interesserte i å få like kan dere enten kjøpe det på happyplugs.com  HER eller på nelly.com HER

80 kommentarer
    1. Du har et helt fantastisk smil når du smiler med tennene! Du ser utrolig pen og eldre ut faktisk. Smil mer sånn. 🙂

    2. Helt enig! Så lei av folk som skal kommentere på hvorfor folk liker Justin Bieber eller One Direction og sier at det er dårlig musikk, men hva er egentlig dårlig og bra musikk? Må musikk være hardstyle for å være bra?..

    3. Det er så utrolig bra sakt! Jeg er så enig! Når skal folk begynne å forstå at man kan være forskjellige og at det ikke finnes en ting som er riktig? Jeg for eksempel hører nesten aldri på musikk og mange blir jo helt gale hvis jeg sier det og skjønner ikke hvordan jeg klarer det!

    4. Skjønner hva du mener! Jeg hører liksom på alt fra Justin Bieber til AC/DC, haha. Ingenting som er dårlig musikk og bra musikk, bare musikk du liker og musikk du ikke liker :-)Er forresten også døds lei av at folk skal kritisere musikksmaken til andre og!

    5. hører på nesten alt jeg ja 🙂
      men gjør duu virkelig det? kan du høre på danseband? 😉 50-tallsmusikk? 😉 country? (taylor swift telles ikke) 😉
      elsker musikksmaken miin <3

    6. Er så sykt enig! Kunne ikke sagt det bedre selv. Haha, trodde jeg var den eneste som tenkte slik. Heldigvis ikke!!

    7. Hahah burn til den som skrev den kommentaren! Er også sånn som kan høre på det meste.
      Ja, jeg trenger virkelig nye øreplugger, for nå har jeg mistet mine 🙁

    8. Hahah, jeg hører på punk, rock, hardrock, rap/hiphop, pop, dubstep, JB osv.. Så ja, man kan si at jeg hører på det meste 😉

    9. Åh. Så sykt enig! Broren min sier hele tiden at jeg har “dårlig musikksmak” .. Nemlig fordi jeg hører på Justin Bieber og Pop og RbB og slikt.. Sykt irriterende!!

    10. Hører på alt egentlig jeg! Mine favoritter er Taylor Swift, Avenged Sevenfold, Muse, Miley Cyrus, hører på alt! Best sånn :))

    11. Jeg er så sykt enig! Alle har vær sin smak. I mitt hode har jeg en egen fasit på hva en bra musikksmak er. Men det er fortsatt BARE en mening.
      Selv liker jeg ikke Justin Bieber for eksempel. Jeg liker rock&metal. Justin bieber er rett og slett ikke min stil i det hele tatt! Men det er jo ingenting personlig mot han. Liker ikke sånn boybandish-klissete saker! Haha!
      Noe av det siste du nevnte vil jeg si er ganske bra. Trodde ikke du hørte på sånt 🙂 Det er bra, Sophie!
      Søte, rosa plugger! Rosa er beste fargen!

    12. 1.pust typt inn
      2.tenk på en du liker
      3.skriv denne kommentaren på 5 andre sider
      4.se på bakrunnen din

    13. Akkurat det samme med meg, fordi jeg liker JB og 1D har jeg ikke bra musikk smak, men det er MIN smak og jeg hører på mye annen musikk også som rock, punkrock osv, det er ikke bare pop!

    14. ingen musikksmak er mer ekte enn andre 🙂 folk sier at jeg har dårlig smak, fordi de fleste her har sånn nicki minaj og sånt (bor på et lite sted). jeg godtar deres smak, selv om jeg liker min best 8D

    15. Elsker denne samtale tingen her: “That song is old…” “sorry, i didnt know there was an expiration date on music.” 🙂 ååå så nydelig smil du har!

    16. Justin Bieber, Rihanna osv. er faktisk ikke musikk. De er produkter som er ute etter å tjene penger. De skriver ikke sangene selv og når de opptrer bruker de playback eller singback..

    17. Jeg er enig med Oda over at artiser som synger live/bruker playback ikke er de beste. Men musikk er alt mulig rart, kan bare være å slå litt på pianoet eller bare lage en liten rytme, så jo Justin bieber, Rihanna er musikk, Oda. Selv har jeg sett videoer der synger live. Men til gjengjeld vet jeg om store artister som Katy Perry som bruker masse playback og synger nesten ikke rent. Utrolig irriterende når jeg synes mange av sangene hennes er fine, borsett fra den overredigerte stemmen hennes. Så jeg skjønner hva du hinter til. Men nok kritikk av artister, alle burde få lov til å ha egen musikksmak, uten at folk klikker helt 🙂

    18. lag innlegg med musikken du bruker og høre på, please! 😀 ELSKER musikksmaken din,har kommentert det før også

    19. Anonym 19:03 : Ja, musikk er det i noens ører, men i mine er det søppel. Hadde f.eks Katy Perry sett mindre attraktiv ut hadde hun ikke vært så populær som det hun er. Noe som egentlig er ganske trist. De som faktisk kan synge, kan skrive skrive sanger og faktisk har andre hensikter enn å tjene penger får ikke den oppmerksomheten de fortjener.
      Respekterer at folk hører på denne musikken, men synes det er dumt at det er de som er ute etter å markedsføre seg som får oppmerksomheten fremfor de som faktisk legger sjelen sin i musikken.

    20. Kan høre på alt jeg og bare melodien er bra og teksten gir mening! Men sånne stoore beliebers sier at det er KUN Justin Bieber som eier, det er KUN han som er best til å synge, osv. Det er noe av det mest irriterende som fins.

    21. De ørepluggene er skikkelig søte, men er det ikke bedre å bruke headset heller? Musikken får jo så dårlig “kvalitet” eller hva jeg skal kalle det når man bruker øreplugger, jeg må ha bass og skikkelig lyd når jeg hører på musikk (med mindre det er på dataen da). Kjøp Beats by Dr. Dre heller, når du kjøper slike viser du jo at du elsker musikk, enn det du gjør når du bruker sånne vonde øreplugger som gir dårlig lyd :)Mente ikke noe negativt med kommentaren, skjønner bare ikke hvorfor folk vil bruke øreplugger i steden for headset, headset er jo så mye bedre, for lyden og øret, hihi 🙂

    22. Ehh, er du en ekte belieber hører du KUN på Justin, hvis ikke er du en hykler ass!!!!
      Kødda, hør på hva du vil og ikke alt det andre vil at du skal høre på! Her jeg bor er det faktisk få jeg vet om som hører på annet enn listepop, jeg er en av de få. Og mitt favorittband er 30 seconds to mars, anbefaler de hvis du ikke har hørt de 🙂 Og jeg hører også på andre band som spiller rock og diverse, men samtidig hører jeg også på listepop, så jeg kan egentlig høre på det meste, noe som er forhåndsvis greit! 🙂
      Også må jeg bare si at jeg diggerdiggerdigger måten du får frem meningene dine på, du bryr deg liksom ikke hva andre mener og står på ditt! Du virker som ei sinnsykt bra jente, og selvom vennene mine sier ditt og datt om deg, mener jeg fortsatt at du er sinnsykt kul! Haha, måtte bare si det 🙂

    23. Jeg er ikke den som kommenterer blogger, men jeg må bare få sagt dette Sophie! Du er såå flink til å blogge, har fulgt deg helt siden februar 2011, og du har ALDRI kommet med et kjedelig innlegg. Jeg skjønner ikke hvor du tar all inspirasjonen fra! Du har alltid noe spennende og nytt å komme med, og jeg leser alltid hvert eneste ord som blir skrevet av deg. Du er også veldig flink til å skrive. Håper du kommer til å blogge mye lengre, for bloggen din er noe jeg MÅ lese. Du gjør en super jobb, det er sånne som deg som gjør en forskjell 🙂

    24. Couldn’t agree more!
      Har desverre vært slik selv da jeg var yngre.
      Da hørte jeg på black metal og var true too the bone.
      Men etterhvert som jeg ble eldre forandra jeg meg til det bedre.
      Nå er det både Justin Bieber, Mayhem, Lana Del Rey og the knife som spilles her i huset! Jeg elsker å kunne like alt/akseptere alt og være minst mulig fordomsfull!

    25. Hører på alt i fra rock til klassisk 😀 Er ingen ende på hvilken musikk jeg liker, liker alt med bra rytme i og det som på en måte jeg blir tiltrukket av! Hehehe 😀
      Elsker bloggen din btw.

    26. hvis folk ikke liker musikksmaken din, så har de en annen musikksmak. ikke alle i hele verden har samme musikksmak, det sier seg selv.

    27. Jeg mener at en person med god musikksmak er en person som er åpen for alle typer sjangre. At man gjerne ikke liker en sang, men har god forståelse for hvorfor andre gjerner liker det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg