Har du lyst, har du lovt

Hei folkens ♥Har hatt en skikkelig avslappende kveld alene, kan ikke huske sist gang jeg ikke hadde et eller annet stressmoment hengene i bakhodet eller sist gang jeg ikke hadde en plan med venner. Ikke missforstå, jeg er glad i å ha mye og gjøre men noen ganger kan jeg ha det minst like morsomt i eget selskap. Etter hver sommerferie angrer jeg alltid på at jeg ikke tok meg mer tid til og slappe av, det skal definitivt ikke bli noe jeg skal angre på når skolen starter i år! Tenk at jeg starter tredjeåret på videregående skole. . Tiden går så fort, føler jeg ikke har endret meg siden tiendeklasse faktisk! 

Kvelden min har jeg brukt på litt serietitting, blandt annet teen mom 2 og frustrerte fruer. Snille mamma hadde også kjøpt med seg smågodt og brus fra butikken, da er i alle fall jeg fornøyd! Har også gjort litt bloggjobb som sagt, dere lurer kanskje på hva bloggjobb innebærer? Jeg kan ikke svare på vegne av andre bloggere, men for meg betyr det at jeg svarer på mail fra forskjellige bedrifter og sist men ikke minst svarer dere lesere, jeg planlegger blogguken og hvilke innlegg jeg “må” skrive, leter etter insiprasjon og slike ting. 

Forresten så har jeg endelig fått instagramen min til og funke igjen! Den har vært nede en liten stund ettersom Lotte klarte å ødelegge et eller annet der haha, nå er det i alle fall fikset og jeg har fått den nye versjonen! Har brukt den gamleste så lenge nå. Jeg heter therealsophieelise, hva heter du? 

Godteripose fylt med mine favoritter, nemlig salt lakris! Nam!

Så ja, noe av det som innebærer bloggjobb er vel å ta fine bilder til dere. Derfor tvang jeg med lilesøsteren min ut i sta for å ta bilder av meg, hun er den i familien som vet best hvordan jeg liker å bli tatt bilde av! Hun gjør det så ofte for meg at vi har fått skikkelig rutine på det, haha. Og så kan selvfølgelig jeg ta noen bilder av henne også om hun ønsker det! Jeg har så bra linse på kameraet mitt at det i følge henner en drøm og bruke i forhold til hennes.

Dagens outfit ser slik ut! Elsker at man kan pynte seg til hverdag. Hvorfor kan man? Fordi man vil, vel! Har du lyst til å gå med en ballkjole på en torsdag så gjør du så absolutt det, og vil du gå med sløvebukse ut på en lørdag – kjør på! 

Kjole fra Nelly.com kan kjøpes HER // Sko fra nelly.com kan kjøpes HER // veske fra makestyle.no (lulu’s) 

Så, plutselig regnet det haha! Er ikke helt vanlig at været plutselig skifter her i Harstad.

181 kommentarer

Siste innlegg