“endelig” ferdig med photoshoot

Sånn, nå har fotografen dratt etter fire og en halv time hjemme hos meg. Jeg har jo sovet tre timer på to døgn så kan si at jeg var litt trøtt, men uansett var det utrolig gøy og bli tatt bilder av, spessielt når man går så godt overens med den som fotograferer! Har fått sett alle bildene, riktignok de uredigerte versjonene og jeg må bare si – wow! De er dødsbra og veldig lik slik som jeg hadde sett for meg. Jeg ser ut som en liten barbie på bildene, og det var det jeg gikk for. Liten, uskydlig barbie. Liker veldig når man får inntrykk av at personen på bildet er litt freakshow, og det tror jeg vi klarte med bildene av meg i dag. Får bildene i løpet av neste uke faktisk, mye tidligere enn jeg hadde sett for meg! Det ble jeg veldig glad for og høre.

Slik så det ut inne på mitt rom i dag, masse blitzlamper og greier.

Så tok jeg bilde av noen av bildene på skjermen hennes, haha.. Så får dere litt feelingen av hvordan det ser ut!

Dette bildet under her er favorittbildet mitt fra hele shooten. Er det ikke sykt kult!? Vil bare få det i skikkelig stor versjon og henge det opp på veggen, haha

BOSS. Haha neida

Nå skal jeg spise denne fantastiske frokosten/middagen/kveldsmaten her før jeg kaster meg over en liten haug av bloggarbeid som har hopet seg opp. Jeg skal også lage videoblogg med speilreflekskameraet og denne gangen skal jeg IKKE filme i speilet. Følte det var på tide, hehe. Kommer ut i kveld. Håper alle har en fantastisk dag, nyt sommerferien – ikke så lenge igjen nå.. 

Så tror dere bildene blir bra, og snakker vi nytt headermateriale!? 

87 kommentarer

Siste innlegg