inspirasjon og forberedelser

Holder nå på og fikse neglene mine til i morgen, siden det er photoshoot da! Jeg og fotografen så på inspirasjonsbilder i dag og vi hadde faktisk begge funnet fram bilder fra samme fotograf, så det er ganske sykt at vi hadde helt samme visjon på forhånd! Jeg liker veldig når det er motsettninger i bilder, altså at man kanskje er kledd og sminket litt voksent men samtidig er et barn/ungdom og sitter med masse bamser og leker. Haha jeg vet det er litt sært, men har alltid elsket slike bilder! Og sist men ikke minst – sterke farger.

Fotografen vi begge hadde funnet fram bilder av er i alle fall David la Chapelle, en av mine favoritter! Han har blandt annet tatt noen veldig kjente bilder av Britney Spears som jeg skal legge ut under her som de aller fleste av dere sikkert har sett. Selv om bildene er inspirert av han skal jeg ikke være lettkledd, har funnet fram antrekk og jeg skal ha på meg kjole og sko i sterke farger, altså colourblocking. Men settingen rundt skal være litt lik, men siden det skal være på rommet mitt kommer fotografen til og bruke mye photoshop etterpå. Gleder meg til og se bildene, tror det blir ny header etterhvert! Får ikke bildene før i starten av August så vet dere det, men skal ta noen “backstage” bilder i morgen. 

Her er i alle fall noen bilder av la Chapelle som jeg har funnet fram til inspirasjon. 


Og slik blir neglene mine! Ganske kult, ikke sant?

Tror dere det blir bra? Og var ikke neglene mine sykt søte? 

35 kommentarer

Siste innlegg