stor photoshoot starter i dag

Hei dere! Er ikke helt normalt at jeg kommer med et blogginnlegg såpass “tidlig” om morningen, jeg sover jo som en stein til vanlig. . . Men jeg er våken nå, og det føles bra! I dag kommer en fotograf på besøk til meg, vi skal ta portrettbilde av meg som faktisk skal stilles ut på utstilling. Jeg kommer garantert med mer info om dette senere en gang, for det er jo utrolig spennende etter min mening! Men, fikk litt sjokk i går når jeg fikk høre at vi skulle være hjemme hos meg, derfor ble det rydding av rommet klokken 05 i natt! Tror dere jeg er trøtt nå eller? Vel, faktisk ikke! Føler meg lys våken og veldig klar for og gripe dagen, haha.

Fotografen skal i alle fall være her i en del timer, vi har planlagt at hun skal være her til ca fem. På den tiden skal hun intervjue meg, se litt på hva jeg gjør til hverdags (altså gå på do, kødda) og så skal vi se litt på inspirasjonsbilder før vi tar noen prøvebilder før i morgen – det er nemlig da vi skal ta det ordentlige portrettbildet. Siden hun skal følge min hverdag blir jeg og blogge litt mens hun er her blandt annet om. . . wait for it. . . melanotan / barbiedop! Det har jeg jo utsatt lenge nok nå. 

Så, er det noen av dere der ute som rydder like sjeldent som meg, altså annenhvert skuddår? Eller er det noen der ute jeg virkelig bør se opp til når det kommer til rydding? Jeg HATER og rydde, så all creds til dere som har et plettfritt rom til enhver tid! 

Her har dere noen bilder av rommet mitt, det har jo vært litt etterspurt. Lite har forandret seg her siden sist, men jeg kan jo vise dere uansett! 

Jeg bruker skoboksen til oppevaring av sminke og diverse hårprodukter, ganske smart! 

Alt dette bruker jeg hveeeeeeeeeeer dag for og se fin ut! Haha neida, faktisk langt ifra. . .

Fotografen sa i går ” ha først hverdagslook så kan du bytte etterhvert” og så kom jeg på at hverdagslook og pyntelook for meg = det samme. Vet ikke om det en bra eller dårlig ting? Jeg sminker meg faktsik akkurat like mye (eventuelt lite hehe) om jeg skal ut som om jeg bare skal være hjemme en dag. Samme med håret, det ser alltid likt ut! Men hva kan jeg si, hår, sminke og klær er jo en hobby for meg og noe jeg virkelig elsker og drive på med. 

 

46 kommentarer

Siste innlegg