Edru hageparty

Dette har virkelig vært en utrolig hyggelig kveld med noen av verdens beste jenter! Er så utrolig glad jeg har de ♥ Og selv om vi blir litt irriterte på hverandre noen ganger og snakker litt surt så er vi aldri uvenner! Jeg tror det er viktig i alle type forhold, både med venner og kjæreste. Man skal kunne si det man mener uten å være redd for at det skal få noen konsekvenser, som for eksempel en stor krangel og uvennskap. Man skal være seg selv sammen med de man elsker, håper alle har det slik som meg på denne fronten! Jeg vet jeg skryter mye av vennene mine men det må jeg få lovt til, vi er så utrolig bra sammen. 
Tror mamma ble litt stresset i dag, hun liker jo ikke at jeg drikker alkohol, hvilke foreldre gjør egentlig det? Så når jeg hadde laget drinkmixen min sa mamma ” skal dere ikke ha noe og drikke? brus eller noe?” så sukket jeg og sa ” Herregud de har jo MASSE cider ute!!” og hun ga meg DET blikket..  Men mamma er verdens beste, og jeg kan godt innrømme at jeg er litt bortskjemt. Hver gang jeg arrangerer noe hjemme hjelper de til, i dag fikset for eksempel pappa musikk til oss og mamma fikset salat og slike ting. Haha, jeg slipper alltid gjøre noe som helst hver gang jeg har jentekvelder.. 

Men men, var i alle fall gøy og få grillet sammen med jentene! Hva bruker dere og gjøre på jentekvelder? 

Haha , Amanda og Lotte sin grillmat! Tror dere vi slet mye med den her, eller? 


Alt dere ser på fatet der, altså tre pølser + to burgere er mitt.. Sier jo jeg er matmonster!



Her har dere drinken min, og den ble virkelig en suksess! Har aldri smakt en så god drink før som inneholder vodka. Fordi vodka er jo rett og slett helt grusomt, er dere ikke enige? Jeg takler det ikke! Jeg hadde en litt uheldig episode med det i 2011 og etter det har det vært no-no for meg. Men nam, denne var virkelig en suksess for alle oss jentene! 

Lotte, Amanda og Stine Mari <3 Anne-Sofie var også der! 

 


65 kommentarer

Siste innlegg