se tvserier på nett?

Er mange som har spurt meg hvordan jeg ser for eksempel frustrerte fruer på nett og jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan lete selv, det er jo for all del ikke så vanskelig? Vet dere hva google er? Men jaja, siden dere uansett kommer til og mase konstant tenkte jeg og forklare det her. Når dere trykker videre inn på linkene jeg legger ut bør dere se via sockshare.com, (det kommer opp som et alternativ inne på linkene), det er best kvalitet og laster inn sykt fort.
Her får dere mine favorittserier! Trykk på navnet til serien for og komme inn der dere kan se episoder. 

Frustrerte fruer Denne serier har ALT! Romantikk, spenning, latter, sorg. . Ja, you name it! Jeg er så utrolig glad i den serien der. Den handler om husfruene på wisteria lane og deres drama i hverdagen enkelt og greit. Hver sesong er det en ny nabo på gaten som det er noe mystisk med.

252662_233679200086257_1251595886_n_large

Criminal mindsden beste av alle serier som handler om og etterforske drapsaker etter min mening. Den er også den mest realistiske i måten de finner morderne på! Jeg synes ofte c.s.i og slikt kan bli litt overdrevent men criminal minds er veldig bra, og ikke minst bra skuespill. Hver eneste episode er utrolig spennende!

Two and a half mentrenger vel egentlig ikke si så mye, dere vet vel alle hva dette er. Utrolig morsom serie!

200306_1574256488058_3030753_n_large

Greys anatomyhandler om turnusleger som nettopp har begynt og jobbe på et sykehus (når sesongene strekker seg blir de jo leger, overleger osv) og deres personlige drama men også drama som skjer på sykehuset. Spennende, trist og morsom!

How i met your motheruten tvil den beste komiserien i verden. Får meg til og le høyt av hver eneste episode.

534913_407780679257344_654128386_n_large

Sex and the city trenger jeg si mer? 

Ugly betty – savner den serien så utrolig mye! Den er så utrolig søt og morsom, man blir ordentlig glad i karakterene der (utenom betty, synes hun er irriterende..). Best show ever! 

Tumblr_lkomv8scol1qbp9yfo1_500_large

Så, har dere en serie og anbefale meg? ♥

 

 

150 kommentarer
    1. Tusen takk! hahah, la til siden i leselisten. Ugly Betty, How I Met Your Mother og Criminal Minds er noen av de beste seriene jeg har sett!

    2. Kjempefint design 😀
      Du MÅ se Prison Break! Det er VERDENS BESTE tv-serie, er så utrolig spennende! Du blir utrolig avhengig, og det er så smart laget! Du kommer ikke til å angre!!:D haha, tar helt av

    3. Du er utrolig pen, men du burde farge/ evnt la etterveksten vokse ut. Du kler mye bedre litt mørkere hår! Slik som du hadde det før du stripet det og gjorde masse med det, var MYE finere! 🙂

    4. Supernatural, vampire diaries, true blood, 90210, the oc osv. Elsker supernatural, sinnsykt spennende. Ellers er ikke gutta noe å klage over heller! Eyecandy deluxe

    5. Heheh! Vi ser på nesten alle de samme seriene jo! 😀
      The Vampire Diaries! BESTE serien du finner, uten tviiiil!!!!
      90210! Dette er også en SYYYYKT bra serie!
      New Girl! Mooooooorsomt!

    6. Pretty Little Liars må du sjekke ut. Utroolig bra serie. Er også enig om det at HIMYM er den morsomste komiserien 😀

    7. Du må se life unexpected, den er søt, morsom og trist !!!<3 handler om en tenåringsjente som har vært gjennom fosterhjem nesten hele livet sitt, mora ga opp barnet for hun var tenåring og ung når hun fikk henne. og nå vil lux finne foreldren sine igjen 🙂 så kommer hun tilbake til de da på en måte så skjer det sykt mye spennende, gøy, og triste ting <3 <3 love it!

    8. Det kan ofte være vanskelig å finne riktige sider. I starten fant jeg ofte sider som krevde at du skulle ha bruker navn eller at du skulle betale enn viss sum eller at kvaliten var elendig. Er også folk som er livredd for virus, så jeg skjønner at de er usikre 🙂

    9. ææh, elsker de fleste der! SPESIELT frustrerte fruer og greys anatomy… bare utrolig trist at begge seriene er avsluttet nå!
      Elsker den type serier, så her er mine favoritter utenom de to nevnte:
      2 broke girls
      revenge
      teen wolf
      suburgatory
      new girl
      GLEE!!!!

    10. Pretty Little Liars og The Secret Circle er favoritten hos meg! PLL er fantastisk serie om 4 jenter som har mistet bestevenninnen sin, som tidligere var nr 5 i gjengen. Så blir de “blackmailed” av en person som kaller seg A! Fantastisk! Secret C handler om gode&onde hekser og demoner og alt mulig overtroisk, også helt fantastisk! Ble litt revet med her nå.. Hehehe 🙂 Elsker bloggen din!

    11. Ghost Whisperer!
      Spøkelser, kjærlighet, spenning, vennskap og tårer. Full pakke, en av de beste seriene jeg har sett! (untatt frustrerte fruer)

    12. Pretty little liars – Spennende, ungdommer, venner, kjærlighet osv. LOOOOVE IT <3
      The lying game - Spenning, ungdommer, venner, kjærlighet osv.
      Nikita - Spenning, drama, kjærlighet, vennskap, men vil si dette er en action/spenningsserie.
      Revenge - Spenning, kjærlighet, vennskap, alt! Drit bra serie dette her iallefall! Love it!
      Alle seriene er sykt bra på hver sin måte 😉

    13. Helt sykt at ingen kommer opp med Medium her! Det e seriøst verdens beste tv-serie. Den handle om ei dama som e sanndrømt og som kan se de døde. Det som e så bra e at alt virke så ekte, siden og leve ett så normalt liv. ANBEFALES! <3

    14. Du burde begynne å se pretty little liars! Det er sykt bra:D liker det nye designet ditt kjempegodt forresten 🙂

    15. Elsker alle de seriene! Spesielt How I Met Your Mother!
      Men True Blood, Pretty Little Liars, Chuck og Supernatural er herlige serier 🙂

    16. The secret life of the american teenager, haven, for deg som liker kriminalserier så er dette absolutt en av favorittene: Special Victims Unit 🙂

    17. The Secret Life Of The American Teenager er en serie jeg liker veldig godt! Handler om tenåringers forhold, om sex, graviditet og vennskap.

    18. SUPERNATURAL OG PRETTY LITTLE LIARS
      ^hvis du ikke har sett noen av dem har du ikke hatt et liv.. just sayin’ det e seriøst det beste som går ant !
      Begynte for noen dager siden å se fustrerte fruer, og det er faktisk ganske bra ! trodde det var sånn kjedelig serie om husmødre men det var det visst ikke, haha : p

    19. Frusterte fruer.. Den serien er bare best! Har følgt med på hver eneste episode. 🙂
      uansett, jeg vet ikke om du leser akkurat denne kommentaren. men i dag så så jeg atjeg kunne endre bloggen din til andre språk!! haha 😛 det var så morsomt og se den bli endra til chinesisk ellerno sånt 🙂

    20. beverly hills 90210 er en kjempe bra serie 🙂 <3 elsker den serien :p
      og one tree hill <3 det er en utrolig bra serie , elsker skuespillerne og sånnt , anbefaler og se alle episodene , jeg tror det er 8 eller 9 sesonger <33
      the big bang theory ! ahahha jeg ler av hver episode! love it 🙂 har alle sesongene som er kommet ut på dvd <33 sheldon er en av hovedpersonene , og han er ett geni ! han er så sykt morsom!!! jeg anbefaler alle tvseriene !!<3
      klem i fleng <33 ingrid .

    21. Pretty little liars er så sinnsykt bra!! Alltid spenning, drama, kjærlighet osv. Skikkelig skummelt noen ganger..
      Awkward som går på mtv, veldig morsom serie.

    22. flashforward!! altså, det er litt vanskelig å forklare, men jeg skal forsøke å gjøre mitt beste; vi befinner oss i nå tid. plutselig besvimer alle i omalg 20sekunder – hele verden får blackout.vi følger en gjeng som sjekker over videotapene fra kameraer som er rundt om(overvåkngingskameraer for det meste). Der ser de plutselig en skikkelse som beveger seg. så skal de finne ut av dette. Er veldig vanskelig å forklare, men gi det en sjanse! utrolig spennende. du finner det på watchseries.eu 🙂

    23. Pretty Little Liars!! OMG, sykt bra serie! litt kjedelig start, men fy faen, blir drit spennende etter hvert!

    24. Digger så og si alle seriene du har skrevet her 🙂 Du burde se Supernatural (som jeg virkelig tror er en serie for deg) og Prison Break (utrolig spennende, liker best 1 sesongen og begynnelsen av 2 sesong.. resten er overdrevet og teit) 🙂

    25. ELSKER de seriene du har nevnt! Hvis du har lik smak som meg vil du elske the vampire diaries! Serien er utrolig bra, like bra som frustrerte fruer! + mange driiit digge gutter!

    26. One tree hill og pretty little liars. Selv esker jeg alle de seriene du nevnte så tror du også ville elske de over. Men one tree hill kan bli lift mye drama etterhvert. Blir så unaturlig none ganger :/

    27. One tree hill, the lying game (!!!), pretty little liars, switched at birth, hellcats 😀 disse er utrolig bra, spessielt the lying game ;OO

    28. pretty little liars!!! heeelt syykt bra serie! Det blir bare bedre og bedre for hver episode! Jeg lover, det er totalt verdt å se <3

    29. the lying game
      the oc
      pretty little liars
      disse seriene er egentlig ikke noe sånn OMG bra!!! men de er chill, å gøy tids fordriv, jeg har alle sesongene av disse på daten, syns pretty little liars går litt tregt men er vell det som gjør det spennende. men ingen kan måle seg med frustrerte fruer sefølgelig 🙂 kos deg<3

    30. ELSKER criminal minds, spessielt Shemar Moore favoritten♥ Men er så sykt ekkelt og legge seg etterpå, eg blir vertfal utrolig paranoid !:(

    31. Jeg anbefaler the vampire diaries(ian somerhalder og paul wesley, hva mer kan jeg si!!)Pretty little Liars, teen wolf, supernatural(kjekke gutter)
      awkward!! Det er en genial serie 😀
      Du kan se disse på Project free tv og tv-links.eu
      Ellers kan du sjekke ut suits, the lying game, secret circle, glee!!
      Siden du liket sex and the city, så kommer det en serie til høsten fra CW Og heter the Carrie diaries, handler om Carrie som tenåring! Gleder meg:)

    32. one tree hill 🙂
      beste serien som er laget 🙂 handler om ungdoms problemer, kjærlighet og drama og alt egentlig, anbefaler den på det sterkeste 😀

    33. Pretty Little Liars !!! 🙂
      The Lying Game
      The Walking Dead
      The Vampire Diaries
      Glee (noen ganger)
      hehe liker alle seriene du viste ! 🙂

    34. Hei! Har lest bloggen din er stund(1 år), digger den! Jeg ser på alle de same seriene ++ noen til. Vil anbefale deg one tree hill og prison break! Har sett alle susongene av dem 3 ganger siden jeg digger dem så! Jeg anbefaler de på det STERKESTE! Er helt forelsket i de seriene! Det er en vri på kriminalitet og kjærlighet, helt fantastisk vri spør du meg! <3

    35. Jeg vil anbefale deg å se One Tree Hill hvis du ikke har gjort det. Det er den eneste serien jeg kunne sett om og om igjen i det endeløse. Serien er så ekte på et vis, og har lært meg så masse! Du blir knyttet ti personene på en helt annen måte enn andre serier, etter første episode var jeg helt betatt!
      På andreplass på min liste kommer Pretty Little Liars. Den serien er så spennende at jeg vet ikke hva jeg skal si! Den burde du absolutt ta en titt på. I’m sure you gonna love it!
      Også synes jeg også 90210 er veldig bra, men i perioder kan det være veldig tamt da det ikke alltid er noe som skjer. Men det er en fin hverdagsserie 🙂

    36. Home and Away, Gossip Girl og Pretty Little Liars og Beverly Hills 90210 og One Tree Hill<3 Det er de best serene i verden<3<3 esker de 5 serene der og noen av de du nevnte:D

    37. Jeg anbefaler Pretty Little Liars. Jeg bare eeelsker det! Jeg har sett sesong 1 hundre ganger, bare fordi jeg savner å se på det liksom. Jeg venter nå på å finne ut når sesong 2 er ute til salgs, for jeg klarer virkelig ikke følge med på det på tv. Jeg må se alt på en gang, hvis ikke dør jeg, haha. Jeg kan ikke vente liksom en uke mellom hver episode. Du vet sikkert hva det handler om ogsånt, men hvis du ikke gjør det, så er det fire jenter som har mistet bestevenninna si Alison som forsvant og senere ble funnet drept i hagen sin, også mottar de fire jenter mystiske meldinger fra en som kaller seg A, og sammen med de personlige problemene sine får de ganske dramatiske liv osv.
      The lying game er også en serie jeg anbefaler. Det er en ganske ny serie, begynte på tv for litt siden. Jeg har lest boka, og det var derfor jeg begynte å se på tv-serien. Syns den er ganske bra!

    38. PRETTY LITTLE LIARS!
      Tror du hadde likt den serien veldig godt! hver eneste episode er så spennende og selv om det er mye som skjer, så er det lett å følge med. ALLE jeg kjenner so har startet å se på den er blitt hektet, så du burde gi den serien en sjangs. JEG ELSKER PLL

    39. Hei Sophie!
      nettsiden jeg bruker (der finner du sockshare og mange andre “hosts”) heter TV-LINKS.EU (ikke store bokstaver da men det var mest så du ser helt klart hva nettsiden heter :3) er super fornøyd med siden, eneste negative er at det kommer opp nye faner med reklame :/ ellers er alt super bra!
      det beste må være at etter at det har vært premiere på en episode (uansett serie) kommer den ut dagen etter på nettsiden! kult ikke sant? 🙂
      så har jeg en serie som jeg gjerne vil ambefale deg <3 TEEN WOLF! hvis du søker på teen wolf i søkefeltet på siden så står det masse om hva serien handler om (så slipper jeg å skrive en dritt kjedelig laaang kommentar, hihi 😉
      ha en fin kveld videre! elsker bloggen din, bruker å kommentere den ofte og sånt <3 er fast leser helt siden jeg fant ut at det var noe som het blogg (en god stund nå, hehe) og jeg har bestandig støttet deg! etter at jeg begynte å lese bloggen din fikk jeg bedre selvtilitt og jeg følte meg bedre, du har hjulpet meg så mye bare ved å blogge til alle men iners inne så har du i allefall nådd meg og det betyr så mye for meg at du fins! du er en av mine forbilder 🙂 stooor klem 😀

    40. Prison Break, The Walking Dead, Game of Thrones og True Blood 🙂 Liker du mer sånn typisk ungdomserie er Pretty Little Liars, The Lying Game, The Vampire Diaries og 90210 bra serier også.

    41. Pretty Little Liars er det beste man kan finne av TV-program der ute, vi har rimelig lik smak i TV-serier, så jeg tror definitivt du hadde likt denne serien!

    42. Orker ikke lese gjennom alle komentarene, og ettersom det står det samme på de fleste regner jeg virkelig ikke med at du gjør det heller!
      Meeen: Shameless!
      Det er en annerledes og søt komiserie, virkelig verdt en titt! Handler om en familie som er ja, shameless, urtolig morsom!

    43. her er da alle seriene jeg følger med på og som jeg virkelig elsker og håper du setter deg ned en dag og ser på noen av seriene :))
      90210
      Pretty little liars
      Vampire diaries
      True Blood
      Frustrerte fruer
      Hawaii five-o
      One tree hill
      The Kardashians
      Home and away
      Greys
      Hotel cæcar
      Gossip girl

    44. Åhh! Sophie Elise, du er så digg. Helt klart best! Du er en av de kuleste i verden som vet at How I met your mother er den beste komiserien! Fortsett sånn 😉

    45. One Tree Hill, The Lying Game eller Home And Away
      Alle tre er veldig brae serier, men home and away er en lang serie, tror vi er på sesong 23 ellernoe sånt og det er over hundre episoder i hver sesong, men ellers er den veldig bra ;PP

    46. – Revenge
      Handler om en ung dame som blir ønsket velkommen inn i et samfunn, der folk ikke vet at hun bare er der for å gi hevn på de som ødela familien hennes.
      – Game of Thrones
      Handler om familier som kjemper om kontroll over et land.
      – Homeland
      En marine sersjant returnerer hjem til USA etter å ha vært forsvunnet i Irak i 8 år. En CIA offiser mistenker at han planlegger et angrep på landet, i samarbeid med en terrorist gruppe.
      Anbefaler alle, synes de er utrolig spennende 🙂

    47. du må se pretty little liars, man blir jo helt hektet. jeg satt engang å så 10 episoder i strekk og ingenting kunne få meg vekk i fra pcen!

    48. Tv-serier du bør se er:
      Pretty Little Liars
      The lying game
      The secret circle
      DEXTER (Beste serien ever)
      GCB
      Prison break 😉

    49. Hei 🙂 Følger med mange av disse seriene selv! Men noen andre serier som er gode er: One tree hill, The OC, Friends(en av de morsomste seriene!) og the big bang theory(Sinsykt morsomt! Og man trenger ikke å være smart for å skjønne alt 😉 Håper det er noen som faller i smak 🙂

    50. PRISON BREAK! Uten tvil den mest spennende serien du kan se på, ser du en episode må du se den neste, og slik fortsetter det hele tiden. En veldig sammenhengende serie på 4 sesonger, som foregår i fengsler og alt mulig. Du kommer til å bli så sykt hekta, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg