nytt design!

Herregud, jeg er virkelig utrolig trøtt i dag.. Tror jeg enda er litt dårlig etter Lørdag haha, og i morgen kjører vi i gang her igjen! Ikke noe fest riktignok, skal bare grille og drikke litt med de andre jentene! Gleder meg. I dag skal jeg ikke noe som helst, har sett på scrubs, king of queens og how i met your mother og snart blir det taco med pappa ♥ Og så må jeg mate måsen, haha! Den har lært seg og komme til meg på kommando, ganske kult! 

Som dere vet har jeg hatt lyst på nytt design lenge, når jeg har hatt samme design en stund mister jeg veldig blogglysten. Det er viktig for meg hvilket design dere synes er fint, men samtidig har jeg jo et “image” som er ganske rosa og barbie, derfor føler jeg det blir feil om jeg får et litt grått og kjedelig design selv om det kan være godt med forandring. Men, design på en blogg skal gjenspeile hvem bloggeren er, det er et VIKTIG tips til dere andre som har blogg! Man skal få et inntrykk av hvem bloggeren er ved hjelp av designet.

Så, slik ser det nye designet ut så langt, er enda noen ting som skal jobbes med + det skal være flere enn 1 header. Men hva synes dere? Gjenspeiler det meg? 

140 kommentarer

Siste innlegg