Harstad i et nøtteskall

I går var en ganske grei kveld faktisk! Først var vi på jentevorsh hos Charlotte, men som vanlig kom det noen gutter dit etterhvert. Så dro vi videre til en fest noe jeg angrer VELDIG på at vi gjorde, fordi det er en sånn type fest som inntreffer en gang i halvåret for min del hvor det første jeg blir møtt med er stygge kommentarer. Jeg satt meg ned i sofaen helt normalt og det første som skjer er at en MANN som er flere år eldre enn meg sier ” kan ikke du bare stikke herifra, ingen vil ha deg her, du er så jævlig stygg, fucka i hodet, gå å dø, stygg du er” og jeg kjenner han ikke, har ALDRI snakket med han før i hele mitt liv. Jeg ble helt sjokkert og skjønte ikke at han snakket til meg først. Jeg sa bare “meg, mener du meg? Hvorfor det? Liker INGEN meg  her?”, ante jo ikke hva jeg skulle si men det er ikke helt naturlig for meg og være frekk tilbake på slike ting, selv om jeg blir veldig lei meg. Og vet dere hva det rare er? HVER ENESTE GANG slike ting har skjedd så er det alltid noen som er eldre enn meg som oppfører seg sånn. Kanskje man er bitter fordi jeg tjener fem ganger så mye og er fem ganger så ung (haha) men man kan da for faen klare og kontrollere seg litt. Jeg har ikke gjort noen noe som helst. Så da ville ikke jeg være der lengre og siden jeg har så gode venner ble de med meg. Det er slik venner skal være ♥

Etter det dro jeg på nash og det var  også helt okei, men jeg er ikke helt personen til og være ute lenge. Når jeg satt i bilen på tur hjem var jeg litt sånn “what the fuck, 04:40!?!?”. Jeg er max ute til 01 andre kvelder, haha. Kan skrive under på at jeg er trøtt nå, siden jeg tross alt sov UTE.. Nå blir det jobbing med bloggen, snart kommer et nytt design så om dere har noen ideer, fyr løs! Er dere lei av rosa, vil dere ha mer rosa, mindre, kanskje jeg skal gå all black? Haha neida men fyr løs!

Hva gjorde dere i går?







205 kommentarer
    1. herregud, at folk kan oppføra seg sånn…
      meeen ikkje for å vera frekk, men kan ikkje du smila på bilde iblandt? du er jo så fin når du smile!! :):)

    2. Jeg syns det er veldig fint med pastellfarger, kanskje det kunne hvert noe? Også syns jeg mintgrønn er en veldig fin farge, men rosa er liksom mer “deg”.

    3. sap med leppa ? jeg skjønner det ikke? du er så pen også tar du å ” ødelegger” det med ”duck face”.. skjønner det ikke. #no hate# fin kjole!

    4. hoff..noen mennesker er bare så frekke men,kan du ikke smile med tennene dine? i stedet det du gjør me leppa? :))

    5. Bare hev deg over det han mannen sa til deg. Han er eldre enn deg og burde klare og oppføre seg ordentlig, blir sjokkert egentlig. Har opplevd lignene selv flere ganger av noen som har vært mye eldre enn meg selv, noe jeg synes er veldig uvoksent gjort. Og forresten Sophie, du er finere når du har de “naturlige leppene” dine. Vet ikke hva du har gjort med leppene dine, men jeg mener du er finest naturlig. Men så lenge du føler deg bra med det så betyr jo det lite hva andre synes:) Du er flott jente Sophie!

    6. ikke førr å være slem, heilt ærlig, for du e ei nydelig jenta! men den der duckfacen din ser bare ut som et ekstremt opphovna biestikk. du e så masse finere når du smile med tennern, virkelig! <3

    7. Smiiiiiiiiiiiiiiiiiil<3 Elsker trutmunnen din men på hvert eneste bilde?`Jeg er sikkert din største fan i vertfall i ålesund!!!!:DDDLOVEYOU<3 Men du kan smile litt mer da<333 stao nao pao<3

    8. for min del er jeg kanskje litt lei rosa :b hadde likt hvis det var litt andre farger, noe sommerlig 🙂 og kanskje en header med noen av de fine utebildene du tok! tror mange liker at ting har et naturlig preg på seg..ikke at bloggen din ikke er natulig altså! er positivt ment 🙂

    9. Vil ikke være frekk, men du lager skikkelig duckface på disse bildene. Vennene dine smiler og tuller på bildene, mens du lager den trurtmunnen. Ser veldig dumt ut. Til vanlig er det penere, men nå dro du den litt vel langt…uansett er du pen da<3

    10. haha, da dere reiste er den en god del av de andre folka som burde bli jævlig sure på han for at han sa det og fikk dere til å reise! Hvem vil vel ikke ha de babesa der på fest 😀 Stå på sophie, du er rååå <3

    11. du er jo rosa … mene kansje mer nedtonet ser noen har skreve pastelle farger noe jeg syntes er veldig fint du kunne jo matchet rosa å pastelle .. eller gå for noe knæst noe mene digger bloggen uansett hvordan den ser ut <3 det han mannen sa til deg syntes jeg ( som alle andre " normale mennesker" ) var stygt å slemt sagt ... håper det ikke gikk sån innpå deg for du er jo ingen av de tiningene som han sa <3
      stå på du e bæst !! ;D

    12. Er litt fint når man lager BITTELITT duckface, sånn du gjorde før, men helt ærlig, det er ikke så sjarmerende når du overdriver…. Som nest nederste bildet, var helt sikker på at det var sarkastisk ment lol…

    13. Jeg er litt lei av rosa, men det er du som bestemmer! Slutter ikke å lese bloggen din om du fortsetter med rosa liksom 😉
      Hva med å gå for grønn eller blå?

    14. Var på fest i går selv og fikk slengt ” fy faen for en hore du er, håper du dør ” etter meg. Men hevet meg over det å bare gikk videre.

    15. respektløs av han mannen å begynne å slenge dritt i trynet ditt på den måten, fint at du har noen gode venner som ville forlate festen for din del!
      kan du ikke please smile mere med tennene eller i det minste smile uten tenner? greit at du lager litt trutmunn av og til, men nå er det jo rene donald duck tegne serien på bloggen din! just sayin’

    16. Vet du hvor stygt den grimasen du lager er? Smil som en normal person, det er SÅ mye finere! Alle vennene dine smiler, bare du sitter der som en stygg and. Smil for faen!!

    17. Dumt at det skjedde da 🙁 men ordner du trutmunn med ekte elle blir det bare sånn? PS: det er ikke noe galt med det

    18. Kan ikke dere som slenger dritt rundt sophie bare drite i å legge igjen kommentarer? dere vet at hun blir såra av det
      Jente: 12 år

    19. utroligt folk bliver ved med at kommenterer på det der “duckface”, som om det var det væreste sophie kunne gøre – er det værre end hvis hun røyk? nejnej, altså – rolig jenter! håber du er okay efter den tragisk oplevelse men mannen.. <3
      stay strong.

    20. Jeg liker det rosa designet, og det hadde blitt skikkelig fint med de bildene du tok ute i hagen for noen dager sider ute (med den rosa genseren) som header 🙂
      Og ikke for å være frekk, men du ser helt forferdelig ut når du lager sånn duckface. Du ser også mye mindre intelligent ut, det er greit med litt duckface på ett bilde, ikke mye på alle. Du er mye penere når du smiler.

    21. Haha fyfaen så taperslig gjort av denne “mannen”, om jeg kan kalle ham det da, høres ikke ut som han hadde særlig til baller. Det er den janteloven vetdu, fuck den 🙂
      Når det kommer til designet så tenker jeg at du skal beholde det rosa designet, men i en annen nyanse? Mer korall hadde vært gorgeous:)

    22. Tror det hadde blitt fint med noe svart og rosa 🙂 bra vennene dine støttet deg i dette! utrolig ufint gjort av den ”mannen” :O!

    23. Åssen kan man virkelig oppføre seg sånn!!? Hahah , det oser a sjalusi det de sa til deg , de får sikkert ingen PERFEKT jente sånn som deg . Du er den nydeligste jenta jeg har sett sophieelise <3 DU TØRR Å VÆRE DEG SELV SÅNN SOM VELDIG FÅ MENNESKER TØRR.
      Til dere som klager : Hvorfor kommenterer dere hele tiden ansiktutrykket til sophie? hva er vitsen egenltig ?. Hun bestemmer ossen leppene skal se ut , ansiktsutrykket skal se ut selv! SLUTT Å KLAG DERE!
      DU ER BEST SOPHIE!

    24. Utrolig hvordan enkelte ikke klarer å oppføre seg! Aldri tvil på deg selv, Sophie, du er fantastisk og du har oss blogglesere uansett hva som skjer. Ikke bare er du en flink blogger- du er også utrolig vakker, sterk og reflektert! Aldri la noen trekke deg ned. Klem <3

    25. Herregud å frekke folk kan være!
      Men det hadde jo hvert fint med en pastellfarge da? 😀 som foreksempel mint grønn/grønn, blå, gul, lilla osv! 🙂
      og selv syntes jeg designet ditt er kjempefint, men kan innrømme at jeg begynner å gå litt lei rosa! :))

    26. all black!
      men du, vær så snill .. slutt med den hælvetes kyssetruten, det er ikke sexy, du ser bare ut som ei dum and .. du er jo så fin når du smiler

    27. Noe mer sommerlig, gult eller grønt eller blått! Rosa er jo fint det og, men begynner å bli liiitt lei siden både du og tcmn og flere andre har det.. 🙂

    28. Sorry men kan du ikke være så snill å ikke lage så mye trutmunn det er ikke fint i det hele tatt! du er nydelig og det irriterer meg bare at du MÅ lage det hele tiden ..

    29. Ikke ha rosa i det hele tatt, er ganske lei det nå for å si det sånn!
      Men hvor blir det av smilefjeset? Føler du har gjemt det vekk igjen..

    30. Som alle de andre over har kommentert, så ser det ikke så fint ut med duckface på hvert eneste bilde. Ser mer ut som at du har tatt overdose av restylane og hovnet opp.

    31. SLUTT LAG DUCKFACE!!! DU KLER DET ABSOLUTT IKKE!!! SMIL MER, DET ER DET SOM ER FINT. IKKE SÅ SE UT SOM EN DONALD DUCK.

    32. Jeg føler at du kanskje burde ha litt mindre rosa, men den headeren du har nå er skikkelig kul! Digger at den skifter bilde 🙂
      Også vil jeg bare si at det virker som du er et sterkt menneske, du klarer virkelig å se over ting. Tror nok at det er litt vanskelig for deg, men fortsett videre Sophiee. Du er bare best og jeg elsker bloggen din!

    33. Er så utrolig kjipt med slike folk.. Men i går overnattet jeg og en veninne hos en annen veninne, der vi koset oss med å bade i jacuzzi å se film 🙂 koselig var det verfall!

    34. FAIL, hahahhha så jævli fail, du har duckface på hvært jævla bilde du har lagt ut i dette innlegget 😮 merker du det fan ikke selv? hva feiler. spess det bilde me amanda, anne sofie(?) og deg, at du i det hele legger det ut! det er bare du som driver og lager slik munn, å det er så jævli LITE sexy, det er serr stygt.. sånn tenker jeg og alle andre i norge(?) etter hver duckface innlegg du poster, det er greit med litt noen ganger men du overdriver noe vannvittig at folk bare blir irritert

    35. Amanda er så utrolig nydelig når hun smiler! U too, men synd vi aldri ser det. Om du ikke er fornøyd med leppene dine, ville jeg faktisk tatt restylane når jeg ble 18 om jeg var deg! Mye, mye finere enn å drive med det ansiktet der. Hadde vært greit om det ikke så ut som du faktisk gjorde deg til, men det synes, og det ser helt latterlig ut.. Du som er så moden på alt annet, rart at du gidder å gjøre sånn. Likte bedre da du pekte til kamera, enn dette 😛

    36. kan du hver så snill slutte å lage duckface på hvert eneste bilde du legger ut?!? du som har et så fint smil, burde smile mye mere!n:)

    37. Herlige bilder! Skulle selv ut i går, men når mine venninner er borte vekk og jeg får helt noia at jeg har så lite penger på korte.. Har ikke råd til å gå ut, HEHE. Koset meg og bare slappet av i går 🙂

    38. Jeg pleier vanligvis ikke å kommentere bloggen din, men nå føler jeg at jeg må!
      Jeg håper virkelig ikke at du tok deg nær av disse stygge kommentarene du fikk fra denne mannen! Du er vakker, helt perfekt, nydelig! Og det folk skriver med ”duckface”.. jeg syntes du bare skal fortsette med det akkurat sånn som du vil, du er så fin uansett!
      Leser bloggen din hele tiden, Sophie- og jeg blir så utrolig inspirert! Skjønner virkelig ikke hvorfor du er under TCMN, det du skriver er mye mer viktig, interessant, seriøst, og du virker så utrolig hyggelig mot absolutt alt og alle!
      Jeg digger deg virkelig.. håper jeg noen gang får sjansen til å møte deg, jeg <3

    39. Ikke bry dæ om ka dem sir, du e nydelig lille sooophiee<3 gu korr barnsli folk faktisk kan være !!!

    40. Hva skjer med duckface? Du er en vakker jente men ødelgger fjeset med duckface? Du ser ut som er dum fjortis som ikke har lært seg å smile eller er alt for kostbar. Spar meg sophie, spar meg.
      #NO HATE!!

    41. hahhahahhaha fyfaen ke du gjer me munnen fortiå?? ser heilt jææævligt ut, møje finare når du smile, just saying 🙂

    42. Du begynte å bli flink til å smile, men nå har det gått tilbake til bare duckface-bilder. Sophie, se på alle de andre kommentarene her, du er ser ikke bra ut når du lager duckface, du er FIN når du smiler 🙂

    43. Har noen tips til design:
      -Du burde ha en header. ikke flere som blinker :))
      -Ha profilbildet på høyre side(som du har nå)
      Hele bloggen(Altså bakrunen burde være lyselyse rosa. Nesten sånn at den blir helt hvit.
      -Undre profilbildet kan du ha twitter ikon,facebook ikon,og bloggvin ikon. Disse kan være i hjerter eller firkater :))
      -Ryddig design!
      -Du burde bestille fra fotoogwebdesign.blogg.no. Hun er dritt flik å lage design++++headere osvosv…
      -Du burde bruke noen fine bilder. Kanskje to bilder i en header. eller flere. det er jo trossalt du som bestemmer. Men jeg bare kommer med forslag. Til noe som hadde vært bra i mine øyne 😀
      -Ikke ha skrifttype som bare er med storebokstaver(om du skjønner).
      -Ha sånne der “ikons” over profilbildet også. Sånn der kategorier,bloggen og extensions! da vil bloggdesignet ditt bli mye bedre enn nå! :))
      -Ikke ha den der nelly reklamen der. Det gjør at designet blir litt rotete samtidig som at headeren din ikke blir lagt så mye merke til :))
      -Håper du gjør det sånn her som jeg har forklart :))

    44. Ja, litt lei rosa, hadde vært morsomt med en annen farge! 😀
      Men oi, så frekk folk kan være… det er jo helt utrolig teit og barnslig!

    45. Synd at enkelte mennesker har hjerte til å oppføre seg sånn mot folk.. Bra du slapp å dra hjem alene iallefall!
      Du er veldig pen Sophie, men synes faktisk det ser bedre ut når du smiler og leppene er litt mer naturlig enn det de er nå! Føler du deg vel med det så skal du selvfølgelig ha det men jeg synd det ser bedre ut når det er mer naturlig 🙂
      Ikke ta dette som negativ kritikk, menes ikke noe vondt med det i det hele tatt!
      Når det kommer til design synes jeg du kan ha rosa, men om du har lyst å endre header synes jeg du skal gå for en av de bildene av deg ute, der det er grønt i bakgrunnen og bildene har bra kvalitet. Det gjør at jeg har lyst å lese mere å bla nedover bloggen 🙂
      Stå på sophie, du er rå!!

    46. Hvorfor lager du duckface når du har et så utrolig fint smil:) hadde jeg hatt et sånn smil som deg, hadde jeg gått rundt å smilt hele dagen;)

    47. Veldig frekt av han mannen… Jeg syns du kan gå for rosa, hvis du liker det veldig godt. Eller kanskje pastell? Jeg syns rosa eller pastell, du bestemmer jo også 😉 Angående bilde på headeren syns jeg du skal ta et bilde ute. Det blir alltid så fine bilder av deg når de er tatt ute 🙂
      Og forresten – jeg syns det er myyye finere når du smiler vanlig, istedenfor å lage deg til sånn med leppa. Mener det ikke slemt, men jeg syns det er finere når du smiler vanlig med det fine smilet ditt. Syns også du bør smile på bilde på hedaderen da 🙂

    48. Herregud folkens, det er en lov i Norge som sier at det er strengt forbudt å lage duckface, spesielt når man er på fest og skal ha det gøy. Sophie er i masse trøbbel nå, omggggg.
      Faen å kritiske dere er da! Dere oppfører dere som om det er ulovlig å lage duckface, jo. Så nå må Sophie presse leppene inn på hvert bilde? På disse var hun på fest, hvor man skal ha det gøy, og ikke tenke på å se perfekt ut på hvert eneste bilde. Som om dere aldri har laget duckface på et bilde, liksom. Jeg er enig i at hun har et kjempefint smil, men nå syns jeg dere var litt for kritiske.
      Også Sophie, ikke hør på de på festen. De var helt klart sjalu, det er ganske åpenbart. Du er fantastisk, ikke glem det <3

    49. har du tatt nokka i leppen? d ser ikkje pent ut i d heile tatt, veldig unaturlig! kan du ikkje heller smile ordentlig, ser mye bedre ut 🙂 du vet, du treng ikkje gjøre dæ tel… synes d e synd at du ødelegg nokka som i utgangspunktet va veldig fint..

    50. Mannen hadde jo rett i mye av det sa. Hadde ikke likt å feste med en som ser ut som Donld Duck hahah 😀
      Seriøst du ser så stygg ut 😀
      hva i helvete gjør du på topplisten??? Ingen plass for deg!!

    51. fyfaen, skjønner faktisk ikke at det er muuulig at MENN sier slike ting til en jente på 17. haha, men håper du ikke bryr deg altfor mye, det er han som er stygg. bra vennene dine ble med deg! du har faktisk helt utrolig gode venner 😀
      IKKE MER TRUTMUNN

    52. Herregud. La nå jenta gå som hun vil. Tenk om hun synes det er fint med fyldige lepper? kanskje litt ”too much” for dem fleste av dere virker det ut som, men faen eller! Tror ikke noen av dere hadde likt å fått slengt i trynet at dere ligna på et duck face?! voks opp for faen og slutt å bland dere så jævlig opp i hvordan hun ser ut, hennes lepper, hennes valg.. get over it! Ikke noe dere kan gjøre med det uansett haters..

    53. Elsker bloggen!<3
      Du er så pen!
      Flere av jentene jeg kjenner er sykt misunnelige på kroppen din!
      Menn altså!! At de kan være så frekke og dumme i hodet sitt! Følger at jeg skammer meg litt over å være av samme kjønn som slike usympatiske apekatter!
      Jeg syntes designet er fint som det er jeg, men hvis du skal endre det, behold den rosa fargen! Passer til deg!

    54. Og du anonym over her, som spør hva i helvete hun gjør på topplisten? hun har mange lesere, mange haters sånn som deg som absolutt MÅ klikke seg innom bloggen og ta seg til bry å skrive usaklig dritt. Stikk å skaff deg et liv og litt vett i hode.. noe du åpenbart ikke har 🙂

    55. Kjempe fin blogg du har, Sophie<3
      Skjønner ikke vitsen med å kommentere stygt om henne.
      Hvis folk tørr å være så frekke og kommentere stygt her så kan de ihvertfall skrive navnet sitt.
      Enten la henne "smile" sånn hun vil, eller så kan dere la være og kommentere stygt om det. Jeg tror hun uansett har hørt det mange ganger før.

    56. fin blogg du ,men syntes du har i overkant mange bilder med duckface, syntes det er rimelig fjortis, det ser heller ikke så bra ut ,ikke for å vere frekk,ta heller dette som kritikk eller noe sånt .
      Men har likt og lese bloggen din , men syntes du prøver litt hardt til tider , greit nok å legge ut bh bilder og slik ,men blir vel ganske mye i lengden. at eldre folk som ikke kjenner deg sier mye tull og slik ,er egentlig ganske unødvendig det også.

    57. versåsnill og ikke lag duckface!!! det ser helt forferdelig ut for å vereærlig!! har du tatt botox eller noe i leppene? det ser litt slik ut!:P btw mye finere å smile naturlig!;)

    58. du må jo smile da! du har jo sååå fint smiil! og det ødelegger når du bare har duckface fjes 🙁 det er nesten litt synd….

    59. Rosa er jo veldig deg, så jeg syns du skal beholde hvertfall noe i rosa. Men om du vil ha noe nytt så hadde jo det vært gøy! 🙂
      Kjolen din var nydelig, kledde deg virkelig! 🙂
      Kan du fortelle om du har tatt botox? En som gjesteblogget for deg skrev jo litt om det, men er veldig nysgjerrig! :):)
      Elsker bloggen din, Sophie! You go girl<3

    60. Sophie. Smiiiil 😀 Du ser jo helt nydelig ut når du smiler. Trutmunnen ser ikke bedre ut (trust me) enn når du smiler.. Smil smil smil med tenner. Ser så mye bedre ut!!!

    61. Jeg begynner å lure på om du lager duckface for å provosere oss eller noe.. uansett, bruk det fantastiske smilet du har! 🙂

    62. Jeg mener ikke å være slem overhode, fordi jeg elsker bloggen din! Men kan du ikke heller vise det fine smilet ditt slik som de andre gjør, i stedet for å lage så rare lepper?

    63. hvafaen gjør du med leppa? ser jo helt absurd ut…
      smil heller med tenner! det er mye finere og mye mer naturlig!

    64. det ser ut som dere har en så herlig gjeng! 🙂
      haha så mange som bryr seg om hvordan du har munnen din. du er pen da, sånn uansett

    65. Synes duckfacene dine er søte jeg, hihi <3 bra du koser deg, love you! Drit i den sjalue faenskapen, han kan pelle seg til hælvette vekk, haha <3

    66. Herregud så frekt av han!! Ikke bry deg, sant som du sier: det var nok bare av sjalusi!
      Designet ditt burde være lyst og enkelt! Som l0ve sitt! Ho fotoogwebdesign.blogg.no som lagde det! Du burdr spørre henne, hun lager sick fine headere og design.
      Elsker bloggen din <3

    67. Haha, sorry. Måtte bare le litt når jeg så hvordan du gjorde deg til. Alle andre smilte og var glade på bildene, mens du lagde deg veldig unaturlig med trutemunn. Smil isteden, du er så pen når du smiler naturlig!

    68. hva f a e n er det du gjør med leppene dine? Du er mye finere når du smiler som et menneske, sophie..det der ligner verken på en trutmunn eller et smil eller noe i nærheten..Vet dette kanskje ble direkte drittslenging, men håper du bare får opp øynene og innser at du ser mye bedre ut med et smil om munnen

    69. SLUTT MED DEN JÆVLA STYGGE,STYGGE,STYGGE,STYGGE “trutmunnen” din!!!! Er noe av det styggeste jeg har sett i hele mitt liv. Du har små tynne lepper, deal with it! Ser så sinnsykt stygt ut når du prøver å gjøre sånn det SER UT som du har større lipper enn du har.

    70. hahaha, at du ikke ser det selv? syns du virkelig det er pent med den munnen der? virker som gjengen din er veldig fjortis, alle er like brune som en mann i sør-afrika, og man ser duckfacer hvor enn man går. hva skjer med verden? dette er ikke bra, synes det er mye bedre når det er naturlig. men, gjør som dere vil 🙂

    71. Ser du hvordan nesten ALLE kommenterer at du ser helt forjøvlig ut med duckface?
      Du er jo en helt nydelig jente, men du ødelegger det fine med deg ved å lage så jææævlig med trutmunn.
      Helt ærlig, så ser du fette ut som en and!
      Husk at du kan være pen hvis du vil! duckface e faen ikke sexi som du syns

    72. Ahaha, litt hysterisk at folk oppfører seg slik.
      Ha et stilrent design slik som nå, bare andre farger enn rosa, hva som helst egentlig. : )

    73. Har du gjort noe med leppene? De ser skikkelig rare ut, hehe 😛 Du kledde best de ”gamle”, de som var normale og ikke helt duckface, fisj

    74. herregud, du har jo rene BJ-LEPPER! men du er nydelig, duckface eller ei 🙂 syns du burde få et mer sommerlig design, og mer pastellfarger!

    75. to ting, og jeg mener det ikke frekt sånn som de oppe her gjør:
      1: hvorfor smiler du ikke med det søte smilet ditt på bilder? alle vennene dine smiler og ser glad ut men det ser ikke ut som du koser deg når du ikke smiler. Du har et vakkert smil så bruk det 🙂
      2: Det er ikke noe å skryte av at du tjener mer en han, jeg syns det er sykt at du på 17 år tjener så mye mer enn eldre folk som jobber skikkelig hver dag gjør.
      og jeg mener ikke noe av dette frekt altså

    76. Du ødelegger jo bildene da.. Med den støgge duckfacen, herregud du er 17 år å ser ut som du er fjorten, med den forbanna fjortis grimasen. Smile like a normal person please? Alle klager jo på det, du må da skjønne at det ser helt jævlig ut

    77. HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAAHHAAHAHHAHAHA, jeg dør av leppene dine. Du ser ut som en and, bare litt værre. hahahha, jeg dør. Smil heller, det kler du veldig, veldig godt! Du er så fin med det, men det er du ikke med duckfacen, pleasee få det inn!

    78. jada jada jada vi skjønner at du tjener mer enn det en voksen gjør ved å legge ut bilder av deg selv iført en bh og buksesmekken oppe. Av kommentarene å dømme er du heller ikke så populær hos flertallet her. Må jo være veldig kjipt å være på topplisten når folk åpenbart kommer innom bloggen din for å legge igjen en negativ kommentar?
      hva med foreldra dine? har de ikke noe imot at dattera dems tar så mange bilder i bh og buksesmekken oppe??
      Personlig synes jeg ikke du er verdig en topp plass.. men tror nok ikke du beholder den plassen så veldig lenge.
      og forresten, hva med å tone ned drag queen ansiktet ditt litt? for det er nettopp sånn du ser ut, som en dragqueen..

    79. Siri M? Følte du deg bedre nå eller? Fikk du bedre selvtillit og selvfølelse av å slenge dritt om andre. Du er en såkalt “MOBBER”. En person som sikker går på vgs eller ungdomsskolen som liker å mobbe endra. Kan vertfall ikke tenke meg du er den som sier ifra om andre blir mobbet. Så om noen legger ut bilder av seg selv i BH så kan jo du tenke litt over hvordan du selv oppfører deg mot andre. Om DU er så jææævla mye bedre. Noen legger ut bilder av seg selv i BH ( som forøvrig da eventuelt ikke skader noen) andre mobber andre mennesker.
      Sophie, du må SMILE mere. Du har et nydelig smil, trenger ikke gjøre til leppene dine. 😀

    80. Er ikke noe spørsmål lengre om du har tatt restylane hvertfall! det LYSER opp av leppene dine, du har tatt alt for mye, det ser grusomt ut!!

    81. Sorry, dette er ikk for å vere frekk eller noe, men føler jeg må si det.
      Hvorfor har du sånn duckface? Jeg vet du har skrivet på bloggen her før att du ikke prøver på det, men på disse bildene ‘beviste’ du at du gjør det med vilje. Jeg synst du er mye finere med et smil enn duckface 😀
      – Ikke for å vere frekk for 2. gang 🙂

    82. Hahahah tragisk at folk gidder å bruke tiden sin på sånt ? Du er overhode ikke stygg Sophie det skal du hvite!

    83. hvist du skal lage ny header, kan du ikke bruke de bildene fra når du var ute med søsteren din og tok bilder? de er så fine 🙂 også ta noen lyse fine beige farger eller noe sånnt?

    84. Jeg synes bloggen din er veldig fin <3 <3
      Noen som har lyst å ta en titt på min blogg?
      har veldig lyst på flere lesere og besøkende 🙂
      livetsgoegang.blogg.no 🙂
      Ha en super duper fin sommer <3 🙂

    85. etter alle komentarene jeg har lest, har alle bare bedt deg slutte med det GRUFULLE duckfacet ditt.. fy det ser ikke ut… btw, hu ene vennina di ser ut som en slags gorilla ellernoe? jeg trur du veit hvem jeg mener… ja, hun som hele tiden ser så jævlig ut når hun lager grimaser..

    86. Hva har skjedd med leppa di i det siste? Biestikk? det ser ikke mye bra ut. Vis heller tennene, du er mye finere da 🙂

    87. Off, tror du har tatt litt for mye restylane.. for det ser ikke ut for å være ærlig. Og det gjør ikke saken bedre at du presser det til et duckface for harde livet.

    88. herregud, hva er greia med duckface? er du ikke klar over hvor dumt det egentlig ser ut? regner med at du har fått det med deg nå,siden jeg ikke er den eneste som kommenterer det

    89. HVA SKAL DU MED TANNBLEKING NÅR DU FAEN MEG ALDRI VISER TENNENE DINE???
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .

    90. Det eneste du er opptatt av er å vise pupper, lage trutemunn og se på spøkelsesvideoer.. hva med å VOKSE OPP sophie????????

    91. og kanskje han rett og slett ikke liker deg?? trenger ikke BESTANDIG være misunnelse når det gjelder deg vettu frøken!Han liker deg ikke og han syns ikke du er noe attraktiv.. get over it…!

    92. Woow.. duckface posen er virkelig på tide og legge på hylla.. Du har jo et kjempe fint smil, så hvorfor du ikke smiler istedenfor å lage duckface som bare ser ut som en mislykket grimase skjønner jeg ikke!!! Ikke vondt ment på noen måter, jeg digger både deg og bloggen din:)

    93. SLUTT Å GJØRE DUCKFACE VÆRSÅSNILL!!!!! sophie du er så MYYYYYEEEE finere når du smiler ordentlig!! værsåsnill å slutt vet du ikke at du blir my styggere med duckface?!!

    94. Hvorfor lage et stygt duckface, når du har verdens vakreste smil? -.-
      Smil med tennerne på headeren og ha designet i pastellfarger 😀

    95. Hva skjer med munnen din? Prøv å smile litt mer 😀 du har mye finere smil enn duckface. Bare sier det. Men elsker bloggen din uansett!

    96. Ok, nå skal jeg være helt seriøs. Jeg mener ikke det her som noe hate eller noe lignende, men ærligtalt. Kan du smile? Det ducklips trynet er virkelig ikke fint.

    97. Må bare si ifra. Det ser så rart ut med duckface når alle andre venninnene dine tuller og smiler på bildene, også sitter du der helt seriøs og prøver å posere.. Kan du ikke slappe litt av? 🙂

    98. SOPHIE!! du har ett så vakkert smil som alle jente kunne drømme om, også tar du heller å bruke den der fjortismunnen!! plis bynn å smil, du e så vakker da!

    99. unnskyld, men du ER SÅ EKKEL. Hvorfor kan du ikke smile? Ja du har tatt restylane eller hva det er, men du klarer nu å smile fordet. Uff, blir så lei meg når det finnes slike folk som deg!

    100. Syns ikke du ser så pen ut på de første bildene fra igår men det siste var pent. de første ser veldig and ut (duckface) syns ikke du var så pen da… syns du er mye penere når du smiler eller lager “mindre” duckface. men selvfølgelig vis du syns du er penere slik og at du ikke liker at du smiler eller noe sånt skal du få lage duckface 😉
      elsker bloggen din<33

    101. Du er så fin, du! Men har du silikon i overleppa di? De ser mye mer fyldigere ut enn det de var før. Ikke noe negativt mot hvordan de var, assa.

    102. dette er ikke ment som noen negativt eller no.. men du burde ikke gjøre det der med munne din, siden du er mye pener of finere når du smiler.. syns du ser ut som et dyr eller noe sånt når du gjør det med munnen din, SMILE GIRL<3

    103. herregud, man møter desverre på tragiske folk innimellom:-) ikke bry deg noe om det! men en ting jeg har irritert meg over i det siste er bildene som anne sofie er med på, eller hva ho heter? må lage stygge grimaser på alle bildene! vet ikke hvorfor, men blir i sikkelig dritt humør når jeg ser det, haha

    104. kan du ikke smile mere??? det er så mye finere enn trutmunnen på ALLE BILDENE!
      Det er jo ikke bare LITT trutmunn heller, det ser jo helt teit ut!
      bare smiiiil!
      Ellers er det ingen grunn til og bruke tannbleking når vi aldri får se tennene dine uansett!
      Du har ett vakkert smil :D:D:D

    105. Hva i helvette skjer med munnen din? Vet ikke om du er sånn eller om det er restylane, men har sett bilder av deg før med “mindre” lepper, og det var tusen ganger finere. Etter min mening såklart…….

    106. heia digger bloggen din men kan du prøve og lage andre trutmunner istede du har alltid det samme smile <3 (ikke for og være frekk digger deg ... du er idole mitt og en bra persjon)

    107. når du gjør slikt med leppene dine så ser du ut som ei padde! mener ikke for å være frekk men for at vi lesere vil se bilder av deg der du er helt normal på

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg