sov på trampolinen i natt

Når jeg kom hjem i natt i 05 tiden innså jeg at jeg var HELT alene hjemme og dere vet jo hvor husredd jeg er. Jeg fant pcen til lillesøstra mi på DO, noe jeg syntes var veldig rart og paranoid som jeg var begynte jeg og grine, lurte så sykt på hvor hun var. Jeg løp opp på rommet hennes og ringte mamma og gråt, tydeligvis hadde de hentet lillesøsteren min og tatt henne med seg på hytta fordi hun var redd for spøkelser i huset. Så jeg turte ikke ligge inne i huset lengre, tok med meg dyna og la meg ute på trampolinen – så der har altså jeg sovet i natt. . . Jeg har aldri vært så kald før, haha! Må ha vært litt av et syn.

Siden jeg er en person som liker å skremme meg selv, hadde jeg kun en eneste ting i hodet i går i løpet av min lille skrekkopplevelse – filmen som jeg legger inn under. Herreguud, om dere tør og se den og etterpå klarer og leve et normalt liv er dere faen meg sterke personer altså! Den er så utrolig skummel! Dere kan slappe av, man skvetter ikke eller noe sånt, men den er uansett utrolig ekkel.

Så, tør du se den?

90 kommentarer

Siste innlegg