long time, no see

Hei dere! Stine Mari som blogger for Sophie nå :) Lenge siden sist! Hun er jo på roadtrip så da må jeg holde bloggen i livet til hun er hjemme igjen! Egentlig skulle jeg legge ut en film med forskjellige små klipp av meg og henne, men pcen min slo seg helt vrang da jeg skulle lage den, så det må nok utgå. . . Kan heller få henne til å poste den en annen gang om dere vil det? Synes det er så utrolig morsomt med slike filmer, så må vel fortsette å samle opp småklipp! Er jo da dere virkelig får se hvordan hun er i virkeligheten – helt fantastisk ♥ Håper dere alle har en venn som Sophie, jeg er i alle fall veldig heldig som har henne. Amanda hadde jo nettopp spørsmålsrunde om henne, kanskje jeg også skal ha en snart? Begynner å bli en stund siden sist!

Håper dette innlegget blir godkjent av Sophie når hun selv ser det, haha. . . Får litt prestasjonsangst når jeg skal blogge for dere siden det er ett utrolig stort dommerpanel med lesere hun har samlet her, så håper nå i alle fall dere er fornøyde!

Til slutt kan jeg jo reklamere litt mer for min blogg som dere finner HER HER HER! Slik må vel til når man gjesteblogger..? Også kan jeg jo avslutte det hele med å si at dere alle er noen supre lesere! Og alt av gode ord dere kommer med betyr utrolig mye for Sophie – det vet jeg. Dere har virkelig stor innflytelse på hvor fantastisk dagen hennes kan bli.

32 kommentarer

Siste innlegg