sangvideo i dag!

Wow i dag er en dårlig dag, haha. Dere vet når alt er bare dritt hit og dit. . Og hva gjør jeg når jeg føler meg dritt? Da hyler jeg enten som faen (som jeg først gjorde når jeg kommer hjem) og så samler jeg meg litt før jeg setter meg ned og synger, skriver og spiller. That’s what I love the most! Jeg har en tendens til at når ting er kjipt, så ødelegger jeg bare for meg selv enda mer fordi når jeg først har det kjipt – ja, da kan jeg like gjerne ha det enda kjipere. Det er ikke bra overhode, så derfor skal jeg heller gjøre noe produktivt i dag, nemlig lage ny sangvideo!

Blir seriøst så utrolig flau over den forige sangvideoen jeg har laget, det høres ikke ut som meg OVERHODE lengre, jeg lover dere haha! Følte den sårt trenger en oppdatering. Jeg skal laste ned windows movie maker nå og mens det pågår setter jeg i gang med sangvideoen! Kommer ut i løpet av dagen (om ikke nettet slår seg vrangt, noe jeg håper det ikke gjør). I mellomtiden kan dere gjerne komme med låtforslag, og høre på den forige jeg spilte inn! (den suger og ja jeg synes faktisk det, det er ikke fisking etter komplimenter).

 

146 kommentarer

Siste innlegg