endelig over

Hei! Nå sitter jeg på hotelrommet i Oslo mens Anne-Sofie sover i sengen ved siden av meg, vi begge er så sykt slitne at det ikke skulle vært mulig engang! Den luksusen av og sette seg ned i hotelsenga i dag var helt ubeskrivelig etter fire dager med og ligge uten liggeunderlag i telt. . . 
I går var det litt dårlig vær på hove, så jeg orket ikke tanken på og gå helt til bloggkGampen som er ca 2-3 km fra der vi hadde telt.  Håper dere skjønner det, jeg fikk jo blogget på andre måter uansett! Er veldig godt at jeg har pc nå slik at jeg kan blogge uten at mange kikker meg over skuldra i alle fall, haha.

I går slappet vi egentlig bare av hele dagen i teltet, synd at vi hadde fått en liten elv inne i vårt telt på grunn av alt regnet! Etter noen timer gikk vi til de andre og begynte og drikke litt før M83 og skrillex. Begge deler var helt sykt, men sånn samlet sett av alle artistene på hove syntes jeg faktisk Mac Miller var best fordi jeg elsker han så utorlig mye, haha.

Angående mine efarringer så kan jeg si såpass, om du skal på hove anbefaler jeg egentlig ikke telt – men samtidig, så er det noe du vil få med deg, fordi det er en del av opplevelsen. Men nå vet vi hvordan det er og sove i det forjævlige teltet, så til neste år leier vi campingvogn! Tror alle i gjengen på 8 stk som vi var der med kan si seg enige i det. Alle var så utrooolig lei på slutten. . . 

Jaja, nå skal jeg prøve og sove litt til, det er faktisk gay-parade utenfor vinduet her i Oslo så det kan jo bli spennende. Har aldri hørt så høy discomusikk før i hele mitt liv!

Lotte, meg og Anne-Sofie. Uslåelig kombinasjon på hove, jeg lover! 

Lotte, Katarina, meg og Anne-Sofie. Elsker dette bildet<3 

Bergenkompis som jeg ALDRI klarer og huske hva heter..

Labrinth

Wiz!

Nero

Før skrillex!

HAHAHAH

53 kommentarer
    1. Haha ååå, jeg vil også! Ser ut som om dere har hatt det utrolig gøy – til tross for dårlig vær og telt :p Skal mest sannsynlig dit neste år!

    2. Så bra at du hadde det gøy!
      Hvis Hove er i flere år framover skal jeg også dit når jeg blir gammel nok 🙂

    3. Hu der vennina di som tar ut hånda på hvert bilde, hva har hun gjort med ansiktet sitt? Ser jo ut som hun har smurt søle ut i hele ansiktet? For mye solarium eller barbie dop? Fint var det vertfall ikke….

    4. Anne Sofie!! Vær så snill.. Du hadde vært sååå mye penere med en lysere brunkrem, du ser jo ikke ut nå..

    5. Ser ut som om dere har hatt det supert, skal nok til Hove neste år! 🙂 Du er supersøt!
      Anne-Sofie er svart i fjeset:)Hvorfor?

    6. Så kjempegøy ut! :)Du er så pen, Sophie! 😀
      Ikke frekt ment, men visst Anne-Sofie går på melontan, så burde hun slutte for hun ser faktisk ikke noe frisk ut i ansiktet når hun er såå brun som hun er. Hun var kjempepen før når hun ikke var så unaturlig brun som hun er nå, ikke fint i det heeele tatt! Samme med Amanda 😛 Men de må selfølgelig få gjøre hva de vil 🙂

    7. Skal på festival , egentlig vurderte jeg å ha extensionsa hjemme men så så jeg hvor fresh dine ser ut etter noen dager så lurte bare på om du kunne lage et innlegg eller noe om hvordan du holdt de så braaa?

    8. Det høres veldig gøy ut, tror jeg drar til neste år! 🙂 digger forresten smilet ditt på bildet der det bare er deg og Lotte. Men hun Anne-Sofie kunne kanskje roet ned på hva hun enn gjør for å blir så brun. Det er fint å være naturlig óg!

    9. Røyker du fast eller bare fest røyking? Bare lurer<3
      Bra du har hatt det bra på Hove! (-:

    10. uff, anne sofie er jo mildt sagt svart i ansiktet? 🙁 .. jeg skjønner ikke at dere ikke kan se det selv? ikke noe frekt ment, men det ser ikke helt bra ut… haha, og hun gjør alt for å vise piercingen sin på nesten alle bildene.. jaja 🙂 fine bilder, ser ut som dere har kost dere!

    11. ÅÅ, det ser så utrolig morsomt ut!! og jeg må bare si at du er sinnsykt pen når du smiler med tennene 😀 selvom du er like perfekt uansett hvordan du smiler, så er det kjempefint å se deg smile med tennene også! og du må ikke bry deg om hva andre sier, fordi du er fin akkurat som du er. Og du er i tillegg et utrolig stort forbilde for veldig mange, hvertfall for meg 🙂 Stå på videre Sophie! jeg digger deg <3 Hååper virkleig jeg får muligheten til å møte deg i virkeligheten, for det hadde vært så utrolig morsomt 🙂 Klem fra en stor bloggleser!

    12. anne-sofie heile norge sjønne at du har tatt hull i tonga!!det går bra å lukke munn nu,æ låve 😛

    13. Woah ! Hei melanotan-tryne. Hun er jo helt GRÅGUSTEN. Bart ser det også ut som, shiiit. er det mulig

    14. JEG SÅ DEG PÅ WIZ KHALIFA:DDDDDDDDDDDDD
      Åsså må jeg bare spørre etter en ting x) var det du som kom hoppende inn på nero i grå hettegenser?:p

    15. Herregud, har dere slengt dritt i trynet? Det ser ærlig talt slik ut. Hadde du bare èn gang gått litt utenom deg selv og sett på deg selv med litt kritiske øyne hadde du sett hvor jævlig stygg du ser ut, når du egentlig er en sykt pen jente! Tørk av deg all den overflødige fargen og heller få en litt mer naturlig brunfarge om jeg skal si det slik!

    16. pleier å komme på bloggen bare for å le.. synes du er fin, sophie, men anne-sofe må være det styggeste jeg har sett på lenge! det var en pen jente, men seriøst, noen har faila GROVT på selvbruning/solarium/melontan eller hva henne nå en går på. det er fin å være brun, men hun er langt i fra brun, hun er mer grå.. vet jeg er frekk, men håper hun tar det til seg, hun ser jo ut som et troll. fjortisfan!

    17. Hei! Syntes du sa at du skulle få møtt Mac Miller, jeg? Ble de ikke noe av? (vær så snill ikke svar i kommentarfeltet, finner aldri frem, haha!)

    18. Kjempe fine bilder av deg, her det det lizm en ekstra livsgnist som gjør at hele du gløder på en annen måte enn vanlig. Selv om du sikkert følte deg møkkete og skitten der oppe, så syns jeg disse bildene var nydelige- mere helhjertet om du skjønner?

    19. hahahah x)) hva faen skjer med overdreven brunfarge?;o spesielt venninna di, Ann Sofie eller hva hun heter. Det ser helt tarda ut.>.< Merker at jeg blir litt flau når jeg vet at dere selv synes at dere ser fine ut... hahaha x) lol

    20. johnny sofie du er så sykt peeeen<33333 elsker at vi bodde rett ved siden av hverandre på campen, sykt random at jeg skulle bo rett ved en kjendins, super duper fett, girl imma hollar at you later, fine thang

    21. På tide at ho Anne-Sofie og generelt alle dokker harstadjente roe dokker ned litt med sprøyte nu. Sååå lett å kjenne igjen noen som bruke melanotan fordi dem får så karakteristisk hudfarge. Anne-Sofie ser forsåvidt ut som ho har bda i gjørme nu, skitten brunfarge rett og slett. fisj

    22. heia ;D det er utrolig teit att (TCMN) E PÅ 1 PLASS PÅ BLOGG:NO æ sønna det ikke ho e jo e teit dom og rar blogger du burda vær på 1 plass ho burda vær på 9999 plass særr <3lig hilsen meg 😉

    23. du sier selv at du er så sykt imot snus,men hvorfor i helvette røyker du da ditt fittetryne? det er dobbelt så stygt og ikke minst farlig,ikke bare for deg,men for alle som er rundt deg! skjerp deg,serriøst. Det blir faen meg for dumt å sitte og vifte med en røyk på hvert bilde du legger ut fra hove,når du er så stert imot snus og røyk er såååå mye faligere og eklere..
      spar meg. FAEN

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg