outfitkonkurranse!

Hei! Nå skal jeg gjøre i gang en konkurranse i sammarbeid med Libresse, hvor det går ut på at du skal legge ut et outfitbilde av deg selv på instagram og om du tagger #BeTwisted under bildet ditt så kommer det opp på facebooksiden til libresse HER. Der etter må du dele bildet ditt med venner og om de trykker hjerte på bildet ditt på facebook og om du er en av de 50 som får flest hjerter kommer du videre og JEG skal være med på å bestemme vinneren som har best outfit!

Altså skriv #BeTwisted under outfitbildet ditt på insta, og del det HER. Da kan du vinne gavekort på 1000 kr på nelly! Og skader ikke med litt smisk i kommentarfeltet her, ettersom jeg skal trekke vinneren:-)

Her har dere mitt dårlige bidrag, er litt begrenset når jeg er på festival:

 

 

29 kommentarer

Siste innlegg