dag 2 på HOVE!

Hei! Jeg og Anne-Sofie våknet sykt tidlig i morges, klokken 8 for å være presis. Jeg er ganske sliten akkurat nå, var jo på Mac Miller og Knife Party i går som var helt sykt bra! Fikk så adrenalin når jeg så Mac at jeg dro med meg Lotte og Lisa mens vi løp fram mot scenen – og det var et KAOS! Var seriøst gruppeslagsmål midt inne i publikum og jeg ble dyttet alle veier haha. Ikke alltid lurt og la en jente på 1.59 lede fram! Men det var fantastisk i alle fall, har mange filmer derifra som jeg kan dele med dere når jeg kommer hjem, for i dette øyeblikket sitter jeg og blogger i et bloggtelt på hovecampen. Litt kleint når så mange sitter ved siden av meg, men men..

I dag skal vi se Lana del Ray og ellers bare slappe av mens vi drikker litt i teltet tenker jeg! Jeg anbefaler dere virkelig og dra på hove til neste år om dere har sjangsen, selv om det er sinnsykt dyrt (50 kr for toast…).

Snakkes senere! ♥



Katarina og Lisa

Trine, Caroline Maria , meg og Anne sofie





53 kommentarer

Siste innlegg