tannblekning og brownies

Har nettopp bleket tennene med smileLab, skal fortelle dere mer om den senere når jeg kommer hjem fra hove og har fått brukt den over litt lenger tid. Men så langt er jeg veldig fornøyd, man merker ikke at man har den på engang og man kan faktisk spise samtidig! Jeg kombinerte brownies og tannblekning, kan det bli bedre? Jeg håper alle dere som snuser eller røyker kanskje kan sette dere et mål – belønn dere selv med tannblekning om dere klarer og slutte / gå lenge uten! Det gjør jeeeg ♥ Føles jo ekstremt surt om man skal ta en røyk eller snus etter man har bleket tennene og de ser så fine ut.. Og for å svare på noen rykter, nei jeg røyker ikke, men jeg kan godt ta meg en røyk på fest eller jentekveld, selv om det ikke er bra overhode. Jeg kan bare advare på forhånd – jeg blir nok og røyke på hove ja, men da er jeg i alle fall ærlig. Er jo festival! Men skal slutte helt 100% etter sommeren tenker jeg, aldri mer.

Vel, nå er det family guy på skjermen! Så starter vi på bloggen et røykfritt skoleår 2012-13, er dere med meg? 

Slik ser det ut mens man har tannblekningen på. Synes det var ganske kult at man nesten ikke og jeg snakker helt normalt, hadde på tannblekning på siste skoledag.. Ingen merket noe! 

Meg og lille Nicci ♥ 

102 kommentarer
    1. Den har jeg brukt før, og var kjempe fornøyd! Nå er den uheldigvis tom, så må nok kjøpe meg en ny en snart! 🙂

    2. Du skal jo egentlig ikke spise mens du har den på eller før èn time etterpå! Du kan bare drikke vann, ellers ødelegger du tennene dine. Bare et tips! Det står jo også på pakken til SmileLab om jeg husker rett 🙂
      Kos deg på Hove da, fina!

    3. kan du ikke lage et lite hove-inlegg? hva du skal ha med deg, regler for arrangementet, hvordan og hvem du reiser med osv? :):)

    4. Blitt en vane å kommentere fint nå, ikke at jeg kommenterte stygt før. Er bare at jeg aldri har gidda å kommentere, følte liksom ikke behov for å jøre d, og jeg viste ikke hva jeg skulle skrive å slikt. Søstern din og deg har akkurat likens latter. Woo!! (; men kan jo værtfall si de jeg ALLTID sier, og det er at du er sykt fin og nydelig! Loveya

    5. Vil bare si til deg at det er sååå kjekt at du har begynt å smile skikkeig på bildene dine, du er så søt når du smiler naturlig. Da sprer du glede blant dine bloggslesere 😀 keep it going! <3

    6. Det er lett å slutte å festrøyke 🙂 Jeg var som deg da jeg var 17-18 år, tok en røyk på fest for å få et ekstra “kick” hvis alkoholen begynte å dabbe av, og så er det en god unnskyldning for å ta pause fra dansegulvet når man er ute. Da jeg var 18-19 hang jeg med feil personer og gikk videre til å røyke hasj men dem noen kvelder i uka, men da jeg begynte å studere når jeg var 19-20 sluttet jeg helt med det og festrøyking. Nå er jeg 21, og føler absolutt ikke behov for å røyke. Føler heller motsatt, at jeg blir kvalm av røyklukt når andre røyker.
      Så man blir ikke avhengig av en festrøyk her eller der.
      Fast røyking er så absolutt ikke verdt det! SÅ mye penger, dårlige lunger, stygge tenner, stygg hud.

    7. Du er vanvittig fin når du smiler, spessielt på det siste bildet! 🙂 Du ser ikke ut som ei “bitch” lengre! Keep Smiling, Sophie!<3

    8. hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge! du har nesten alltid hatt “duckface” (altså trutmunn) på alle bildene dine, og da synes jeg du så UTROLIg fjortiss ut! ikke ment på noen frekk måte, såkart.
      i det siste har du begynt å smile ordentlig, og da ser man jo hvor pen du er! i tillegg ser du mye “snillere” og og mindre bitchy ut når du smiler med tennene! og du ser definitivt enda penere ut! you go girl, du er utrolig tøff!
      kommentaren her ble utrolig rotete skrevet, whatever. DU ER RÅ!

    9. Du har biltt så utrolig fin sophie, og du er en utrolig inspirasjon for meg, og sikkert for veldig mange andre jenter!
      Du har gitt meg svar på vanskelige ting jeg har gått å tenkt mye på, jeg blir utrolig glad av å lese bloggen din. Jeg håper du fortsetter i lang tid fremmover.
      Jeg lurte på om du kan lage et innlegg med bilder fra weheart it og andre inspo sider? Er så utrolig herlig å se på!

    10. Du er så nydelig fine jenta! Du har et så vakkert smil, jeg elsker å se de ”nye” bildene av deg, hvor du er den herlige og fine jenta! 😀 Jeg elsker å lese bloggen din, og er innom flere ganger om dagen, du fortjener førsteplassen på blogg.no 🙂

    11. gud, du er så ufattelig nydelig. åh, du er så heldig som har utsende ditt! misunner deg. du har det fineste smilet sophie <3 elsker bloggen din og deg!

    12. Forstår ikke hvorfor du ikke er på 1.plass, du er mye flinkere å blogge, å det virker ut som du bryr deg mye mer om leserne dine, enn de fleste topp-bloggerne.
      Kos deg på Hove Sophie!

    13. Det så goooodt ut! heheh
      Men kan ikke du lage et eget innlegg om de 3 hundene du har? Du legger som sagt bare ut av lille Rigmor. Hadde vært koselig og sitt bilder osv av dem alle sammen med deg eventuelt 😀

    14. Ååh, nydelige deg! Elsker smilet ditt 🙂
      Skal selvfølgelig følge bloggen din så lenge du blogger, og jeg er med deg den tiden du skal slutte med røyk!

    15. Mann kan IKKE spise med dem på! Det kan ødelegge tennene dine! Det står på pakken! 😉
      Du er så nydelig!

    16. Vet du om det funker selv om man har “bygd på” deler av en tann? 🙂 Hadde satt veldig pris på svar!

    17. Håpe du e klar over at du skal verken spise eller drikke med tannblekinga på? Har vært i kontakt med SmileLab og de sir det står i bruksanvisninga som følge med at det skal unngåes fordi det kan være skadelig og svelge selve tannblekinga, samt ødelegge tennern dine.

    18. d å vise teinnern når du smile syns æ passa vældi bra tell dæ, Sophie!:) å no såm du bleike dæm, så har du jo en groinn tell å vise dæm fram ;)fortsett å smile me åpen moinn! 🙂

    19. Jeg har røykt i 2 år og de siste 4 dagene ikke tatt meg en eneste røyk, stolt! haha 🙂 så er med på den ^^, røykfri skoleår, here I come! 🙂

    20. dettan kommer til å høre ufattelig domt ut, men eg har sjøl sånne perioda med alvorlige depresjona der livet sug osv. men av å lese bloggen din, blir eg faktisk utrolig mye lettere til sinns – spesielt av å se deg smile! sia eg veit at du også har hatt depresjonsperioda, og det å se at du klare å smile så ufattelig fint som du gjør e utrolig.. motiverende, på et vis. haha! og helt ærlig, e du den eneste bloggeren som ligg så langt opp på topplista som eg mene virkelig fortjene å ligge der. du tar så godt vare på leseran dine, og bryr deg om oss. og du klare å ta blogginga seriøst, og det at du har så stor påvirkning på folk! du e så ærlig, og du klare å vise det at selv om du kanskje ser ut som en typisk overfladisk fjortisberte (no offence – syns du e dødssøt, men du skjønne, det e sånn mange andre ser deg) e du så smart, og så god, og har ei så ufattelig herlig personligheit.. e nesten så eg vil sei eg e glad i deg, fordi du e så utrolig inspirerende!!
      okei tror ikke dettan hadde nokka poeng, men vil bare si at eg syns du e så flott og så herlig og så god. ingen fortjene å ligge på topplista like mye som det du gjør; du overgår dem alle! ..ja også har du sikkert verdens fineste smil, bliiiir så glad av at du har begynt å smile skikkelig og ordentlig på bilda nu

    21. Jeg har testet mange tannblekinger, men ingen som virkelig har fungert som jeg kunne ønske =) Heldigvis har jeg hvite tenner fra før av, da 🙂
      Lizbethosnes.com – En ærlighetsblogg. Min hverdag med mine interesser, og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Lizbethosnes.com ♥

    22. hvordan trener du? har tenkt til å begynne trene, men er så usikker på hvordan jeg skal trene for å få best mulig resultat. syns du har en så fin og veltrent kropp, så hadde satt stoor pris på noen tips! 🙂 takk på forhånd! digger bloggen din, btw :))

    23. hei…
      hvor mye koster en pakke med smile lab?
      og skader det tennene mye? er 14 og lurer på om det er for tidlig å starte å bleike tennene mine, når startet du?

    24. Må bare si hvor utrolig pen du er når du smiler! Elsker smilet ditt! Og ikke vondt ment Eller noe, men du ser mye mer voksen ut når du smiler på bilder isteden for å bare lage trutmunn :-D:-D men det er min mening…
      synes også du var sykt søt uten extensions <3

    25. Så nydelig du er når du smiler!! Fortsett med det 🙂 Kos deg myyye på Hove også!!
      Jeg ville bare si noe.. Du burde(om du vil) klippe extensionene dine litt. Vet ikke om du skal kjøpe nye snart (tror du sa noe om det), men da anbefaler jeg å kjøpe litt kortere! Om du klipper det til ordentlig, og ikke har bare rett ned overalt, vil ansiktet ditt og ansiktsformen komme mye mer frem. Jeg ville anbefalt å ha håret til mellom pupppene og navlen! Men noe som er viktig – siden du har tykt hår med ext., så IKKE klipp det opp! Kanskje LITT for å få det litt lettere, men ikke mye!! Det ødelegger tykkheten og sånt, noe mange frisører ikke forstår. Men dette er altså bare et tips! Du er jo nydelig uansett 🙂

    26. Skulle bare si at når du bruker tannbleking, blir emaljen? svakere, og da får du fortere hull 🙁 noe som er utrolig kjipt da! har gått på tannbleking(hjemmelaget) selv, og har fått hull i fortannen! skal liksom ikke være mulig! Men var bare et lite tips fra lille meg ^^ hehe, du kan søke det opp på nettet og da 🙂 Å må med hånden på hjerte si at du er 1000000000 ganger penere når du smiler sånn som du gjør nå og ikke sånn du smilte før :)) tihi<3 Elsker deg sophie!!<3 Du er N-Y-D-E-L-I-G!!

    27. Tannbleking er ut! Er utrolig mange som har naturlig fine tenner, det var også utrolig stygt å ha bilde imens du bleker tennene, herregud! fatter ikke at du har sååå dårlig selvtillit at du MÅ bruke alt som du får brukt til å prøve å gjøre deg pen, du er egentlig kjempestygg! MASSE “brunkremflekker” ser det ut som og hele kroppen din er flekkete og altfor brun, ser ut som en utlending.. just sayi’n 😉
      Du kunne vært kjempepen om du ikke hadde vært så brun.. og ja! du kler uten extation:)OMG

    28. ville bare si angående smilelabs tannbleking så skal den ikke brukes av røykere og snusere , står bak på forpakningen

    29. Vet du om tannblekingen kan føre til skader på emaljen eller ising i tennene? Har veldig lyst til å prøve, men er samtidig veldig redd for tennene mine. Du har så søtt smil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg