tusen takk!

Tusen takk for alle tips om hva jeg skal gjøre med hunden min, og selvfølgelig skal jeg enda beholde henne, haha? Jeg er jo ikke slem og kaster henne bort, men det handler om moral og at man ikke betaler flere tusenlapper for noe som egentlig skulle kostet mye mindre. Det som gjør saken så vanskelig er at stamtavlen jeg fikk er registrert hos NKK (norsk kennelklubb) og jeg har gjort alt på den “rette” måten, mamma og pappa har møtt mannen, jeg har fått sett mange bilder av min hund sammen med moren sin (som ikke så ut som en chihuahua heller) osv. . . Men dyrelegen sier at dette IKKE er en chihuahua, eksperter sier det IKKE er en chihuahua, og jeg har nummeret til mannen ja, men han svarer ikke på hverken telefoner eller brev (jeg har adressen også). Men får se hva jeg gjør, er bare så utrolig slitsomt og jeg har samtidig ikke helt samvittighet til og begynne med noe pengeinnkrevning ettersom mannen som svindlet meg har familie, blandt annet små barn. Well well, han har jo gjort noe ulovlig, så vet ikke helt jeg. . .

Jaja, i dag sto jeg opp skikkelig tidlig fordi jeg må pakke til hove, og til nå har jeg pakket… en dorull. Haha. Ingenting mer. Jeg kommer til og sitte der alene i teltet med en flaske vann og en dorull liksom, så dårlig er jeg til og pakke! Setter riktignok veldig pris på alle pakketips dere har kommet med, selv om jeg er et vimsehode uten evne til og ta slike ting til meg. Det får jeg ta senere, for akkuart nå må jeg fikse kråkereiret jeg har på hodet som for øyeblikket ser slik ut:

Forresten så fikk jeg Justin Bieber sin nye cd i går, og når man kjøper den får man med en plakat! Jeg prøvde og henge den opp på kjøkkenet i går slik at jeg kan se han hver gang jeg henter mat (er jo det jeg som oftest gjør når jeg er hjemme) men det ble ikke akkurat så veldig godt mottat, haha.. Så akkurat nå leter jeg etter en potensiell plass. Tenker på do. Er der jeg bruker nest-mest tid, tross alt! My toilet ♥ Okei tror det er feberen som snakker nå, jeg stopper.. 

50 kommentarer

Siste innlegg