brev i posten, woho

God morgen fininger ♥ Våknet opp i dag og sjekket kommentarene på innlegget jeg skrev i går angående komplekser for smilet mitt og må bare si WOW! Jeg er helt overveldet over den gode responen og hvor utrolig snille dere er med meg. Nå skal jeg starte dagen med.. et smil! Virkelig. Og det er takket være dere, jeg er så utrolig heldig som har flere tusen venner rundt om i landet. For ja, jeg vil faktisk kalle dere for det. Støtter meg når jeg har det vondt og oppmuntrer meg uansett hva. Love you, og aner virkelig ikke hva jeg kan gjøre for å vise det godt nok. . Men jeg prøver!

Det er nydelig vær ute i dag (så vidt jeg har forstått det ved å kun se ut vinduet) og det er jo ikke helt feil! Men likevel blir man ikke brun av solen i nord-norge så jeg skal ta solarium nå. Har jo kuttet utrolig mye ned på det i det siste! Er det forresten noen av dere som vet hvorfor de aller fleste blir “kun” brun på magen og ikke ellers? Slik er det for meg også, haha!

 

Og så fikk jeg dette brevet i posten i dag.. Dere kan jo gjette 2-3 ganger på om dere tror jeg synes det er kjipt eller bra!

159 kommentarer

Siste innlegg