” der er hunden til sophieelise”

I dag har vært en typisk veldig fin dag! Godt humør selv om jeg er syk, selv om dere sikkert alle vet at det er utrolig kjedelig når man bare må ligge inne lenge av gangen. Jeg har i alle fall fått tenkt mye, haha! Det er i slike situasjoner man føler seg totalt ensom fordi man ikke kan være noe med venner, ingen som kommer hit osv osv. Jeg hadde en liten breakdown i går hvor jeg følte at hele verden hater meg, jeg er forever alone og hele pakken men slik er det jo overhode ikke! Tror jeg må slutte på p-piller, jeg blir helt gal i hodet av det haha. Alle hormonene! 
Men ja, jeg har laget videoblogg. Med hunden min. Av en eller annen merkelig grunn var det ønskelig så det fikset jeg i dag og den kommer ut i morgen, er allerede på opplastning på youtube. Hunden min gleder seg også.. Hehe, lille divaen min! En gang når jeg og hunden gikk tur så hørte jeg noen si “se, der er hunden til Sophie Elise” og nei jeg KØDDER ikke.. Ja, der er hunden min liksom. Og her er jeg. Men det var visst ikke så viktig, haha. 

Herregud jeg dusjet i morges og enda ser håret mitt SYKT fett ut på grunn av etterveksten.. Hater det! 

Haha sant hun ser ut som en liten apekatt? Tror ikke det grepet hun har rundt hånden min er helt normalt altsåå.. Hun holder rundt meg hele tiden! Her sier hun “oh no she didn’t!”

Uansett, jeg og mamma var på glitter en snartur tidligere i dag siden de har så mye tilbud, en perfekt sjangse til å få meg noe før Hove! Jeg hadde et par ting fra glitter som jeg har fått i gave som skulle byttes inn, genialt for da slapp jeg å bruke penger! Jeg fikk med meg to stråhatter og to par solbriller derifra – og stråhattene kunne jeg fint ha spart meg for, jeg fikk ikke sett meg i speilet når jeg prøvde de på butikken så når jeg kom hjem og prøvde skjønte jeg at det er ingen i verden som er styggere med stråhatt enn meg.. BOMKJØP!

Men solbrillene er jeg veldig fornøyd med, jeg elsker virkelig slike “freak” solbriller, om dere skjønner hva jeg mener? Selv om jeg ser ut som en idiot med de på også. Om kjæresten min har noen slags frykt for at jeg skal være utro på Hove så tror jeg ikke han trenger å bekymre seg stort lengre, jeg kommer til å se ut som den kvinnelige versjonen av John Lennon – oppstått fra de døde – med andre ord, ikke noe klinemateriale.

John Lennon sitt barnebarn:

Og sååå til sist! Veldig mange av dere har spurt meg hvilken leppestift jeg bruker og om jeg kan anbefale noen som ikke er testet på dyr men samtidig ikke koster så alt for mye, og det kan jeg så absolutt! Jeg bruker en fra e.l.f og den er ganske matt/lys rosa slik at den ser naturlig ut. Det beste av alt er at den funker leppene og holder nesten hele dagen, noe som betyr at jeg ikke må ha den med meg over alt! Jeg kunne ta den på meg før skolen, så holdt den hele dagen. Den finnes HER. Og prisen? 30 kroner!

Og ta blilde av leppene sine er jammen ikke barnemat, så her får dere bilde av ansiktet mitt. Vakkert. Nydelig. Up close. Null rediering. Nakent. Vågalt. Alien. Null hår. 

 

 

115 kommentarer

Siste innlegg