smil mer, duckface

Jeg får hele tiden høre fra dere at jeg ser ut som en mørbanket and hver gang jeg ikke smiler på bilder. . Altså jeg lager ofte trutemunn, men når jeg IKKE gjør det og uansett får høre at jeg ser jævlig ut så er det ikke så utrolig digg akkurat. Synes dere ikke store lepper med litt “trutmunn” er fint? Jeg synes det er dritdeilig, det er jo DET sexsymbolet! 

Men jeg tok det til meg, så dere kan slappe helt av, jeg skal smile som om det aldri har blitt smilt i verden før. Neida. Jeg liker jo smilet mitt, er bare at nesen min blåser seg opp til det dobbelte hver gang jeg trekker litt på smilebåndet og det er FAKTA! En gang fikk jeg en kommentar som sa “skjønner godt hvorfor du vil operere nesen din” og jeg kan med hånden på hjertet si at en kommentar aldri har svidd så mye i hjertet før.. Men jeg er den jeg er og begynner vel og akseptere det. . Jeg skal prøve å smile mer om dere prøver og kommentere mer og ikke minst være konstruktive og komme med oppløftende kommentarer! Veldig mange av dere er sykt flinke på det, og jeg setter så stor pris på det. Love you!

Nå skal jeg ha litt kvalitetstid med familien, håper ikke mamma og pappa drar på hytta! Vil at de skal være hjemme når jeg er syk.. Snakkes senere, og smil til verden så smiler verden til deg ♥



233 kommentarer
    1. Søt når du smiler! 😀
      Kan du legge ut et nytt bilde av deg uten extensions i et framtidig innlegg? værsåsnill :)) Sykt søt!

    2. Du er så sykt pen når du smiler med åpen munn!
      haha personen med nesekommentaren kan se seg selv i speilet i to sek. Det finnes ikke EN eneste person i verden hvor nesen ikke utvider seg når man smiler, haha. Det er naturlig, og ikke stygt! Det er ingen andre enn deg selv som tenker over det sophie!
      Slutt å tenk så mye over det, du er fantastisk og naturlig pen, nyt det og lev<3

    3. Jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om! Du har jo et kjempefint smil og nesen din er minst like fin. Sett pris på at nesen din ikke rommer hele annsiktet, jeg har derimot en gigantisk nese og jeg har vurdert mange ganger å ta en operasjon. Sett pris på utseendet ditt, er nok veldig mange som misunner deg for det! Også vil jeg bare tilføye at når folk kommenterer dritt om utseendet til noen, er det fordi de er misunnelige og prøver å finne noe å klage over <3

    4. ALLE er fin på sin måte. Du er fin på din måte, og jeg er fin på min måte! Du er fin akkurat sånn som du er! Å det kommer du alltis til å være! <3

    5. Du er blitt så sykt kroppsfiksert at det er skummelt… Greit at du er det, men trenger vel ikke nevne det hele tiden?

    6. Jeg syns ikke du skal bry deg om hva alle de andre sier til deg. Alle har sine måter å smile på, og jeg personlig syns du smiler kjempe fint uansett hvordan du smiler 🙂 A smile is the prettiest thing a girl can wear :))

    7. Du er nydelig uansett Sophie, men å være helt naturlig skader virkelig ikke! Vakker er u uansett, trutmunn eller ikke!
      -Amalie

    8. Du er nydlige uanset Sophie! men du burde smile mer me tennen de e syktfint på deg <3 ,de er nydlig,men er fint sånn du pleier men tennen er så fine å du passer de så godt <3

    9. Du e hærli Sophie! Ikke la noen stygge kommentara trækk deg ned! Du har vakker nese og deilig trutmunn!! Bare bullshit som kommer ut av sjalusie munner;)

    10. Du er nydelig uansett hva du gjør med munnen! Men selv liker jeg smilet ditt best! Hadde jeg hatt det smilet hadde jeg smilt hele tiden, haha<3 Loveyouuuuuuuu!!!! <3

    11. smilet diitt er så nydelig! syntes det er frekt av folk som kommenterer på restylanen på den måten de faktisk gjør. du er sexy sophie!

    12. Du er jo helt nydelig da du smiler! du burde fortsette å smile med det herlige og lysende fine smilet ditt!:) <3

    13. nesa de er kjempefin:D kunne gjerne hatt den! og når du smiler med tennene, det er så fint, og jeg kan hånden på hjerte si at jeg ikke merka noe forskjell på at nesa de ble ” større ”, tror ingen legger merke til det, utenom deg selv!

    14. Du er helt nydelig når du smiler, Sophie! 🙂 Super pen, så ikke bry deg om negative kommentarer! Bare misunnelige drittunger som ikke vet bedre enn å rakke ned på andre for å føle seg selv bedre!

    15. min nese blir også større når jeg smiler, og jeg syntes den er litt stor fra før! men du er jo bare nydelig når du smiler! 🙂

    16. digger deg sophie, men trutmunn er noe av det styggeste som finnes. du ser mye bedre ut når du smiler!

    17. Ikke mere duckface og mer vanlige smil hadde vært greit ja 🙂 Og har lest et par ganger at du ikke liker nesen din, men har helt ærlig aldri skjønt greia med det, jeg kan rett og slett ikke se hva som er så forferdelig med nesa di 🙂

    18. skjønner ikke hva du snakker om jeg, nesen din er heeeelt normal jo! hehe, dette er tull. folk skal jo si så mye negativt hele tiden, har man ikke noe posetivt å si, så HOLD KJEFT! du er fin, akkurat som du er:-)

    19. Du har et utrolig vakkert smil Sophie! 🙂 Hadde jeg hatt det smilet der, hadde jeg vært strålende fornøyd!

    20. Jeg syns du er sykt pen når du smiler. Aldri vært noe fan av duckface så lenge det ikke er på kødd, men for all del så må du gjøre som du vil 😉

    21. ingentig er gale med nesen din? jeg la ikke merke til det! du er syykt pen sophie, hvertfall når du smiler <3

    22. Herregud du e sykt pen da du smiler!! <3 Fineste bilde jeg har sett!! Ikke bry deg da folk sier duckface til deg og sånn drit! Du er pen uansett!
      -Silje <3 🙂

    23. Eg syns du har eit superfint smil Sophie! Er ikkje noko gale med nasen din i det heiletatt!
      Berre sjalue folk som kommenterer negativt!

    24. Annie: Er det rart hun blir kroppsfiksert når du/alle andre prater dritt hele tiden? NEI! Så det er ikke så rart at ho blir det, nei… IDIOT!

    25. Synes du hadde kjempefint smil, jeg! Og jeg synes du er kjempefin, og jeg ser opp til deg som tør å være deg selv! Men er du og søsteren din halvsøstre eller hel? dere ligner seriøst ikke en plass! Men, du er myye finere, garantert! Loveyou Sophie !

    26. Se der ja! ååh, du er sjukt pen når du smiler sånn der, med tennene og greier! Du er så utrolig pen når du dropper “duckface”, missunner utseende ditt såå mye!:)

    27. Herregud, jeg ser jo ikke forskjell på nesa di i det hele tatt jo. Den som kom med den kommentaren må være rar i øya eller noe. Du har penere nese enn meg i hvertfall. Jeg har sånn ganske svær i grunn, syns jeg.
      Du er så pen når du smiler naturlig. Du kler så godt et naturlig smil. Men du kler også den duckface-stilen! Lov meg å aldri slutte med de duckfacegreiene dine, det er jo selve varemerket ditt jo! Haha, vennene mine vet at jeg liker deg ganske godt, så på hvert bilde jeg ikke har leppene pressa inn sier de alltid sånn “SOPHIEELISE!”. Da skjønner du liksom. Det gjør det til deg <3

    28. Æ synes du e drit fin når du smile og har vanlig munn! E bare du sjøl som ser at du får “stor nese”. Duckface har aldri vært noe sexsymbol, er veldig få som synes det er noe fint.

    29. Du er pen når du smiler vanlig, og nesen din er ikke noe å bekymre seg over 🙂
      Er heller ikke noe fan av “duckface”, men det er smak og behag, og det er tross alt et fritt land vi lever i 😉

    30. Stor nese? Du har jo langt ifra stor nese. Du er kjempefin når du smiler, og du bør virkelig ta det til deg. Og ser over at jeg ikke er den eneste som syntes at du er nydelig når du smiler. Drit i de småungene som ikke har lært seg hvordan man oppfører seg mot andre (spesielt over nettet).. De er bare misunnelige. Du er flott som du er, du trenger ikke forandre noenting 🙂

    31. Hei 🙂 stor fan av din og tcmn og mammatilmichelle bloggene <3 Jeg hadde blirr glad med en kommentar tilbake <3 Bloggen heter Wonatalia.blogg.no ILU !!! <3

    32. For en fantastisk person du er Sophie, at du innrømmer at du tar kritikk til deg og gjør noe med det for å glede oss står det respekt av! Digger jenter med litt bein i nesa men samtidig tørr å vise en ydmyk side, og det er du. Stå på jente:) Du kommer til å bli noe stort en dag.

    33. takker dig her fra Danmark, at du skrev det inleg, bedte dig om at skrive det inleg hvorfor du gør som du gør. stå på Sophie, du er smuk 🙂
      + jeg syntes også det er sexet den trutmun :I

    34. syntes selv store lepper er fint, men da når de er naturlige. det er sant som folk sier, det blir litt duckface når du gjør deg til på den måten, men selfølgelig ikke noe grunn til å være slem for det om. alle(de fleste) har jo sine komplekser, å dette er da en av dine, men vit det at du er utrolig nydelig når du smiler med tennene. det er så mye mer EKTE og ikke minst sjarmerende. tror en hver gutt heller foretrekker det enn en tilgjort andemunn:)
      digger bloggen din, du har mange gode meninger, stå på!

    35. Bra at du slutter med duckface(syns ikke det er det men det får no være) for du har så pent smil, enten så er det jeg som er blind eller så får ikke du større nese når du smiler:) håper du forsetter med det, det gjør virkelig bloggen sin mer “real” og livligere enn den var før(syns jeg). Håper du endrer header og bilde, til et bilde du smiler, for det blir 100% finere! Men du er fin og pen uansett, og bra du er stolt Over hvem du er og kroppen din!<3 inspirerende.

    36. Åhh, jeg blir så glad hver gang du smiler sånn som på det bildet!du har et så fantastisk smil!
      Jeg skjønner ikke hva du mener med nesa si for du har jo så liten og søt nese uansett om du smiler eller ikke.
      Jeg syns nesa di blir litt “større” når du lager sånn ‘duckface’ som noen kaller det for da blir det så mye skygger rundt nesa di men når du er så nydelig så er det ingen som legger merke til nesa di når du er så fin fra før 🙂

    37. Jeg syntes du er utrolig pen jeg 🙂 Smilet og nesa di og, ser ikke noe galt i det 🙂 Får håpe foreldrene dine blir hjemme hos deg da 🙂

    38. åherregud for et fint smil du har. håper du smiler litt oftere, for det var sykt pent smil : ))

    39. Syntes du er pen uansett jeg. Og den nesa di? Er ikke noe galt med den, min er mye styggere.. og større

    40. Får høre og hele tiden at “trutmunn” ikke er pent og jeg bare wtf , dødssexy! Men et smil er vel kansje enda mer sexy?;-)
      Husk. Dette du er utrolig pen og vær stolt av deg!
      God bedring flotte deg!

    41. Herre gud jente! Har så lyst til å gi deg en klem akkurat nå. Ord kan såre dypt, og folkene som sier dritt til deg har akkurat som mål å gjøre det.. Så fuck dem, du er vakker!

    42. Begge bildene var fine, spesielt det øverste. Men profil bildet ditt.. seriøst!! Litt trutmunn er fint, men å ommøbelere munnen så jævlig til at det ser ut som ei and som har fått i seg botox, nei det er ikke fint.

    43. Jeg synes du er pen uansett jeg og de som slenger dritt er bare misunnelige. Drit i de, du er utrolig vakker!! <3
      Og god bedring <3

    44. synes du er utrolig pen når du smiler!! og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du har komplekser for nesen din, tror det er veldig mange som er misunnelig på den 🙂

    45. du er kjempe fin!!!
      du burde appsolutt smile mer på bildene dine!!!
      dette er noen av de fineste bildene av deg!!!!

    46. Må innrømme at jeg ikke er noen fan av duckface, for det ser så utrolig tilgjort og unaturlig ut. Altså, ikke pent. Og du har et utrolig fint smil, så du burde definitivt smile oftere 😀 Og du har ikke sånn typisk nese som alle andre, men det er jo også noe som gjør utseendet ditt mer spesielt 🙂 Du ser ikke ut som “alle andre” 🙂

    47. Smil ditt naturlige smil, du har et vakkert smil:) Når du lager trutmunn ser du litt “billig” ut. Kan ikke skjønne at noen synes det er fint med trutmunn.
      Og jeg så en annen blogger som hadde fått “hjelp ” til større lepper. Hun så ut som en and.

    48. Haha, operere nesen? Det trenger du ikke! Den er jo så å si perfekt! Og stol på meg når jeg sier det….jeg ville ikke sagt d visst ikke:)

    49. Du er nydelig uansett Sophie, men jeg må si at når man ser de trutmunnene du har, er det vanskelig å tenke at du ikke har tatt restylane. Det har du tatt? Nesen din er så fin, du trenger jo ikke operere noe som helst med kroppen din eller ansiktet ditt. DU ER FLOTT AKKURAT SÅNN SOM DU ER:D

    50. Du trenger absolutt IKKE operere nesen din! Den er nydelig AKKURATT som den er! Og det er så utrolig godt at du endelig har skjønnt at du er 1000 ganger finere med naturlig smil!! <3 stå på og for all del,som sagt -DU TRENGER IKKE OPERERE NESEN DIN <3 den er som den skal være! Klem fra ei som digger bloggen din!!

    51. Tuller du? Du må ikke ta det til deg. Du tror det sikkert ikke, men de som sier dette er de som er sjalu. Ingenting er feil me nesen din??? Og du er utrolig nydelig, du er en av de heldige <3

    52. Se der ja, det var andre boller. Et ordentlig smil gjør aldri et ansikt stygt, uansett hvor mye nesa blåser seg opp.

    53. Du er jo bare nydelig når du smiler! At nesen din blåser seg opp når du gjør det, kan ikke jeg se i allefall 🙂

    54. Synes du er ei nydelig jente Sophie og jeg synes det er pent med trutmunn,, men i det siste synes jeg det har vært liiitt for mye av det gode :p

    55. Seriøst? Du har kjempefin og ikke minst LITEN nese, Sofie! Smil mer ja, det er mye finere enn duckfacet. Har aldri kommentert noe stygt om duckfacet ditt, men nei, syns verken det er fint eller sexy. SMIL JENTE, det er så mye herligere 🙂

    56. Kjære Sophie,
      Smilet ditt er nydelig,
      Nesen din er vakker,
      Håret ditt er pent,
      Øynene dine er søte,
      DU er bra!
      Husk alltid at alle er nydelige, både på innsiden og utsiden. Og ikke la noen ta deg i fra deg.
      #Bildet du har av deg når du smiler, er ikke stygt. Ikke pent. Ikke søtt. Men nydelig 🙂
      Ha en fin dag, hilsen Victoria <3

    57. Smilet ditt er nydelig! Forstår ikke folk som skal pirke på alt og kommer med dritt via nettet bare for å få bedre selvtilitt, eller hva dem prøver på? Du er søt uansett, Duckface eller ikke. Prøver ikke å smiske har selvfølgelig reagert på ting før, forskjellen er bare at jeg bryr meg om hva jeg gjør og ikke hva alle andre gjør. Skaff dere bedre selvtilitt på en annen måte enn å rakke ned på folk. Gjør som du vil, Sophie. Haters gonna hate.

    58. Du er nydelig uansett som du smiler eller lager et såkalt “duckface”, bare så lenge du føler deg bra!

    59. Kan komme med litt konstruktiv kritikk til deg. Å det er at du vart faktisk mye finere når du smilte enn når du laget trutmunn 🙂 Og hvis det er nesa di du er redd for kan jeg også si at nesa di så finere ut når du smilte. (Den blåste seg faktisk mer opp når du laget trutmunn). Også ble det så my penere og naturlig når du smilte! 🙂

    60. Du er sykt pen når du smiler, begynner å smile selv kjenner jeg når jeg ser at du smiler;P Men jeg anbefaler deg sophie at du burde fokusere på de positive kommentarene du får på bloggen istede for de negavtive, får jeg har lest kommentarene på mange av dine inlegg og det bruker å være 500 ganger så mange positive som negative. De kommentarene kalles sjalusi:) Du er nydelig!

    61. Syntes du er fiin uansett jeg!! Bare gjør det som føles best for deg og ikke bry deg om hva andre mener ;)ELSKER bloggen din<333

    62. Du er vakker uansett, Sophie! Og jeg ville gjerne hatt nesen din om jeg kunne, men jeg er stuck med min egen. Iallefall til jeg er gammel nok til å operere den.

    63. du ser så utrolig søt og fin ut når du smiler med åpen munn! du er ikke stygg, langt i fra, men av og til så er leppene dine altfor store (etter min mening) på noen bilder. for all del store lepper er fint, men ikke så store

    64. Duckface er ikke noe du burde fortsette med,du er så pen når du smiler. Og hvis du er redd for at nesa DI fucker seg når du smiler, så burde du se min….jeg ser ut som et uoppdaget dyr når jeg smiler xD nesa mi er et sårt punkt hos meg også, for den kan du gjøre så lite med om du er missfornøyd med den :/ men jeg syns du er kjempepen når du smiler normalt ^^

    65. Wow! Du er helt SINNSYKT vakker når du smiler! Du bør gjøre det oftere! Du har kjempefine tenner! 🙂

    66. Nesen din er kjempefin! Min er uten å overdrive omtrent dobbelt så stor, så du burde være fornøyd! Du er forresten utrolig vakker når du smiler (og ellers!) <3

    67. Så utrolig fint smil du har! Du bør være stolt over det, og overhode ikke tenke på nesen din! Jeg har selv en utrooolig stor nese, som rett og slett kan ødelegge mye av selvtilliten… Har vel egentlig blitt veldig vandt til det etterhvert..

    68. Og du som er så søt når du smiler, og den søte nesa haha 😀 <3 digger deg å bloggen din ikke gi opp!! stå på!!!!

    69. SPØKELSESVIDEOEN???
      fant du ut at det ikke var no’ spøkelse, eller?:)
      btw. synes du smiler kjempefint, nesen din er bare søt, sånn som resten av deg Sophie♥

    70. SERRIØST ?? jeg kjente meg så syykt igjen akkurat nå. Jeg har så sykt lyst til å operere nesen, men da blir jeg liksom ikke helt”meg selv” igjen. Jeg syntes selv jeg har stor nese og det er MYE av grunnen til at jeg ikke smiler så mye på bilder.
      Jeg har lest bloggen din en stund nå og det første jeg tenkte med meg selv når jeg kikket på utsende ditt var: P-E-R-F-E-K-T… jeg misunnet nesen din, leppene, kroppen, alt liksom.. du er kjempepen!
      Men det er veldig deilig å høre at jeg ikke er alene om det lille “problemet” 🙂 Du er nydelig, og jeg elsker deg for den du er. Ikke få dette til å høre klisjete ut, men du er deg så selv fullt ut, du er et fantastisk menneske!

    71. Først må jeg bare si at jeg elsker deg sophie!! Du er forbildet bitt! Syns du er kjempe pen slik du smiler til vanlig, men nå når jeg så disse to bildene over så jeg at du va enda penere! Utrolig nok men sant, hadde ikke trodd at du kunne bli penere! Love you sophy girl!

    72. Du er SYKT pen når du smiler med tennene så fortsett med det! Og nesen din er jo helt normal.. Forstår ikke hvem som tenker over hvordan nesen ser ut, haha.

    73. Når du lager duckface, syns jeg du ser helt forjævelig ut og kunne aldri tenkt meg å være deg. Men når du smiler blir jeg sjalu som faen fordi du er så pen når du smiler! <3 jeg legger ikke merke til nesa di i det hele tatt!

    74. Hva får deg til å tro at trutemunn på alle bilder er “sexsymbol” og fint? Du er jo DRITFIN når du smiler ordentlig!! Du ser kanskje ikke mørbanka ut, men du er SÅ mye finere når du smiler, ser ikke de “kompleksene” dine. Stå på, digger deg!

    75. Du er så utrolig pen når du smiler Sophie! og HVA?! hvilken nese? Det har jeg aldir lagt merke til!!! Det er så synd at haters i det hele tatt gidder, men husk, de er bare sjalu jenter som skulle ønske de var halvparten så pen som du!
      Ha en fortsatt fin kveld, klem fra fast leser 🙂

    76. Jeg har samme “problemet”. Jeg har veeeldig mye større og styggere nese enn deg, så jeg liker heller ikke å smile. Det er fakta at nesa blir best om man er naturlig eller lager trutmunn, jaja.

    77. DU ER PERFEKT, UNIK OG SPESIELL UANSETT HVA NOEN SIER! digger deg, digger måten du får meg til å ville bli et bedre menneske, måten DU løfter MEG opp med innleggene dine! Du er så sterk, så snill og så utrolig vakker! På utsiden og innsiden! Selv om du kanskje ser på denne kommentaren som en’ av utrolig mange må du vite at jeg ser opp til deg på en måte kanskje få gjør! Ikke slik at jeg vil være deg men slik at jeg vil lære av deg! Lære hvordan du takler alt på en så bra måte, hvordan du greier å komme deg gjennom selv de tøffeste tider og måtes du alltid får meg til å smile! Du er A-M-A-Z-I-N-G! Elsker bloggen og DIGGER deg! ♥♥

    78. Kafan? håpa du les denne kommentaren.
      Du e jo fette fin, okei?
      næsa di hva berre utrulig søt, å smile ditt e utrulig fint ;* du e å fin når du laga trutmunn!
      hallo, mange vilt sikkert ha dødd førr å hatt en sånn kropp som de, håre, nesa ALT + dn søta hunden din da ;; woop øyan ;o!! fette fin sei e berre! å stol på me, e mein da.
      yolo, you only live once, så smil førr faen! <3 - En fast leser som heter Lovise! ;P

    79. Hei! Jeg syns du er kjempepen sophie, og det er ikke noe jeg bare sier! Jeg skjønner ikke hvorfor du vil operere nesen (hvis du vil det da), fordi jeg er skikkelig misunnelig på deg! Jeg syns du ser mye penere ut når du smiler uten ”duckface”, fordi da ser du mye mer naturlig og glad ut! Syns egentlig du er pen uansett, men hvis jeg var deg ville jeg hatt naturligt smil 🙂 Har lest bloggen din kjempelenge, kommer nok til å fortsette! Du virker som en kjempegrei jente, so keep up the good work! 🙂 Klem fra en veldig misunnelig leser 😀

    80. Kjære deg, nesen din er det absolutt ingenting galt med! Og du ser fantastisk ut når du smiler 🙂 Kunne ikke tillate meg selv å scrolle videre uten å fortelle deg det du har rett til å vite – at du er fin AKKURAT som du er <3

    81. En kvalitet e har, e at e virkelig klar og sjå kordan ein person e, uansett kordan man framstille se i ein blogg! og du ska vet at e syns du e et fantastisk fint menneske, både på utsio og ikke minst på innsio!:-)

    82. Ååh sophie da <3 jeg personlig synes ikke at det er fint å lage duckface, det ser rett og slett litt fake ut... Men det går bra, du kler det litt bedre enn visse andre! Men du er 10 ganger mye finere når du smiler, du er skikkelig pen faktisk! Jeg elsker smilet ditt! Og skal jeg være ærlig, ser jeg ikke mye forskjell på nesen din akkurat når du smiler, jeg legger ikke merke til det i det hele tatt. Det er kun du som legger merke til sånne småting 😉 jeg elsker nesen din også, og jeg skjønner ikke hva folk tenker med når de sier sånn? Herregud jeg blir så sur... Det er 100 % sjalusi, for å psyke deg ned for at de skal føle seg så jævlig bra selv..
      Når det er sagt, vil jeg bare si at dette er faktisk mine helt 100%
      ærlige meninger, og jeg vil bare at du skal innse det jeg skriver <3

    83. synes ikke nesen din blir så mye større jeg, men litt! men herregud, det er jo helt vanlig spørr du meg. du er fin akkuratt som du er, du sophie :)<3

    84. du gjør jo det du synes er komfortabelt, og da synes jeg virkelig ikke du må ta det innover deg! jeg synes ikke duckface er så veldig pent, men for meg, har det blitt en del av merkevaren din! det har gjort du for meg, passer _du_ med det! 🙂
      (forresten, synes du nesen din ser stor ut, har du ikke sett min!)

    85. Jo. det er faktisk driit fint med trute munn og store lepper! når det ser og ER naturlig..
      På deg er det absolutt ikke det, og du har et lite søtt ansikt, liten søt nese og passer best med dine søte naturlige lepper :)Du er jo fin uansett du.

    86. Synes du er like fin om du lager trutemunn eller smiler det søte smilet ditt jeg 🙂 og nesen din er helt fin og normal uansett hvordan du velger å posere på ett bilde <3

    87. Du er helt nydelig! <3
      og uansett hvordan du smiler, ser nesen din like fin og søt ut, hehe ^^
      og alle slemme kommentarer om utseende, er bare rein sjalusi fra dems side! 🙂

    88. kjære søte deg! SLUTT å forsvare deg! det vil ALTID komme negative komentarer, det beste er bare å drite i det, å ikke legg opp innlegg om hvorfor du ikke bryr deg osv! det viser bare “haters” at du bryr deg.. er bare å få hard hud med en gang. hver gang jeg er inne på bloggen din er det altid noe om utseende ditt og hva andre synes om det!! DRIT I DET!!

    89. du er fin uansett, men litt ekstra når du smiler! og trutemunn er deilig, på deg. ikke på alle fjortisjentene på facebook liksom..

    90. Syns helt ærlig ikke “duckfacelooken” er så veldig smakelig, men det er alltid positivt med et smil! 🙂

    91. syns du er flott, jeg! du har et superfint smil som varmer veldig- er så bra å se deg glad 🙂 og nesa di? den er det ingenting i veien med.

    92. Skjønner akkurat hvordan du har det. Selv hater jeg å smile med tennerne siden nesa mi blir dobbelt så bred. Jeg missliker nesa mi veldig fra før og det gjør overhodet ikke saken bedre når den blir dobbelt så stor når jeg smiler med tennene. Jeg synes du er nydelig når du smiler, uansett hvordan måte du smiler på, men jeg ser jo ikke deg fra ditt synspunkt og jeg vet hvordan du føler det. Klem 🙂

    93. Sophie, du er nydelig. du har vakkert smil og du ser helt fantastisk ut uansett om du smiler eller ikke 🙂

    94. Har aldri vært noe særlig fan av duckface egentlig. Det er ganske fint med fyldige, store lepper, men ikke overdrevent.
      Du er utrolig nydelig når du smiler med tenna! Elsker smilet ditt 🙂

    95. Må helt ærlig si at jeg var litt lei av de duckface-bildene dine, men Sophie, Du er Sånn seriøst helt nyyydelig når du smiler! Det fineste et ansikt kan bære er et smil!

    96. ikke ta dette som kritikk men det er ikke fint med trutmunn, !
      Det er fortsatt ikke noe galt med nesen din, den er jo egentlig helt normal i størrelsen, jeg kunne godt tenke meg å hatt den : ) Du må ikke ta det til deg, det er nok en person som er hakka sjalu på den! 😉

    97. Du er så mye finere når du smiler, Sophie! Du har et nydelig smil, og nesen din ser ikke ille ut i det heletatt 🙂 Du er vakker.

    98. Misunner deg, du er så kjempe pen!
      Så igjennom alle kommentarene her, nesten bare positive, men det må jo alltid være noen negative også, og jeg ble så irritert når jeg så den første! “du å søstra di har likens næsa, jævlig stygg :p” jeg mener, seriøst? Ikke nok med at kommentaren var helvetes så frekk, men så er hun anonym og skal også blande inn søsteren din? Fy faen så drøyt og så jævlig ekle folk kan være! Jeg tviler sterkt på at den personen som skrev det der er noe vi kan kalle “pen” for når hun først kritiserer deg for utseendet, som er en av de peneste jeg vet om, må hun være faen så sjalu!
      Digger deg Sophie, du er forbildet mitt <3

    99. Ahh, du er IKKE alene! 😮 har akkurat det samme “problemet” når jeg smiler, føler nesen utvider seg mer enn munnen… har faktisk tenkt på å operere den, men tror nok ikke jeg kommer til å gjøre det i og med at man kan ende opp med stygge arr…
      men disse bildene du la ut nå var i alle fall DØDSFINE! 😀 tror nok det er mest sånn at det er vi som sitter med kompleksene selv som tenker mest over det… og så har vi jo haters som sitter med zoomebriller og bare leter etter feil, men feil vil de uansett finne, så hvorfor bry seg? 😮 men du er i alle fall nyyydelig Sophie, syns absolutt ikke du burde operere nesen, du har faktisk en av de fineste nesene jeg vet om 😮 haha, jaja, stå på! 😀 <3

    100. WOW, NÅR DU SMILTE SÅNN ORDENTLIG, SÅ BLE DU HELT SINSYYYYYKT MYE PENERE! Ansiktet ditt så litt mer “glad” ut, enn sur. Du har et nydelig smil, så fortsett å smil sånn!

    101. Latterlig, er da ikke noe galt med nesa di! Kjempesøt og liten 🙂 Og smilet ditt er nydelig. Smil som aldri før du, drit i alle haterne som prøver å finne feil ved deg som absolutt ikke eksisterer. Helt tragisk!

    102. Haha, nesa mi blir også sånn når jeg smiler…
      MEN SOPHIE!! Jeg synes ikke du er stygg når du lager sånn ”duckface” men det er bare det at du er så mye finere når du smiler. Du ser så mye gladere ut, og du er jo bare helt nydelig!

    103. Nesen sin skal du overhodet ikke tenke på når du smiler! Jeg synes du har en tynn og litt spiss nese, noe som jeg synes er utrolig pent! Jeg har jo faktisk en nese som er ganske rund i tuppen, noe som gjør at nesen min bare ser feit ut…haha
      Du er helt nydelig når du smiler! Hvite, rette tenner, nydelige øyner, en fin nese og fyldige jevne lepper! Du har ingenting å skamme deg eller bekymre deg over. Vær fornøyd med deg selv for det er så utrolig mange som missunner utseendet ditt!
      Og uansett hva vi “pirker” på oss selv med, så må vi huske at kroppen skal IKKE være symmetrisk, den er ikke ment å være det 🙂

    104. Herregud så mye finere du ble uten trutmunn, det gjorde SÅ mye. Du er alltid pen, men nå ble du PENERE 🙂 Du har ett utrolig pent smil du burde være stolt av 🙂

    105. Store restylane lepper er IKKE fint. Det ser bare ekkelt og latterlig ut. Store myke naturlige lepper er fint, men ikke fake lepper. Ikke pent med gakk gakk lepper..
      Du må slutte med å lage trutemunn. Du ser mye bedre ut når du ikke lager trutemunn. Det er så fjortis.

    106. HAR DET AKKURAT LIKKENS SOM DEG! jeg hater å smile med åpen munn på bilder, for nesa blir så bred..

    107. Syns du hadde et kjempe fint smil! Og nesen din så jo langt i fra stor ut. Syns også øynene dine lyste opp veldig og det var virkelig kjempe fint. Du skal jo få være som du vil og gjøre som du vil men syns du skal vite at når du smiler er du iallefall flott!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg