lillesøsteren min sin blogg!

Forresten så er det mange som har lurt på hvem lillesøsteren min er og slike ting, hun har blogg men jeg har ikke hatt lyst til å linke den her kun fordi jeg er redd hun skal få stygge kommentarer – hun er så ung, og jeg vet at jo yngre man er jo mer blir man påvirket av hva andre sier. Har vært litt redd for at hun må oppleve det samme som jeg har opplevd mange ganger, alså at kommentarer “ødelegger” måten jeg ser på meg selv, men vi har snakket om det sammen nå så tror det skal gå bra! Hele grunnen til at jeg skriver dette er fordi NÅ kjører vi en annerledes spørsmålsrunde ettersom jeg aldri klarer å få knødd meg til å svare på mine egne! Spør lillesøsteren min ting om meg, så kommer svarene ut mens jeg er på Hove, altså i neste uke en gang. Lillesøsteren min er veldig flink til og skrive, så det bør gå fint! Så kjør på med spørsmåål.

Så ja, spør lillesøsteren min spørsmål om meg i dette innlegget så svarer hun senere! Altså spørsmålsrunde bare at hun svarer OM meg.

Dere finner forresten bloggen hennes HER HER HER HER.

Her er hun! 

57 kommentarer

Siste innlegg