morsomme minner

Husker en gang jeg hadde innlegg med forskjellige minner jeg har, så nå tenkte jeg å kjøre på med et til med forskjellige ting jeg husker fra da jeg var yngre! 

♥ Nå når jeg og Amanda var i Oslo så var vi begge litt brisen etter David Guetta konserten, og så delte vi taxi med to damer som var en god del eldre enn oss – tror hun ene sa hun var 38 eller noe. Uansett, hun dama prøvde å spleise meg med sønnen hennes på 17 år som visstnok var en “langutt” i følge henne, altså at han spiller mye dataspill og at han ikke var noe særlig pen men det gjør jo ingenting, han kom tross alt til å tjene mye penger – nok en gang, i følge henne. Sønnen hennes het visstnok Adrian haha. . Og så prøvde de å dra oss inn på en uteplass for 20 +. Crazyness!

♥ Det er veldig sjeldent jeg drikker så mye at jeg blir full, men for rundt 2 måneder siden skjedde nettopp dette – og når jeg er full, så er jeg full halv 11 om kvelden og så drar jeg hjem. Jeg lå på badet og var ganske dårlig og følte at jeg måtte pusse tennene, dette skulle min “kjære” venn Anne-Sofie hjelpe meg med. Hun tok ikke inn en tannbørste i munnen min, men enn dokost! ” Æ love dæ det e bare en litt stor tannbørste”. Well, hevnen er søt… Bare vent:-)

♥ Da jeg var 14 år hadde jeg en kjæreste som var 18 som jeg ikke fikk lovt å sove hos, dette sa jeg selvfølgelig ikke til han og latet som at alt var cool og at jeg hadde verdens beste foreldre som ga meg lovt til alt – noe som ikke stemte. Jeg måtte leve et sykt dobbeltliv, hvor han trodde jeg fikk lovt til alt mulig mens jeg i virkeligheten (forståelig nok ) fikk lovt til ganske lite. Når jeg skulle sove hos han måtte jeg si at jeg sov hos venninner og når ikke det gikk så snek jeg meg ut på natten. . . For at dette skulle gå satt jeg på youtube i senga mi med “breathing sounds” slik at mamma og pappa skulle tro at jeg lå der og sov, haha! Jeg la også masse klær under dyna med litt extensions på toppen slik at det skulle se ut som om jeg lå der..

♥ Når jeg gikk på ungdomsskolen var jeg som sagt skulkemesteren, og dette har heldigvis endret seg på videregående, men det har skjedd et par ganger at jeg har skulket her også, om jeg ikke er så godt forberedt til en time for eksempel. For ikke så lenge siden skulle jeg og Amanda skulke, og det er egentlig ganske lett på videregående ettersom lærerne ikke starter leteaksjon etter deg om du ikkke møter opp. Meeeeen typisk vår flaks, når vi skulle gå ned i gangen kom akkurat læreren ut fra en dør så vi måtte snu og løpe FRA læreren som kom etter oss, så der løp vi i høye hæler og stivpynta fra en lærer på 60 år som sikkert var utrolig forvilet over oss. Haha, herregud! Holdte på å tisse meg ut, utrolig morsomt og skummelt på samme tid.

♥ Jeg komfirmerte jeg humanetisk, og en del av opplegget er at man drar på noe som heter “på flukt” hvor man skal leve som flyktninger i to døgn (tror jeg det var). Jeg hadde en ganske grei gruppe menpersoner som er totalt ulik meg selv bortsett fra EN kompis. Det var en jente på gruppa vi syntes var ganske irriterende, så hadde kompisen min med seg nesespray fra thailand som man ikke sprayer inn men bare putter i nesa og sniffer på så har det samme effekten, så lurte vi henne og sa at det var et dop slik at man ble høy – og hun trodde på det. Et sniff og hun trodde hun var høy på alt annet enn livet. Der var jeg, midt i skogen, med en jente som var høy på nesespray..

 Konfirmasjon, jeg står på nederste rad i midten. 

60 kommentarer

Siste innlegg