paljetter og visittkort

Jeg får ofte høre fra venner og bekjente at “jeg kunne aldri laget meg blogg, livet mitt er for kjedelig”. Og nå kan jeg bare bekrefte en gang for alle at man trenger IKKE ha et spennende liv for å ha en kjent blogg! I dag har jeg sovet, spist pizza fra i går og sett to filmer med lillesøsteren min. Akkurat nå holder vi på med å se “marley and me”, en utrolig søt og ikke minst jordnær film som presser fram tårer mange ganger. Elsker virkelig Jennifer Aniston, har sett henne i så mange filmer at jeg føler jeg kjenner henne, haha. Har dere sett den filmen?

Ellers har jeg lakket neglene rosa, sett litt på kjoler på nelly ettersom jeg har fått helt dilla på paljetter og så tenkte jeg at jeg skulle vise dere visittkortene mine! De er fra  http://www.visittkort.org/  og jeg fikk de i sammenheng med bloggen. Tenkte først at jeg kommer aldri til å få bruk for disse, men nå har jeg et par med meg i pengeboken hele tiden og jo – de har faktisk kommet til nytte ved en del anledninger, for eksempel i Oslo! Føler jeg skikkelig seriøs som har disse, men litt kult var det jo. Selvtillittsboost!

(Beklager litt forskjellige størreler på bildene, får ikke til å laste opp bilder på blogg.no så må kopiere og lime inn). 

 

Og her er kjolen som jeg bare eeeelsker! Kan kjøpes HER

 

 

 

39 kommentarer

Siste innlegg