PARTYYYY

Nå er jeg endelig ferdig med dagens gjøremål, jeg kan love dere at mailen min hadde hopet seg opp med masse bloggarbeid på tiden jeg har vært borte! Jeg har spist pizza sammen med familien og er nå klar for å dra ut! Tror dette blir en rimelig syk kveld, men jeg skal være edru (sier jeg alltid) og skal ta masse bilder til bloggen (sier jeg ihvertfall alltid). Men denne gangen skal jeg prøve å holde begge to, er bare det at jeg er så utrolig redd for å ta med meg speilreflekskameraet mitt ut! Det er for det første ektremt stort så man må jo ta med seg en hel veske KUN for det, og jeg har linse til 5000 kr liksom..  Men det blir jo bra bilder til bloggen så hva gjør man ikke, haha ♥

Forresten så er det bare 10 dager igjen til Hove nå, jeg har tellt ned helt siden det var over 200 dager til så dere kan tro det kribler litt i magen min nå! Sykt at det faktisk ikke er lenge igjen nå, åååh jeg er i ekstase! Men slapp av, oppdateringen kommer til å gå som normalt når jeg er der. Prioriterer alltid bloggen først, vet dere! 

Elsker kjolen jeg har på meg men den er desverre utsolgt på nelly, men fant en som var ca helt lik bare med mørkere rosa! Den kan dere kjøpe HER. Synes faktisk den var finere enn den jeg har på meg i dag, haha! 

Vet at oppdateringen har vært dårlig det siste døgnet men håper dere har forståelse på hvorfor, nå er jeg i alle fall tilbake! Håper alle får en fin kveld, og likte dere kjolen? ♥

 

82 kommentarer

Siste innlegg