møtet med david guetta!

Nå er jeg ENDELIG hjemme etter et fartsfyllt døgn i Oslo. At jeg skal ut i kveld er nesten ikke til å tro, jeg er så sliten som jeg aldri har vært før og måtte krype opp trappen i sta, liksom.. 8 timers søvn på tre døgn, det er ikke mye det! 

Dagen kunne uten tvil ha startet bedre for min del i alle fall, jeg var kvalm og hadde så vondt i hodet at jeg satt på gulvet og gråt, måtte legge meg ned i sikkerhetskontrollen på flyplassen liksom haha.. Men det var verdt det, jeg og Amanda har opplevd mye sykt! Alt kan jeg desverre ikke dele på bloggen, men vi fikk i alle fall møtt David Guetta og snakket litt med han – vi snakket faktisk om MIN blogg! Det var ganke sykt.. Han fikk visittkortet mitt (haha ja jeg har det, kleint) og ga komplimenter osv, veldig hyggelig han der – og konserten var selvsagt bar! Aner ikke hvordan det skjedde men plutselig var vi inne på 18 + området, jeg er 17 år så det var jo litt uheldig. Har aldri møtt flere fulle mennesker i mitt liv, var skikkelig ubehagelig altså! Pluss alle æøå-kjendisene fra paradise hotel var der, folk ble helt gale og jeg ble oppgitt, haha dere vet jo hvor mye jeg missliker det programmet der.. Men på delen av konserten som var for de under 18 var det sinnsykt bra stemning, selv om jeg aldri har vært så svett før i mitt liv.

Han her mente at vi absolutt skulle kysse, jeg ser ikke særlig gira ut akkurat haha..

Lesere! Jeg ser jo ikke LITE svett ut heller haha, fyfader så varmt det var inne i den hallen.. Mail meg gjerne bilder som dere har tatt med meg:-)

Her er han altså! Jeg og Amanda kødder mye med at vi nå har blitt bestevenner med han og kaller han bare “daddy dj” haha. Men han var hyggelig da og virket ganske ydmyk! Har filmet møtet så det kommer ut senere.

61 kommentarer

Siste innlegg