harrypotter

Jeg og Amanda skal nå holde oss våken i 7 timer før vi drar avsted til Oslo! Ser fram til et hektisk men spennende og ikke minst innholdsrikt døgn i hovedstaden vår, vi skal på David Guetta men det jeg gleder meg mest til er mcdonalds.. Ja, der har dere meg i et nøtteskall!

Vi skal ha harry potter maraton for å holde oss våkne, har hatt litt crush på Draco så lenge jeg kan huske! Liker egentlig ikke blonde gutter men oh my lord han er delig.. Og har dere merket at Harry Potter har HELT lik stemme som David Becham!? Haha, bare søk opp på intervjuer, det er helt likt! Kommer til å bli hardt å være våken så lenge, alt som holder meg våken nå er tanken på frityrstekt pommes frites som venter meg i hovedstaden i morgen den dag.. Kom gjerne med morsomme og søte kommentarer, eventuelt slemme (haha) slik at jeg har noe å lese på ♥

Lille meg sist helg, haha! Don’t freak out, liksom

107 kommentarer
    1. Jeg skal å på Guetta! Kanskje vi møtes?
      Jeg er også lav (hehe) så vi får se hvem som er høyest <3

    2. Sykt kult bilde, det nederste! Hahaha, vet ikke om jeg har så mye gøy å si om deg som du kan lese på? Jeg kan si at jeg hadde et helt annet inntrykk på deg før, helt til en blogg som heter fourcupcakes.blogg.no skrev om deg og at en av de likte deg så godt fordi du er deg selv og har så sterke meninger. Så jeg ble litt intressert og har lest bloggen din siden. Du skiller deg veldig fra de andre toppbloggerene, føler du er den som virkelig fortjener en første plass. Du bruker jo masse tid og skriver jo masse hver dag! Vet at det er VELDIG mange som er enige med meg

    3. røyker du?
      hvis du gjør det så vil jeg bare informere deg om at for vær røyk du tar forkortes livet ditt me 7-10 minutter. så hvis du røyker 10 sigaretter vær dag blir dt 10*10 som er 100, dt vill si en time og 40 minutter kortere liv bare på en dag!

    4. Kos deg så masse på david guetta. Enig med den der mcdonalds. Er jo faen i meg så utrolig usundt, men sykt godt. Av og til er jo greit;)

    5. Skal fortelle deg en sykelig flause!
      En gang skulle meg,lillsølstren min og mama og bede i svømme halen. Når vi var fredig og bade stod jeg igjen i dusjen mesn de gikk inn i graderoben. Når jeg kommer inn ser jeg en naken dame med rompen til meg og jeg trodde det var mamma! Så klaser jeg til henne på rompen mens jeg skriker flaut ut ” HVORDAN I HELVETTE KAN DU GÅ NAKEN FORAN ALLE DISSE FOLKENE?” SÅ snur damen seg og de var overhode ikke mamma!
      SYKT FLAUT,ahaha!
      Digger bloggen din sophie<3

    6. Må le av det siste bildet der. Men jeg skjønner deg. Røyking er verdens beste slankemidler. Slår aldri feil. Ikkerøykerne er som regel 10 kilo tyngre enn oss røykerne.

    7. Hei Sophie! Superkult at du skal møte SELVESTE David Guetta imorgen! Men hvordan i alle dager fikk du håret ditt fra mørkt til blondt? Jeg har tenkt å gjøre det samme, men er redd for å skade det. Er jeg nødt til å ta masse av-farging? jeg er 18 år å spør, litt flaut. Men håper du kan svare 🙂 Jeg elsker håret ditt nå, er så sommerlig å fint 😀 Ha en fin kveld dere to!<3

    8. Det nederste bildet var dritkult. Elsker bilder der du ser masse røyk skikkelig tydelig, det er så vakkert! Greit nok, røyking er ikke bra for kroppen, men fy faen så bra det ser ut (på noen, og du er en av de som ser bra ut når de røyker)! Uansett gjør man vel som man vil, ikke sant? 🙂 Kos deg masse, Sophie!

    9. Du er kjempepen, men at du legger ut bilde av deg selv når du røyker er ikke så bra – det er jo nemmelig barn under 10 år som sikkert leser bloggen, tenk hvor bææædass de blir da c;

    10. Faen å stygt det er å røyke..! Ja, man går ned i vekt av å røyke ja, men vil ikke satse lungene og livet for å gå ned noen kilo.. Tar meg heller en løpetur ekstra i uken. Har aldri tatt ett eneste trekk i mitt lange liv, og det er jeg stolt av..

    11. bestill chicken salsa<3333 ahh deiligste som finnes, bor rett ved er david guetta skal holde konserten, håper jeg ser dere!! <3

    12. Ååh! Du er sykt heldig da, som får møte David Guetta og alt mulig! Og som får reise til Oslo. Misunner deg sykt <3

    13. For all del, røyk så kolsen tar deg – men blir litt dumt eller å lage innlegg om hvor tett det er med snus? Tar kaka når til og med røyk over det hele er så mye styggere enn å snuuuuse. “Det fins ingen god grunn til å snuse”, gjør det ikke det, så ivertfall ikke til å røyke heller!
      Ellers, kos dere masse piker. Og nei, jeg er ikke en gammel, pedofil mann som gransker gjennom småjenter sine blogger. Jeg liker å være litt konservativ. Ha en fortreffelig kveld! Hah, lol. Slutter nå.

    14. greit at du røyker, bryr meg fint lite, men virker så teit å legge ut bilde som ikke er fint eigang bare for å vise fram røyken :p men kos dere i oslo <3

    15. Jeg skal holde deg våken med min superlange kommentar!
      Jeg har lenge trodd at du kun var en levende “barbie”, som bodde i en rosa boble og som kun opplevde de morsomste tingene en jente kan ønske seg (feks guetta!! jealouuus!!!). MEN, etter å ha lest bloggen din fast i fler år har jeg fått sett deg fra en helt annen vinkel. Du deler dine dypeste tanker, ting du brenner for, og du gir rett og slett så jævla mye av deg selv! Selv om du bare er 17 år (og jeg er 17, lol) ser jeg faktisk på deg som et slags forbilde. For jeg ønsker en dag å være like psykisk sterk som deg! Du må ha så mye mot og du må være så sterk for å kunne dele enkelte av de innleggene du har delt med oss her på bloggen din. Du virker som ei jordnær og helt fantastisk jente! Og det morsomste av alt er jo kanskje at du har begynt å “sluppet deg løs” nå, ved å legge ut bilder av deg selv når du røyker osv. Digger det! Altså, jeg digger at du deler festbilder og andre bilder som “helst” ikke skal publiseres pga du er et forbilde for mange, nettopp fordi du viser hvordan det er å være 17 år. Å være 17 år innebærer ikke å ha pysjamasparty og legge seg halv 11 på lørdagskveldene, det er hæla i taket og tenna i tapeten! for det er jo nå vi begynner å leve. Jeg vet at du ikke bryr deg om negative kommentarer som “ikke vis fram røykebilder, eller festbilder, du er et forbilde for maange unge mennesker!!!”, men jeg må bare si det selv også; GJØR DET. Jeg elsker at du deler ting som andre toppbloggere holder “hemmelig” bare fordi de har en gjeng med 8-åringer i hælene. Jeg kan faktisk ikke få sagt hvor mye jeg digger deg! Høres helt sikkert ut som en helsikkes til stalker, men det er jeg altså ikke. Håper du koser deg på guetta og at du greier å holde deg våken. OG damnit, lang kommentar..

    16. Tenk at små jenter sitter å sir at du ser kul ut når du røyker. greit du røyker, men e d vits å legge d ut på bloggen fordi du føle dæ kul? :p

    17. Her er noe du kan lese på:
      Du er bare best, Sophie! <3<3
      Helt nydelig, og mitt forbilde!:))
      Og ang. det røykebildet, helt greit, men please ikke begynn å røyk til vanlig:D Det er så dumt:/ Og du er så mye bedre enn det!
      Men tror ikke at du kommer til å begynne med røyk i det hele tatt:-)) kos deg med HP forresten, elsker de bøkene og filmene!<3

    18. søta !!
      Elsker harry potter, hihi
      Men kan du lage en spørre runde snart? har så mye og spørre deg om. : D

    19. for å holde deg våken så kan du jo blogge som faen hele natta å lage flere innlegg enn du noen gang har gjort i hele ditt liv iløpet av ett døgn, så har du en rekord! og neste gang du må holde deg våken har du en rekord å slå…er ikke jeg genial? jo det er jeg…aha, aha, aha, hvem er genial? jo jeg, det er meg.. jajajajaja, var det ikke koselig å lese denne komentaren? jo det tror jeg.. er det ikke gøy å se på meg skrive spørsmål å svare på dem selv? jo det tror jeg… jajajaja…nå hadde du vertfall en koselig komentar å lese menst du holder deg våken..men seriøst, blogg som faen hele natta for å holde deg våken, så har jeg noe å lese imorgen.. jajajajaja, kos deg da resten av nattaaaaaaaaaaaa…

    20. helt for jævlig dritt at du har begynt å røyke.. men er ikke sint på deg eller noe, kommer ikke til å slutte å lese bloggen din (som er best) men er litt skuffet over at du gjør det, litt sånn “åh.. trodde faktisk hun klarte å holde seg unna sånn dritt, trodde hun var klok og “sterk” nok til det, jeg:(” også var du liksom ikke deeet.. Hehe;-) Men.. såklart, opp til deg! Jeg syns også forresten det var så godt at du har hatt formspringen oppe i flere dager nå!! love it<3 da kan jeg lese gjennom ting som er skrevet fra deg når du ikke har blogget + jeg får ordentlig svar på ting jeg lurer på:-)

    21. elsker harry potter må altid ha min ukentlige dose med ham! hehe.. jeg har vel egentlig hatt litt chrus på harry potter, eller bare i de to første han er sååå søt!!… egentlig ikke da men 😛 kos dere masse digger deg!!

    22. eh, helt uenig med de andre om att du (kanskje) har begynt og røyke. syns det er helt topp! ENDELIG en toppblogger som tørr og komme med røyk!!!! 😀 er INGENTING galt med og røyke, det er digg og hjelper mot alt. Gratulerer, stolt av deg! :*
      hilsen fast leser! for godt om du har begynt og røyke hvertfall 😀
      Loveyou!

    23. HALO, må bare skrive igjen.
      begyn og røyk fast om du vill å legg ut masse bilder om du vill! skal vel faen ikke stoppe faste lesere i og lese, og er ikke teit heller. 🙂

    24. å snusing er så jævlig mye styggere enn og røyke. herregud sophie, skjønner ikke du klarer og holde ut med alle de teite komentarene,blir så provosert av og lese de 😛 stå på <3

    25. Elsker Harry Potter! <3
      Men har bare et spørsmål: Kan du vise bilde av deg selv uten ekstensions (vet ikke hvordan det skrives x))? Pliiiis!

    26. Lille, søte Sophie! Jeg elsker bloggen din! Synes du er utrolig tøff som er deg selv fult og helt! Digger det! 🙂 Vet du får mye dritt, men tenk bare det jeg alltid sier: “Man er bare slem med de man er sjalu på” 🙂 Ingen som bryr seg om å snakke dritt å slenge med leppa til de “stygge” jentene om du skjønner 🙂 Stå på! Håper du får en fantastisk opplevelse i Oslo, og at McDonalds måltidet blir digggg! Stor klem 🙂

    27. Åååh, Harry Potter i mitt hjerte! <3
      Har du lest bøkene? Beste leseopplevelsen noen sinne! og jeg har lest hver av de syv bøkene over fire ganger!

    28. Hei du!
      Har du bestemt deg om du skal på hove or not? Jeg er en søt gutt som gjerne vil treffe deg der! Du virker som ei supersøt og god jente, see u at Hove2012!

    29. Heeeei, tenkte bare å si hva som skjer i Oslo i helga hvis dere ikke vet det 🙂 Det er markedsdager i Karl Johan, da er det MASSE tilbyd og de flytter alle butikkene ut i boder 🙂 såå kom kom kom kom kom det er fra 10-18 🙂

    30. seriöst du får meg til å miste all respekt for deg : hadde ikke forventet sånn av deg, og det er enda mer skuffende når du sa tideligere at du synes alt det var “ekkelt” snus og røyk også gjør du det selv, husker også godt at du sa “hater folk som snuser fordi de synes det er kult” og ja du er en av dem!

    31. Hahhaa…. kem i huleste e det som glede sæ mest til mcdondals når man får møt en stor stjerne… hahaha… merkes at du kommer fra et liiiite sted uten noen butikker og spise steder:p

    32. røyker du til vanlig????
      lurer på det fordi det er så mange bilder jeg har sett at du har røyket……¨
      kan du plizz svare på det ps:kommenter gjerne på min blogg også:)

    33. Sikkert noen folk som kommer til å rage helt på grunn av de røykebildene, haha!! Da får du sikkert noen morsomme kommentarer å lese på

    34. Syykt rått det siste bilde var 🙂 haha skjønner ikke hvorfor folk må reagere sååå mye over bare et bilde! Det er jo ditt liv 🙂

    35. Amagad, Sophie, røyker du?! Herregud, OMG, skjønner ikke at du gidder ass! Herregud du veit at det er farlig?! OMG!
      Hahaha, ironi. Jeg bryr meg ikke om du røyker eller ikke. Noen folk forstår bare ikke at det er DITT liv og at det er DU som bestemmer over det. Dessuten har jeg lest bloggen lenge nok til å vite at du elsker å provosere, spesielt ved å legge ut drøye bilder. Det digger jeg og!
      Jeg kommer aldri til å røyke. Jeg skal aldri engang prøve, det har jeg lovt meg selv. Det bestemte jeg meg for da jeg var 3 liksom. Står fortsatt fast ved det. Men jeg syns det er kult at du er deg selv og tør å legge ut de bildene. Vet ikke om du røyker daglig eller om det er festrøyk, men jeg bryr meg ikke. Loveu <3

    36. Kvalmt at du skjeller ut de som røyker og slenger masse dritt som at det er ukult osv så gjør du det faen meg selv. Sånne som deg kaller man for lystløgner, du liker å juge for å få oppmerksomhet 😉

    37. “Draco” er syyykt digg 😀 Jeg har sett han i virkeligheten 2 ganger 😛 Han er sååå mye kjekkere der 😛

    38. Elsker at du provoserer med røyk, folk klikker jo helt vanvittig. “du vet at livet ditt blir minsket med 100 dager ja?!!?!?1 ikke sant?!?!?!?!? dø liksom!!!!1”

    39. Altså jeg synes det blir for dumt at folk skal klage på de som røyker. Alle velger selv hva de vil gjøre, vi er forskjellige, liker forskjellige ting, har forskjellige meninger og forskjellig syn på ting. Noen liker godteri og spiser det hele tiden (ofte), noen liker røyk, noen liker snus, og noen liker alle de tingene. Men poenget er, at å klage på noen som røyker og si at det er så farlig osv, at man er en svak person, det blir for dumt. Man trenger ikke være en svak person om man røyker eller snuser eller what so ever. Det blir nesten det samme som å klage på folk som spiser godteri! “åh klarer du ikke holde deg unna godteri, det som er så usunt, som du kan få kreft av og hull i tenna. Trodde du var sterkere enn som så, du ødelegger jo deg selv” det kunne man godt ha sagt. Alt i alt blir det det samme. Folk er bare vandt til det samme snakket, de samme diskusjonene om røyk. Det er som om de får velge mellom noen setninger andre har bestemt de skal si. Sjøl er jeg imot røyk, men folk må få gjøre som de vil. Det sier vel de som er imot røyk til andre saker? Så ja, bitch please slutt å heng dere opp i alt.

    40. Jeg skjønner ikke hvorfor folk rager så når du legger ut hva du faktisk gjør, istedet for og ta en voe og pynte sååå på sannheten hele tiden! THUMBS UP FOR SOPHIE

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg