hvordan feste hestehale..

.. når man har clip on extensions?

Jeg tenkte jeg skulle prøve å forklare det litt! Jeg bruker clips fra luxushair og der ser ett sett med hair extensions slik ut:

Som dere ser, er det forskjellige størrelser på clipsene. Det som er ytterst til høyre kalles for “toere” fordi det kun er to clips på festene.De bruker jeg når jeg skal lage hestehale, og to av treerne. Det vil si at jeg har fire clipsremser i håret hver gang jeg har hestehale. Dette er sikkert helt uforståelig for noen som ikke bruker extensions, men håper dere som bruker clips klarer å forstå hva jeg mener!

Når jeg skal feste dem tar jeg fram alt overhåret og fester extensionene i bakhodet og en clips under håret. Jeg har prøvd å tegne hvor jeg fester de forskjellige, haha:

Hahahah den runningen jeg har tegnet viser der man kan se den ene clipsen, og (4) er den som er festet i underhåret.

Som dere sikkert skjønner er dette ikke så veldig vanskelig, men det holder seg ikke i lengden og i løpet av dagen står håret alle veier. Men jeg har en god nyhet – luxushair skal snart ta inn clip on hestehaler, dere vet slike jeg brukte før? Og det var fordi jeg tipset dem om det, så det var virkelig bra og et produkt jeg kan stå for 100% woho! Hestehalen de tar inn er i hele 100 gram hår så det er sinnsykt mye til å være hestehale, tror jeg har Si 50 g nå når jeg har hestehale.

 

Ser ganske naturlig ut, da! Når man fester clipsene veldig mye bak så ser man mye av sitt eget hår, noe jeg synes er fiiint. 

Som dere vet bruker jeg 180 gram i 65 cm, men det håret er egentlig litt for langt for meg så skal begynne å kjøpe kortere. Må vel kjøpe meg nye clips før Hove ettersom de kommer til å bli sååå slitt da.. Dere kan kjøpe de HER. 

Og hva sier dere til at jeg prøver å få i gang en konkurranse med luxushair ca annenhver måned hvor dere kan vinne fine premier? Håper så mange som mulig svarer JA på dette! 
 

 

 

72 kommentarer

Siste innlegg