jeg skal få møte. . .

DAVID GUETTA! 

Fikk nettopp mail at om i morgen, når jeg og Amanda er i Oslo så får jeg møte David Guetta en halvtime før konserten og snakke litt med han + ta bilde selvfølgelig! Er utrolig glad for dette naturligvis, og tenker bare på hvor mange likes jeg kommer til og få på instagram (haha jada I know..). Lurer så sykt på hvordan han er i virkeligehten, jeg kommer til å skjelve som en idiot og ikke klare å snakke! Men spørsmålet er vel selvfølgelig – noe spessielt dere vil jeg skal spørre han om? Sånn bortsett fra “marry me” selvfølgelig.

Har fått utrolig mange gode nyheter i det siste egentlig og er så glad og takknemlig for dere lesere og alle muligheter jeg får på grunn av bloggen – dere aner virkelig ikke. . . ♥ Som foreksempel er det jo Hove nå snart som jeg ikke betaler en krone for, jeg skal til stockholm med Lisa i september og da har vi fått invitasjon til en av de mest eksklusive utestedene i Stockholm som man må ha invitasjon for å komme inn på (suger at jeg ikke er 18..) og en uke etter der drar vi til min favorittby Bergen for å se Lisa sin favorittartist! #YOLO. Haha,neida.

181458_247755491996304_100002855668034_396800_1137754940_n_large

94 kommentarer

Siste innlegg