love


Har fått veldig mange kommentarer om jeg kan skrive et såkalt “kjæresteinnlegg” på bloggen og for å være ærlig aner jeg ikke hva det er – er det slik at jeg skriver når jeg er sammen med kjæresten min og hva vi gjør eller er det generell fakta om han / oss? Om det er hva vi gjør og slike ting så tror jeg ikke det er så veldig spennende å høre ettersom vi gjør det de aller fleste andre som er i et forhold gjør. . . Men om det er generel fakta (haha høres ut som om vi er et land) så kan jeg ta det nå:

Haha slike ting som dette er sååååååååååååååååå kleint.. Jeg holder meg halvveis for øynene mens jeg skriver dette liksom! Men ja, kjæresten min heter Adrian, er 18 år altså vi er like gammel, født i samme år 94 og går på skole sammen. Vi har vært kjærester i 3 måneder ca, og før det var vi bestevenner lenge! Noen som betyr at jeg føler meg ganske sikker på han og dette, kjenner han såpass godt at jeg vet akkurat hva jeg skal si og gjøre for at han skal bli glad / sur osv. Jeg tror det aller viktigste i et forhold er at man er gode venner, er man gode venner så har man det gøy og da stoler man på hverandre også. Aldri kjedelig og aldri kleint, det er det viktigste! 
Er sikkert noen som lurer på hvordan vi ble sammen og det finnes ikke romantisk overhode, jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier at det bare skjedde – at man liksom ble enig om det etterhvert.  Så ja, har ingen romantisk historie og komme med her, og i mitt hode tenkte jeg før “åh det er så godt å være venn med en gutt man overhode ikke er tiltrukket av “(sorry). Men jeg likte han vel litt uansett, var vel mer det der med fornektelse og “han føles som en bror” osv. Haha, han kalte meg bro’ før, liksom.. Men så dro han til Tyrkia i en uke for en stund siden og når han kom hjem fikk jeg en såååå søt gave og det var da det lille insiktet slo inn som bare ropte “følelser – kjæreste – romantisk” osv. Så slik ble det! Jeg har egentlig blitt litt “følelsesløs” det siste halve året, har blitt litt mer whatever med tanke på gutter men jeg kan med hånden på hjerte si at jeg er veldig forelsket og veldig glad for at han er min og vi har det veldig bra sammen – og det blir bare bedre og bedre hele tiiiden.

Men nå er jeg i alle fall ikke bro’ lengre og nå vet dere litt! ♥

 

104 kommentarer

Siste innlegg