fakesol

Nå har sommeren kommet for fullt til Harstad, noe som betyr at det er overskyet og lunken temperatur. Yeyy ♥ ♥ Neida, jeg synes faktisk det er litt godt, krysser bare fingerene for bedre vær på Hove som forresten kun er 13 dager til! Når det ikke er noe håp for å bli brun uten i solen måtte jeg for en gangs skyld ty til solarium, har ikke tatt sol på over 1 måned faktisk – selvbruning og melanotan har jeg også levd uten på den perioden, og begge de skal kuttes ut for fullt for resten av lviet – men litt kunstige solstråler må jeg unne meg en gang i blandt.

Det var utrolig godt, ble vel 40 minutter sol noe jeg fant ut var alt for lenge.. Blir så sykt utolmodig! Jeg har hørt at man ikke ser brunfargen ordentlig før etter to dager, har lest det i illustrert vitenskap og lurer på om det stemmer! Såfall er det jo enda håp for meg. Men jeg ble sykt brun på bena, og mamma har lovet meg solarium i morgen og i overimorgen også! Woooho. Har nemlig konkurranse med en gutt i klassen om hvem som klarer å bli brunest i sommer, tror jeg leder ganske fiiint der hehe..

Denne solariumskremen bruker jeg nå og ja – det funker! Man får myyye finere brunfarge da. Den fåes kjøpt på solariumskremer.no 

Å sette håret opp i hestehale når man har extensions er jammen ikke bare-bare..

94 kommentarer

Siste innlegg