bilder fra i går

På begynnelsen av kvelden var jeg, Amanda, Caroline og Anne-Sofie hjemme hos meg for å fikse oss og drikke litt, haha blir alltid like crazy når vi er oss jentene! Etter det dro vi videre til en kompis og det var veldig hyggelig der som vanlig, og mye rart som skjedde også. . . Det var ganske godt vær ute også, noe som hjalp på stemningen! Hadde en veldig herlig kveld og traff på mange gamle venner. Veldig gøy! :)

Her kommer noen bilder. Ble riktignok bare noen få fra når vi fikset oss/vorsjet, glemte helt bort kameraet resten av kvelden( var nok ikke helt i stand til å bruke det heller, haha)  men Amanda filmet masse og skal lage en film fra kvelden, noe jeg gleder meg til å se! Den kommer definitivt til å bli delt på bloggen etterhvert, ansiktet mitt når jeg shotter vodka er priceless.. Og kveldens sang ♥

Amanda sitt hår, love it!

MITT!! Haha, elsker rusbrus med masse farger.

Anbefaler alle som har iphoen om å laste ned denne appen, sykt bra på fest!

Ettersom det var stor interesse for jumpsuiten jeg hadde på meg i går må jeg bare meddele at den desverre er utrolig gammel og ikke finnes kjøpt noen steder lengre.. Men jeg fant en litt lignende på nelly som er i blå da, tror jeg skal kjøre på den til neste helg! Og disse skoene hadde jeg, bare i rød. Fikk faktisk utrolig masse komplimenter fra GUTTER på de skoene, hadde jeg aldri trodd men det var hyggelig, da!

Skoene kan kjøpes HER og jumpsuiten kan kjøpes HER. 


100 kommentarer

Siste innlegg