Hvordan klarer jeg?

Jeg våknet NÅ. Tror det er min personlige rekord for å sove lenge.. Gikk hardt for seg i natt ettersom jeg hadde syke mareritt, drømte at åndene på rommet mitt tar ifra meg energien når jeg sover og at jeg sakte men sikkert dør ut, hahah. Dere kan TRO jeg var paranoid når jeg våknet! Og på snakk om ånder så begynner jeg å se igjennom spøkelsesvideoen nå, tar så lang tid fordi det krever full konsentrasjon.. Må være helt stille og virkelig stirre inn der for å se om jeg ser noe smått som beveger seg eller hører små lyder osv!

Hadde planer i dag, men når man setter personlig rekord i og forsove seg kan jeg vel egentlig se langt etter de planene.. Jeg ville jo grille i dag! Så siden jeg kjeder meg tenkte jeg at jeg kunne lage meg en ny formspring hvor jeg svarer på spørsmål eller noe, så det har jeg altså gjort! Føler det er en grei måte å snakke med dere på ettersom jeg ikke så alt for ofte tar meg tid til å svare på kommentarer. Men jeg orker ikke ha forsmpringen oppe så lenge av dagen (er et stress og måtte tenke på det på toppen av alt, blogg, mail osv) men i noen timer skal jeg klare! Dere finner formspringen min HER HER HER HER HER, haha. Synes dere det er bra med bloggere som bruker det? 

Legger ut bilder fra kvelden i går senere!

35 kommentarer

Siste innlegg