lol

Kom akkurat hjem etter en koselig kveld/natt med de beste guttene og jentene! Slike dager som denne er spessielt vellykkede, når jeg møter mennesker jeg vanligvis ikke er ute sammen med, blandt annet noen fra klassen jeg ALDRI har møtt ute før! Da blir jeg i såå godt humør og helt i hundre, haha. Gleder meg til neste år med de flotte guttene der ♥ Og det sykeste er nok at det aldri blir mørkt om nettene her, og temperaturen ligger ca likt døgnet rundt. Fantastisk med sommerkvelder som denne!
Formen min er ikke helt på topp nå, føler meg ikke helt frisk (føler meg som fortjent betyr det.. og verre blir det) og skal nok legge meg ned i sengen. Hvordan skal jeg klare å sove?

Forresten, hvilken jævla ekkel person er det som sender inn gossip om meg til toppsladring? Hver gang jeg har vært ute har det stått hva jeg “liksom” skal ha gjort, at det er mennesker i min nærhet gjør meg K-V-A-L-M. Og hva slags ekkel person er det som driver den bloggen egentlig?  Det finnes forfaen en grense. Greit når det står om meg, men når ting om mine VENNER står der.. Bland ALDRI de inn i det igjen. De skal ikke ta noen negative følger av bloggen MIN. Får helt spya på slike mennesker. 

Hehe aw.

57 kommentarer

Siste innlegg