Lillesøster

Herregud så trøtt jeg er, lurer på når jeg skal få smaken av rå bacon ut av munnen haha.. Vet jeg klager mye over det men med mindre du har hatt den skrekkopplevelsen der – ikke uttal deg! Var som sagt på kino og filmen var ganske bra, litt forutsigbar men veldig bra “krig”scener i filmen, aner ikke hvorfor men hver gang jeg ser en film hvor de kriger, spessielt om de kriger på hester, så blir jeg skikkelig rørt! Får en liten tåre i øyekroken da, haha.. Freak! Etter det dro jeg på tacokveld hos en kompis med noen venninner, det var veldig hyggelig ♥ Og taco er uten tvil det BESTE jeg vet! Mange som er enige, eller? Ingenting slår det (bortsett fra sjokade).

Anyblog, jeg og lillesøsteren min er alene hjemme (fest og alle får komme), så sitter bare her og snakker litt, blogger faktsik fra hennes pc nå. Måtte krangle mye for å få lovt, orker ikke å hente min og nå ser hun på meg og virker litt stressa, DU MÅSTE FLYTTA PÅ DEJ tenker hun vel. Drittunge. Ja, nå skal vi hente litt 40% sprit og shotte litt mens vi ser på harry potter. Haha neida, skal legge meg nå, merkes at jeg er overtrøtt.

Bloggas! 

54 kommentarer

Siste innlegg