Sminkefritt frisørbesøk

Haha nå kommer jeg til å føle meg som lille miss Heidi Alexandra (oh no, faen ikke sammenlign meg med det dyret igjen, haha kødda hun er jo “søt”.. Husker mange spurte meg om hun var mitt forbilde før, hehe.. langt ifra) men i dag var andre gang i mitt liv jeg gikk uten sminke offentlig, om man ser bort ifra når jeg henter posten! Stor dag for meg som til vanlig har på meg 40 kg solpudder og 10 løsvipper MINST! Neida, jeg bruker normalt med sminke, men jeg tenkte at i dag kunne jeg like gjerne bare droppe det tullet siden jeg måtte til frisør for å ta ettervekst. Men mer om akkurat DET kommer senere! I Og jada, jeg vet at jeg har tegnet øyebrynene, DET regner jeg ikke akkruat som sminke, det er jo som å gå uten hår når jeg ikke har det på – ser rett og slett litt syk ut! Men sånn bortifra det så ser jeg jo “naturlig” ut, eller? 

Uansett, nå må jeg ta meg en liten powernap, har ikke sovet et sekund i natt fordi jeg som nattemat presterte å spise en liten bit med rå bacon, klarte nesten ikke å gå opp trappen etterpå – så dårlig ble jeg! Brakk meg hele natten og tenkte bare på hvor forferdelig det var, tenk at en liten bit bacon skal ødelegge hele nattesøvnen min. . . Noen som vet om det er farlig? Er jo som vanlig inne i en hypokondertilstand nå, haha.

Og ikke begynn med ” ser du har mascara din jævla hore” fordi jeg har ikke det – er så heldig å være født med mørke øyenvipper!:-) Just ask my mommy. 

308 kommentarer

Siste innlegg