noen tips!

Som dere kanskje og forhåpentligvis har merket, så prøver jeg å holde bloggen min unna så mye reklame som mulig – jeg vil ha deres tillit slik at når jeg først reklamerer for et produkt så er det noe jeg kan gå god for og stå bak uansett! Derfor tenkte jeg nå å tipse dere om et par ting fra makestyle.no som jeg virkelig elsker. Favoritter! Produktene er sponset ettersom jeg har sammarbeid med makestyle, men dette er mine meninger og jeg får heller ikke betalt for å omtale produktene positivt. 

1. Sminkevesker fra Lulu’s.

Som dere ser har jeg tre sminkevesker fra dette merket i forskjellige størrelser og jeg elsker dem alle! Kommer vel neppe som noe sjokk på noen at den rosa er min absolutte favoritt? Noen av de er også i “penalstørrelse” så jeg har brukt de som penal også, lett det fineste penalet i klassen min i alle fall, haha. De kan brukes som sminkeveske, pengebok, penal.. Uansett, og veldig bra å ta med seg på fest fordi da kan man bare slenge alt sammen oppi der! Prislappen er ikke så alt for ille, og de holder lenge! Den rosa har jeg hatt i snart 1 år og man kan ikke se tegn til at den er brukt engang. Alle sminkeveskene til makestyle finner dere HER 




Krølltang – georgeous curl wand

Denne fikk jeg rett før jul tror jeg, og brukte den første gang på julaften – der etter på nyttårsaften – og jeg fikk så utrolig mange komplimenter fra dere på krøllene mine! Jeg synes denne er veldig lett å bruke, og for meg som har extensions funker den spessielt bra. Hadde glemt den i Oslo sist gang jeg var der så fikk den nettopp tilbake, og ble så glad! Brukte i mellomtiden GHD til å krølle med og det kan ikke sammenlignes engang. Den blir varm på maks 10 sekunder, og man trenger bare å holde håret rundt krølltangen i 5 sekunder før man har fått laget fine krøller. Jeg bruker heller ikke hårspray på krøllene etterpå, og etter 13 timer på operataket var enda krøllene like fine! Eneste negative er at det er litt lett å brenne seg ettersom det ikke er noen “beskyttelse” rundt krølltangen, men man får fort teken på det og jeg brenner meg aldri lengre, men gjorde det en del i starten. 

Jeg er langt ifra den eneste bloggeren til å elske denne, blandt annet fotballfrue er fast bruker. Hun ser jo aldeles nydelig ut, så det er jo ikke helt feil! Den ser veldig kul ut på toppen av alt, noe som ikke akkurat er et minus. Den koster 599 kr og kan kjøpes HER 





 

Men så må jeg nesten vite fra dere, hva synes dere om at jeg skriver slike anmeldelser av produkter? Er det utrolig booooooooooooooooring, eller er det noe dere liker å lese om en gang i blandt? 

58 kommentarer

Siste innlegg