venuspassasjen

I går kjørte jeg, Anne-Sofie, Martin og Adrian rett og slett et par mil for å se en liten prikk på sola. For meg var det mest noe jeg ville gjøre fordi jeg aldri kommer til å se den lille prikken igjen, og så ville jeg gjøre det for Anne-Sofie som ble helt oppgira og satt å hylte i bilen når hun så den lille prikken. Søting ♥ Vi hadde slike glass man så igjennom for å se bedre og da funket det ganske greit, pluss at vi møtte en mann som hadde en helt syk kameralinse så når vi fikk se inn der så vi det skikkelig godt!
For en gangs skyld var det faktisk litt greit å bo i nord-norge, fordi her kunne man se venuspassasjen fra og med klokken 00 til i 06tiden om morningen, mens andre i sør ikke var like heldige.. 

Og ja, så falt Anne-Sofie i havet med alle klærne på, tror aldri jeg har ledd så mye før, jeg og de andre knakk HEEELT sammen. Syke greier, årets første svømmetur! 

Fikk dere sett venuspassasjen? Om ikke, synd for dere – den sjangsen kommer aldri igjen i vår levetid mohahahahahhaha.

Aner ikke hvorfor, men dette bildet minner meg om løvenes konge.

Fancy glass vi måtte se igjennom..





Kveldens mysterium – er det en mann eller fyrtårn? Fant ut nå at det er fyrtårn eller noe, haha.



“Ta bilder av at vi leke titanic” herregud……..



Og så fikk jeg denne fine beskjeden når jeg kom hjem.. 

28 kommentarer

Siste innlegg