tankespinn

Jeg sovnet ikke før halv 8 i morges ettersom hodet mitt var fylt mad tanker, jeg planla et sinnsykt bra blogginnlegg i hodet men tror dere ikke jeg har glemt det nå? Typisk.. Men kan oppsummere det kort med et sitat fra fantastiske, avdøde Kurt Cobain som har vært min “gud” siden jeg var 10 år – “I would rather be hated for who I am, then loved for who i’m not”. Jeg tror jeg må tatovere en quote av han fra kroppen eller en sangtekst fra Nirvana engang, fordi det har virkelig hjulpet meg igjennom mange tider. Det hadde dere neppe trodd, nei.. Tror det blir “come as you are” eller “lithium” på armen, mest sansynlig den siste! Blir sykt bra og gleder meg utrolig mye. Nok en gang, jeg er så utrolig glad for at jeg er meg og står opp for hva jeg mener hver jævla dag. Som pappa kalte det ” det du opplever nå er prisen for å være ærlig”. Og det er verdt det. Folk MÅ forstå at et forbilde kan være så mye, selv om Kurt Cobain er et forbilde for meg så betyr det ikke at jeg skal skyte meg selv i hodet mens jeg er rusa på heroin som han gjorde – og jeg elsker Miley Cyrus også, men det betyr ikke at jeg skal konvertere til kristendommen og røyke salvia fra en bong mens jeg filmer meg selv. Folk, altså. . .

Jaja, i natt skal vi i alle fall se på venuspaserringen og gledet meg egentlig sinnsykt helt til jeg fant ut at alt man ser er en liten prikk som kommer forbi solen. . Wow liksom, kunne like gjerne vært en flekk på solbrilleglasset eller i kameralinsa, whatever. Men blir koselig å være sammen med venner å gjøre noe sosialt ♥ Skal dere se på den? Såfall noen som vet hvilke briller man må ha? Tenkte å kjøre dobbel solbrille.

Noen bilder fra i dag:

Sortert sminke:

73 kommentarer
    1. Stå på Sophie, jeg elsker bloggen din og at du er så sterk !!<3
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, og legg gjerne igjen en kommentar!<3
      Stor fan av deg, du er mitt forbilde .. haha<3

    2. NÅR KOMMER VIDEOBLOGGINGEN OM DEN “SPØKEVIDEOEN” SOM DU SKULLE FILME PÅ NATTA? HADDE GLEDET MEG MASSE!!

    3. å, den tatoveringen kommer til å bli konge!
      Du må ha slike spessialbriller, som er helt sorte :s tror ikke dobbel solbrille er så lurt..

    4. sophie væær deg selv slik du er du er fantastsisk.. <3<3 vær lsik du er fordi det var menningen du skulle bli slik å de menneskene som prøver å ta deg drit i dem de er bare noen jævla idioter <3<3

    5. Om du skal tattovere det, så må du hvertfall huske at “then” = etter/og så/så og “than” = enn. Altså du må han than 😀

    6. dobbel solbrille tror jeg ikke funker så bra.. men jeg har hørt man kan bruke en svart søppelsekk hvis man ikke har slike spesialbriller 😀 jeg skal stå opp for å se på den! 😀 aner bare ikke når den kommer hit, jeg bor på sørlandet og sto den kom kl 12 i nord og 4 i sør.. blir kanskje rundt kl 3-4 her i oslo da? 😮

    7. Hei Sophie! For og se selve Venuspassasjen trenger du SOLFORMØRKELSESBRILLER som du kan få bestilt på nettet. Er jo dessverre for sent nå, men har hørt at mange proffe skal fotografere selve passasjen direkte fra Tromsø hvor man skal kunne se den best og hele natten.
      00.04 oppfordres alle til og kikke på himmelen, det er hele 105 år til neste Venuspassjase!!
      Ta en titt på denne nettsiden for hvordan du kan forsikre deg mot ikke å skade øynene: http://www.astroevents.no/obs.html

    8. elsker bloggen din ! stå på du gjør mange sin hverdag lysere i allefall min ;D <3
      det er skyet her så får ikke sett noe ;'( hehe 😛

    9. Elsket den lille teksten du skrev først der i anførselstegn! Digger deg! Og den tatoveringen blir sikkert kjempe fin!

    10. HAAHHA jeg trodde først av en eller anen grunn at det stod at faren din hadde sagt at “det er prisen for å være deilig”

    11. jeg skal se med masse venner, vi skal møtes å dra opp på et fjell og grille og se. Man må har spesial briller vi fikk på skolen, tror det blir kult 🙂

    12. For et nyyyydelig bilde det var av deg det første der! <3
      Vær stolt av deg selv, du har gått igjenom mye og oppnådd mye som mange ikke ville taklet 🙂
      Og husk, ikke gi etter, stå for det du sier!
      jeg skal følge deg så lenge du holder denne bloggen, og være en trofast og støttende leser 🙂
      Stå på, du er gullverdt Sophie!
      Stolt over deg, selv om jeg ikke kjenner deg <3
      Klem 🙂

    13. Visst du ser på Pretty Little Liars, så må jeg si at du ligner helt utrolig på Allison!! Herregud. Du er så utrolig pen. Skulle gjerne hatt den pene brunfargen din (du er en av de få som faktisk ikke ser helt orange å stygg ut) å d pene håret ditt! Vet at du har extansion, men d er en stor jobb å holde d pent også 😉 Vet ikke om du har skrevet om d før, men kan du skrive litt om hvilke produkter du bruker? (om du bruker spraytan og hvilken osv..)

    14. Åååh du er heldig som har så mye sminke Sophie! hvis det er noe ikke ikke trenger lengre eller er blitt lei av så kan du jo ha en konkurannse slik at vi kan vinne det 🙂 😀 <3

    15. Er på leiting etter ny pc, så lurte på hvilken du hadde 🙂 ? og om du kan anbefale den?
      DU er forbilde MITT, Sophie!

    16. Wow, Sophie! Jeg er fast leser av bloggen, og skal innrømme at jeg ikke kommenterer ofte.
      MEN WOW! Smilet ditt på det siste bildet er helt fantastisk! Tror aldri jeg har sett deg smile sånn på et bilde før, men gud så nydelig du var der. Annsiktet ditt åpnet seg liksom når du smilte med tennene! Dette håper jeg å se mer av, du ser rett og slett forbasket snill og god og nydelig ut når du smiler slik. Ha en fin kveld!

    17. kjære sophie, jeg liker bloggen din og jeg syns du framstår som ei bra jente. ikke noe personlig i det hele tatt, men jeg syns du burde gå for bare en pakke med extensions! da jeg hadde så tykt hår tynna jeg det ut, så det hadde sikkert vært pent på deg om det hadde vært tynnere, da ser det mer ekte ut 🙂

    18. Lithium er også medisin for manisk depressive, så ordet “lithium” har litt dobbel betydning 🙂 tenk deg om to ganger, men jeg vet at du gjør som du vil 😀 haha.. du minner meg så sinnsykt om lillesøsteren min!

    19. Hva er problemet egentlig, når var du ærlig..? Alt er relativt, man kan jo sammenligne seg selv med de fleste trekke fra, og legge til for å være lik sin “Gud”. Du er bare litt ung så da trenger man å lene seg til idoler for å vise til verden at det er flere som meg, jeg er ikke et dårlig menneske.
      Du har tydeligvis ingen andre felt å hevde deg i enn sminke, hår,, være brun, kropp, gutter og referanser til musikk idol. Så da må du tåle negative og positive tilbakemeldinger på det, samme om du hadde hatt fotball som ditt sterkeste felt. Der du gjør en dårlig eller god kamp, tilbakemeldinger får alle hele livet. Du velger å la alle kommentere livet ditt offentlig, så da er det sikkert godt å la idolene dine tale din sak.

    20. Ikke farg håret blondere enn det er nå! Denne fargen du har nå er perfekt for deg. Den er kjempefin.

    21. Kan du vææær så snill å lage en videoblogg med hvordan du setter på håret ditt? hadde vært veldig spennende, det ser så ekte ut <3 flink!!

    22. Hei Sophie! 🙂
      Dette er første gang jeg kommenterer her med deg selv om jeg har fulgt deg i litt over et halvt år tror jeg. Jeg følte bare jeg måtte skrive til deg iom at det ikke hørest ut som at du har det så lett nå, angående f.eks det at voksne mennesker sier de er flau over deg og hvordan du er når du gjør det som faktisk definerer akkurat deg. Det er så dårlig gjort av dem! Jeg synest det er fantastisk at du er så ærlig og sterk! Jeg var ikke det da jeg var på din alder, og jeg beundrer deg for det 🙂
      Du får nesten bare prøve å ikke tenke for mye på dem selv om det er vanskelig og heller fokusere på familien din og vennene dine som du sa <3
      PS: Jeg er fan av Nirvana og Kurt Cobain myself 😉 det har hjulpet meg mye gjennom tennårene og ekstremt tøffe tider, i tillegg til Elvis Presley. Hehe
      Stå på Sophie, dette greier du!

    23. HEI! JEG HADDE VIRKELIG SATT PRIS PÅ OM DU HADDE ORKET OG LESE DENNE KOMMENTAREN OG SVARE PÅ DEN!
      Først må jeg bare si at du er super pen. Jeg elsker bloggen din og du er et av mine største forbilder. Men jeg må uansett spørre:
      RØYKER DU!? På et av bildene du har tatt med fansene dine holder du en røyk i hånda. Har verken hørt eller sett det før..

    24. Har akkurat de samme forbildene som deg,og kunne ikke vært mer enig! 🙂 digger deg, Sophie, du er også et veldig stort forbilde for meg 🙂 Stay strong <3

    25. Det at du sier du liker Kurt Cobain er litt flaut med tanke på at du ellers bare hører på listepop og mainstream musikk. Hvis du virkelig hører på Nirvana, hvorfor hører du på listepop og bare legger ut musikk med listepop og Justin Bieber på?

    26. Hei Sophie! Den brune naturbørsten i tre du har i esken der, med rosa gummi hvor bustene er; HVOR har du fått tak i den?
      Jeg hadde en slik børste for noen år siden, men hunden vår tygget den opp. Beste naturbørsten jeg noensinne har hatt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg