konkurranse – extensions fra luxushair!

Hei dere! Sitter nå å gjør litt bloggjobb og i den anledning har jeg en liten gladnyhet til dere. For noen dager siden bestilte jeg clips fra luxushair, men jeg bestilte platinablonde ettersom jeg trodde jeg skulle farge håret – noe jeg ikke fikk lovt til hjemme. Derfor har jeg nå to pakker med hår i fargen #60, den lyseste, og jeg trenger det ikke. Hver av pakkene er 180 g og i 65 cm (dere kan se produktet mer tydelig HER).

Jeg trenger som sagt ikke håret, derfor trekker jeg nå TO vinnere som hver får en av pakkene! Kriteriene er ikke så mange, men husk på at håret er blondt så du bør helst være blondine for å delta med mindre du planlegger å farge håret. Dette er jo også en super bursdagsgave! Alt du trenger å gjøre er å kommentere dette innlegget med emailen din + du må like luxushair sin facebookside HER. Lykke til, trekker vinneren i overimorgen ♥

1666 kommentarer

Siste innlegg