dipdye?

Det har jo blitt utrolig populært med dipdye av håret, og jeg har to gode venninner som nettopp har gjort det mitt sitt eget hår (det kan dere se HER) For dere som ikke vet hva dipdye er, så er at man farger håret sitt helt nederst i tuppene, de aller fleste farger det enten rødt eller helt lyst. Og jeg er personlig alt for feig til å prøve dette, men jeg har sett på nelly at de har sprayfarger man kan kjøpe? Jeg tenkte det kunne vært litt gøy å prøve, haha! Noen som har erfaringer med det?

Det koster 49 kr og kan kjøpes HER på nelly. Jeg tror jeg må gjøre det! 

Disse her synes jeg var ganske fin med dipdye, men man må liksom ha den stilen også. Så en full, harry blondine i går i oslo med platinablondt hår og rosa nederst, det var NOT HOT for å si det sånn, haha..

Tumblr_m4xuyxio2k1rvah6ao1_400_large

Tumblr_m50uax06tp1qg2w8yo1_500_large

Tumblr_m4dgrdbblq1rs6d3ho1_500_large

Prøvde å redigere bilde av hvordan jeg ville sett ut med det nå..

Haha, ikke fint! Tror det passer best til ensfarget hår, sånn som dette:

Vi får se, jeg skal jo farge håret mitt platina i løpet av uken haha! Begynner prosessen i morgen!:-) 

Har noen av dere dipdye i håret? Er såfall interessert i å se om dere har bilder osv, så link gjerne til blogg / bilder osv! 

 

 

162 kommentarer

Siste innlegg